Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
Het is anders nét zo ergelijk dat telkens dezelfde personen happen. Bijt op je tong, tel tot 10, klik op pagina terug of ros de stekker van je pc uit het stopcontact. Diegene die altijd happen zorgen voor de helft van het eeuwige gezeik om niks hiero, kan me niet schelen waarom je hapt(heeft wss veel met je virtuele ego te maken), maar gewoon negeren is het beste.
En nu weer naar de foto's

En nu weer naar de foto's

-
- redoutterider
mijn bike
eerste post en meteen met de deur in huis vallen...

rechts is een nieuwe velg, oude "sun" zo krom als iets gereden... met dank aan ABC fietsen die me enorm snel geholpen hebben!
dingen die nog te wachten staan:
andere derrailleur
nieuwe wielset
andere vork
ben een beginnende dirter, vroeger zeer veel mtb, bmx en motocross gedaan maar dan spreken we over meer als 10j terug...
ps sorry voor de low res pics, was met men gsm genomen... high res volgt nog wel

rechts is een nieuwe velg, oude "sun" zo krom als iets gereden... met dank aan ABC fietsen die me enorm snel geholpen hebben!
andere derrailleur
nieuwe wielset
andere vork
ben een beginnende dirter, vroeger zeer veel mtb, bmx en motocross gedaan maar dan spreken we over meer als 10j terug...
ps sorry voor de low res pics, was met men gsm genomen... high res volgt nog wel
Re: mijn bike
voor et geld van deftige wielen en een deftige volk kan je mss al een deftige andere dirt kopen single speed en een paar kilotjes lichter dan een cube.tomT schreef:eerste post en meteen met de deur in huis vallen...
andere derrailleur
nieuwe wielset
andere vork
is maar een tip eh niet slecht bedoelt eh

Live 2 Ride & Ride 2 Live
- redoutterider
Na het 2maand te druk te hebben met rijden, kan ik nu ff een pic uploaden van mijn nieuwe Transition Bank. De bike is hoofdzakelijk opgebouwd voor bmx racetracks en pumptracks te rijden, maar rijdt even goed dirt en street. In tegenstelling tot mijn vorige kona, rijdt ie echt perfect 
genoeg geluld, tijd voor een foto en te rijden!

o ja, thx to my buddy voor de paintjob

genoeg geluld, tijd voor een foto en te rijden!

o ja, thx to my buddy voor de paintjob
Laatst gewijzigd door fredo op ma jun 08, 2009 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- redoutterider
- SimonTEmplar
Het is in Massenhoven volgens mijOscarito schreef:Nice bike die transition zijn echt gaaf,is dat het nieuwe bmxbaan van Oostende op de schorre?
Kan je er zomaar op ,op die baan ik ben namelijk de laatste week van juli in oostende wil hem wel uittesten.
Was er 2 maanden geleden al opgeweest maar hij was nog niet af.

Mvg