Zijn der wel is bikers die met hun freeride bak in spaarnwoude aan de gang gaan ?
ik hoor van jullie ...
"Freeriden" spaarnwoude
Moderator:Beheerders
Specialized Demo 8 2011
Re: "Freeriden" spaarnwoude
Ja, toevallig vorige week nog, maar je hebt er werkelijk niets te zoeken met een freerider of downhill bike, daar zijn de afdalingen veel te kort voor.r083rt schreef:Zijn der wel is bikers die met hun freeride bak in spaarnwoude aan de gang gaan ?
ik hoor van jullie ...
Er is wel een lijn waar we in de (nabije) toekomst iets mee willen en die is lang genoeg, alleen kruis je daarmee 2 doorgaande paden die ook nog eens onoverzichtelijk zijn, dus best groot risico op aanrijding met andere gebruikers van het gebied (fietsers, paarden, wandelaars)
dus alleen geschikt voor een evenement

Als je idd uit Vogelenzang moet komen; bespaar je de moeite.
ach, het is best leuk voor de xc maar met extreme fietsen niet veel te zoeken
maar zoals gezegd, nee het is niet top, maarja er moet maar niks anders in de buurt zijn en je hebt verder geen vervoer om ergens anders naar toe te rijden dan daar waar je fiets je kan brengen, dan is het best leuk.
ik heb er veel lol!
maar zoals gezegd, nee het is niet top, maarja er moet maar niks anders in de buurt zijn en je hebt verder geen vervoer om ergens anders naar toe te rijden dan daar waar je fiets je kan brengen, dan is het best leuk.
ik heb er veel lol!

The essence of being human is being able to direct your own life!