GEZOCHT: Banshee Scratch frame maat Large
Moderator:Beheerders
Hallo
ik heb inmiddels een fiets gekocht.
toch blijf ik nog zoeken naar een Banshee Scratch frame maat Large.
complete fiets heb ik dus geen interesse meer in.
wie heeft er nog een L?
ik heb inmiddels een fiets gekocht.
toch blijf ik nog zoeken naar een Banshee Scratch frame maat Large.
complete fiets heb ik dus geen interesse meer in.
wie heeft er nog een L?
Laatst gewijzigd door JG op ma mei 18, 2009 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kwam volgens mij meer door het feit dat hij de chainstays ingekort had... en hij alle frame's krom rijdt :Pcyberhawk schreef:je bent een grote kerel zeg je ..
mij ligt bij dat bikerboy dit frame vrij snel krom heeft gereden..
met street en park rijden
ik zou ff meer info vragen omtrent de kwaliteit ervan aan die en gene
ook al is het een plaatje om te zien..
- cyberhawk
- Contacteer:
ingekort weet ik niet maar hij kwam de pool uit bij malieveld en toen leek het frame net alsof ie permanent de bocht door ging.. 360's oefenen kan er ook iets mee te maken hebbe
maar martin is niet zo'n grote vent
dus als JG dat wel is vrees ik dat het resulaat sneller te zien is
ook omdat hij het frame zwaarder zal belasten .. ook al zal de rijstijl nog niet zo erg zijn als martin ?
zeker omdat het hier om een frame betreft.. is het nogal belangrijk ...
ik ken nog iemand met een moon frame
das pas echt staal ! maar das een klein frame dacht ik

maar martin is niet zo'n grote vent
dus als JG dat wel is vrees ik dat het resulaat sneller te zien is
ook omdat hij het frame zwaarder zal belasten .. ook al zal de rijstijl nog niet zo erg zijn als martin ?
zeker omdat het hier om een frame betreft.. is het nogal belangrijk ...
ik ken nog iemand met een moon frame

das pas echt staal ! maar das een klein frame dacht ik

Alles gaat kapot (ook een moon). Martin is wat dat betreft ook geen referentie aangezien hij nogal hardcore street is en er maar weinig zijn die zoveel vragen van hun materiaal (niet rot bedoeld Martin. Voordat ik weer allerlei verwijten krijg
) Street is gewoon "killing"voor frames. Dirt is dat wat minder.

cyberhawk schreef:ingekort weet ik niet maar hij kwam de pool uit bij malieveld en toen leek het frame net alsof ie permanent de bocht door ging.. 360's oefenen kan er ook iets mee te maken hebbe![]()
hij was idd ingekort

maar het is gwn een sterk frame geloof me

er staat er trouwens een tekoop compleet voor 400 euro

- cyberhawk
- Contacteer:
luister eens puistb-dirt schreef:cyberhawk schreef:ingekort weet ik niet maar hij kwam de pool uit bij malieveld en toen leek het frame net alsof ie permanent de bocht door ging.. 360's oefenen kan er ook iets mee te maken hebbe![]()
hij was idd ingekortmaar wat lul jij?? in malieveld hij heeft dat frame gebroken in zoetermeer en daar was jij niet bij
.
maar het is gwn een sterk frame geloof meik zou wel een M nemen .
ik heb jou nog NOOIT gezien op een meeting
behalve op die stadsfiets..die ene keer
en als je nou goed leest heb ik t over buigen niet breken..
mafferd

maar mongool hij heeft hem niet gebogen maar gebroken DUUUUHHHcyberhawk schreef:luister eens puistb-dirt schreef:cyberhawk schreef:ingekort weet ik niet maar hij kwam de pool uit bij malieveld en toen leek het frame net alsof ie permanent de bocht door ging.. 360's oefenen kan er ook iets mee te maken hebbe![]()
hij was idd ingekortmaar wat lul jij?? in malieveld hij heeft dat frame gebroken in zoetermeer en daar was jij niet bij
.
maar het is gwn een sterk frame geloof meik zou wel een M nemen .
ik heb jou nog NOOIT gezien op een meeting
behalve op die stadsfiets..die ene keer
en als je nou goed leest heb ik t over buigen niet breken..
mafferd
lieve mensen,
ik voel me zeer vereerd dat jullie lekkerover van alles willen discusieren bij uitgerekend mijn advertentie.
ik had echter gehoopt met deze advertentie ook daadwerkelijk een frame danwel fiest te scoren.
kunnen jullie daaron deze advertentie verder enigsinds "schoon" houden?
strakks heb ik 20 reacties en nog geen goed aanbod namelijk
vriendelijk bedankt!
ik voel me zeer vereerd dat jullie lekkerover van alles willen discusieren bij uitgerekend mijn advertentie.
ik had echter gehoopt met deze advertentie ook daadwerkelijk een frame danwel fiest te scoren.
kunnen jullie daaron deze advertentie verder enigsinds "schoon" houden?
strakks heb ik 20 reacties en nog geen goed aanbod namelijk

vriendelijk bedankt!
ow sorry
nou bij deze dan even een nuttige post
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43247
400 eurotje wat wil je nog meer
?

nou bij deze dan even een nuttige post
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43247
400 eurotje wat wil je nog meer

-
Ik heb een complete banshee morphine te koop.... hij staat namelijk alleen maar stil en dat vind ik een beetje jammer dus kan hij beter door de lucht vliegen met iemand anders erop.
wil je meer weten mail me
Boudewijn_vink@hotmail.com
wil je meer weten mail me
Boudewijn_vink@hotmail.com
haha een hele discussie hier
mijn scratch was idd niet verbogen maar gescheurd (dat verbogen frame was de Atomlab GI)
en uhhhh, ik heb nog nooit me frame gemold bij malieveld
die GI kwam b-dirt achter toen we naar skateland gingen (hij reed achter me en zag dat me ene chainstay veel verder naar buiten stond dan me andere), en me scratch kwam ik achter toen ik in de randstadrail zat terug naar huis vanuit roffa
maar dat was waarschijnlijk toch grotendeels omdat ie in was gekort denk ik, hij was namelijk gescheurd op een stukje van het achterste driehoek, waarin ie was veranderd (chainstays in gekort)
ik denk voor de rest wel dat de scratch (niet ingekort) een bombproof frame zal zijn.
vooral een paar jaar terug waren er flink wat riders op banshee scratches die em na jarenlang urban assault etc nog steeds niet hadden gebroken....
maar helemaal als beginner hoef je daar niet bang voor te zijn, plus idd dat als ik een frame mol dat niet zegt dat het per sé een slap frame moet zijn
mijn scratch was idd niet verbogen maar gescheurd (dat verbogen frame was de Atomlab GI)
en uhhhh, ik heb nog nooit me frame gemold bij malieveld

maar dat was waarschijnlijk toch grotendeels omdat ie in was gekort denk ik, hij was namelijk gescheurd op een stukje van het achterste driehoek, waarin ie was veranderd (chainstays in gekort)
ik denk voor de rest wel dat de scratch (niet ingekort) een bombproof frame zal zijn.
vooral een paar jaar terug waren er flink wat riders op banshee scratches die em na jarenlang urban assault etc nog steeds niet hadden gebroken....
maar helemaal als beginner hoef je daar niet bang voor te zijn, plus idd dat als ik een frame mol dat niet zegt dat het per sé een slap frame moet zijn

-