Tom Boonen FAIL

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BLRacing
Tom Boonen FAIL

Bericht door BLRacing » za mei 09, 2009 8:55 am

Tom Boonen, Belgisch meest bekende verkeersovertreder en liefhebber van te jonge chickies, kon het weer eens niet laten zichzelf al kansloos te maken voor enkele spurt-overwinningen in de tour09 voordat de tourselectie van Quick-Step überhaupt bekend is gemaakt, want het ziet er naar uit dat er een herhaling van zetten gaat plaatsvinden. Belgisch nationale cokeheld, die vorig jaar als heroine over de streep in Roubaix fietste en dit jaar ook weer de come-back coke kid in Roubaix was, is namelijk bij een out-of-competition-controle eind april, betrapt op het gebruik van coke. Vorig jaar ook al betrapt op het gebruik van coke en xtc. Het kan elke spurter wel eens overkomen; dat hij de verkeerde lijn kiest en ingesloten geraakt, of in dit geval uitgesloten, maar een ezel stoot zich toch niet twee keer aan dezelfde steen? Toch?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BLRacing op za mei 09, 2009 2:38 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Erikje

Bericht door Erikje » za mei 09, 2009 10:19 am

IK zeg BLRacing direct opnemen in de redactie van DP, dít zijn tenminste verhalen!

Erikje

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » za mei 09, 2009 10:40 am

Erikje schreef:IK zeg BLRacing direct opnemen in de redactie van DP, dít zijn tenminste verhalen!

Erikje
Eensch! Wekelijkse column wellicht?

On topic: Wat rijmt er op Tom?.....DOM!

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za mei 09, 2009 10:42 am

die witte lijntjes onder zijn neus :D

JeroenK

Bericht door JeroenK » za mei 09, 2009 11:28 am

Erikje schreef:IK zeg BLRacing direct opnemen in de redactie van DP, dít zijn tenminste verhalen!

Erikje
IK zeg: :ban: ;)

Ik vind DP zo goed, omdat ze hun eigen verhalen maken, in plaats van stelselmatig alle nieuwtjes van alle andere fietssites af te plukken.

Ik vind DP ook zo goed, omdat op het forum behoorlijk veel over sport wordt gepraat en weinig over randzaken. Dit soort onderwerpen loopt standaard uit op platvloers puberaal gezwets; ik dacht dat andere fora (o.a. fok.nl) daarvoor waren.

Maar voor Aktueel of Telegraaf zou BLracing best een goeie zijn.

Erikje

Bericht door Erikje » za mei 09, 2009 12:26 pm

JeroenK schreef: ..... Dit soort onderwerpen loopt standaard uit op platvloers puberaal gezwets;
Ik denk dat ik je wel begrijp, jij bedoelt natuurlijk die puisterige pubertjes die lekker anoniem :ban: roepen als zij een andere mening hebben.... maar goed, die heb je overal dus daar moeten we maar mee leven, ook hier.

Erikje

Sven

Bericht door Sven » za mei 09, 2009 12:49 pm

Magnifiek, BL. Ook die shop... :lol:
Wat een enorm idiote actie van Boonen. Het blijkt ook dat ie aan xtc heeft gezeten?

Nard
Contacteer:

Bericht door Nard » za mei 09, 2009 8:59 pm

Vandaag de 'Reuzen van Vlaanderen' gereden. Toertocht vanuit Ronse in het hart van wielerminnend Vlaanderen. Gesprek van de dag in het kwadraat!

k@tze

Bericht door k@tze » di mei 19, 2009 6:35 pm

Sven schreef:Magnifiek, BL. Ook die shop... :lol:
Wat een enorm idiote actie van Boonen. Het blijkt ook dat ie aan xtc heeft gezeten?
...en in kabouters gelooft. wie niet eigenlijk, ik zie ze zelfs.

Tumbaoking

Bericht door Tumbaoking » di mei 19, 2009 8:23 pm

@BL
Wel eens coke in het echt gezien? Wel eens iemand gezien die net coke gesnoven heeft? Gezien je photoshopje ben ik bang dat ik de antwoorden op deze vragen al ken.....

Nogal een tendentieus foto'tje dus, om van het verhaaltje maar te zwijgen.....

Boonen is een fantastische wielrenner die leeft voor z'n sport (geloof me, anders win je Parijs-Roubaix niet). Verder is het ook gewoon een gast van 25 die soms (buiten competitie!) een feestje viert en middelen gebruikt waar 'ie niet echt harder van gaat fietsen. Sterker nog, coke staat, net als bier (ja, hij had ook nog gedronken...) niet op de dopinglijst.... Boonen lijkt bijna een gewoon mens....

Okee, 't is niet slim geweest van Boonen, ook omdat justitie in Belgie mensen die coke gebruiken vervolgt. Misschien heeft 'ie inderdaad een probleem met drank en drugs. (maar gezien z'n gebruik valt dat wel mee geloof ik). Hij gaat in ieder geval iets aan z'n probleem doen en geloof me, ook dat vergt ballen!

Dus BL, denk eerst even na, kijk om je heen, informeer jezelf, ga bij jezelf te rade en bedenk dan eens of je iemand (die zichzelf hier echt niet gaat verdedigen) in een slecht daglicht wil stellen.

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Laatst gewijzigd door Tumbaoking op di mei 19, 2009 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Sven

Bericht door Sven » di mei 19, 2009 8:53 pm

Tumbaoking, mooi verhaal.
Ik denk echter dat je het ook met me eens bent dat in het huidige wielerlandschap, met alle dopingcontroles van dien, en de bijbehorende 'schone' sport te behouden, het niet verstandig is om drugs in te nemen.
Als de heer Boonen zo'n sportman is, zoals je schetst, verwacht ik eigenlijk van een dergelijke sporter dat ie zo'n zaken kan laten staan (en indien nodig) vanaf kan blijven.

Dát getuigt van sportmanschap.

Tumbaoking

Bericht door Tumbaoking » di mei 19, 2009 9:04 pm

Buiten dat sport schoon moet blijven ben ik sowieso niet zo'n cokefan, en dat is een understatement....

Ik schreef dat het niet verstandig is geweest van Boonen. Ik heb daarvoor, ter illustratie, één voorbeeld genoemd waarom het niet verstandig was, maar er zijn er nog legio te bedenken. Aan de andere kant, hij wilde z'n overwinning in Parijs-Roubaix vieren met vrienden, goot een biertje of wat in z'n keel (waarom zeurt daar eigenlijk niemand over?), de normen en waarden veranderden wat (zoals iedereen die wel eens gedronken heeft weet) en toen kwam er kennelijk coke op tafel..... Maar goed, ik vul in. Beter is me tot de feiten te beperken en ik ben er dan weer niet bij geweest.

Boonen blijft in mijn ogen echt een geweldige wielrenner. Ik herhaal maar weer; van coke ga je niet harder fietsen en als je geen groot sportman bent win je Parijs-Roubaix niet. Zelfs niet als je middelen gebruikt waar je wel harder van gaat fietsen.

BLRacing

Bericht door BLRacing » di mei 19, 2009 9:47 pm

Met alle respect Tumbaoking. Welkom op de internets. Ik als redelijk wielerliefhebber was ook gecharmeerd van Tom Boonen. Maar helaas is deze man nu twee (sommige zeggen zelfs drie) keer in de fout gegaan met echte pure harddrugs. Een man die zo'n voorbeeld figuur is voor vele jongeren en de ganse natie België en wellicht daarbuiten, kan zich gewoon niet zo'n domme fout permitteren. En je ziet hoe hij hij nu door het slijk gehaald wordt door de hele media (en ik schrijf er een tendentieus en relativerend stukje over). Ik ben het met je eens dat deze man een probleem heeft, en dat hij echt hulp moet gaan zoeken. Maar ik hoef echt niet bij mijzelf te raden gaan waarom hij dit doet hoor. Dat weet toch iedereen! Die man wordt geleefd door jan en alleman, vanaf z'n jeugd waarschijnlijk. Alles wat hij heeft gelaten in zijn jongere jaren probeert hij nu in te halen door dit pad te kiezen. Helaas doen heel veel mensen dat in het dagelijkse leven, en laat het nou net Tom zijn die nu in de schijnwerpers van het Parket staat. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden. Dan kan het zijn dat er een keer over je geschreven wordt, leuk of minder leuk verhaal.
Ik geef toe, het verhaal was wel straf inderdaad, maar thats me. Je hoeft bij niet aan te komen met Trouw stijl berichtgeving ofzo. Het mag wel een beetje confronterend zijn in mijn ogen, en dat plaatje is inderdaad heel fout ja maar komt niet van mij! Je hoeft mij ook niks wijs te maken over coke en shit en of ik dat gezien heb want ja dat heb ik TE vaak gezien op feestjes en zelf op school! En ik heb van dichtbij mee kunnen maken wat de gevolgen kunnen zijn van (overmatig) drugsgebruik.

@JeroenK: bedankt voor de tips. Helaas ben ik niet zo van de Telegraaf ;)
Laatst gewijzigd door BLRacing op wo mei 20, 2009 6:23 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Tumbaoking

Bericht door Tumbaoking » di mei 19, 2009 9:59 pm

Dank BL, dat klinkt een stuk doordachter dan je openingspost...... Pffff, begon al bijna m'n vertrouwen in de mensheid te verliezen.....

Ik sluit me overigens aan bij je analyses.

Ik ben trouwens al vele jaren (al sinds de 14k4 modems) welkom op het internet, maar bezoek doorgaan geen sites die tendentieuze stukjes plaatsen. Schrok dus, net als JeroenK, van je openingspost en voelde me geroepen dit even in een perspectief te plaatsen. Iets wat jij nu gelukkig zelf ook gedaan hebt.

Infloto

Bericht door Infloto » di mei 19, 2009 10:21 pm

Tumbaoking schreef:Boonen blijft in mijn ogen echt een geweldige wielrenner. Ik herhaal maar weer; van coke ga je niet harder fietsen en als je geen groot sportman bent win je Parijs-Roubaix niet. Zelfs niet als je middelen gebruikt waar je wel harder van gaat fietsen.
Als een kopgroep op je wacht als je lek hebt gereden, jij vervolgens een uitgeknepen gelzakje uit pure frustratie midden tussen diezelfde renners op de grond smijt en je vervolgens doet alsof je neus bloedt en demarreert na een valpartij van je collega's dan ben je geen geweldige wielrenner en groot sportman maar ben je niet meer dan een KARAKTERLOZE HOBBEZAK met een grote longinhoud in een getraind lichaam met aanleg.

(Ik heb het nog niet gehad over coke en te jonge meisjes).
huh?

Tumbaoking

Bericht door Tumbaoking » di mei 19, 2009 10:33 pm

Daarrrrrr gaat 'ie weerrrrrr........

Pffffff....... Waar is de nuance toch gebleven?

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo mei 20, 2009 7:46 am

ik had liever wat gelezen over die meisjes.. 8)

coke neuzen genoeg in dordt ;)

Infloto

Bericht door Infloto » wo mei 20, 2009 5:53 pm

Het zijn gewoon keiharde feiten, die vallen niet te nuanceren, sterker nog DIT IS DE NUANCE!
huh?

legion
Contacteer:

Bericht door legion » vr mei 22, 2009 11:43 am

Infloto schreef:(...) jonge meisjes.
:arms:
Bikepark Groningen

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » vr mei 22, 2009 1:30 pm

Drugs zijn gewoon echt triest......

Ik vind iedereen die wat voor shit dan ook gebruikt maar een slappe zak. Hoe geleefd je ook wordt door de media of de mensen om je heen, of wat je ook op latere leeftijd wil inhalen....

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » vr mei 22, 2009 2:19 pm

die instelling ook !

ik heb er missch ook een tering hekel aan maar tis ieder voor zich zelf!

misbruik wordt vanzelf bestraft :arms:

Plaats reactie