maar geen tools heeft om te ontluchten.. ?

yo robin : tis goed koper en beter als je t zelf doet...
je vertrouwd in carbon..
dan zou een beetje zelfvertrouwen ook geen kwaad doen

Moderators:JJ, Beheerders
heb zelf vertrouwen maar spul koopen voor die een keer heb ik geen zin en waarom zou ik koopen als winkel zij is goed wel korte remleiding in en dan stuuren we het op en door hun laaten doen is goed koopen wand onlucht spul kost al weer 26€+ dan komt nog verzent kosten bij en nee bij ons in buurt zit geen LBS die spul verkooptcyberhawk schreef:wat ik vreemd vind is dattie alles eraan doet aan dure//lichte onderdelen
maar geen tools heeft om te ontluchten.. ?![]()
yo robin : tis goed koper en beter als je t zelf doet...
je vertrouwd in carbon..
dan zou een beetje zelfvertrouwen ook geen kwaad doen
dat kan ik niet door geven wals ik niet waat hoe remklauw en remhandel op mijn fiets komt te zitten bij elken merk is dit anders maar zij hebben daar nog scalpel frame staan(leidingen inkorten op afstand zonder de fiets om mee te werken , neem ik aan dat jij de lengtes doorgeeft van de kabels..? )
alleen rem leiding zijn in gekort en heb even new fotop neer gezet ander krijg weer van die bericht heey als je remleiding in kort daar win je ook weer paar gr mee dus heb even new foto neer gezet en door remleing in te korten ging 20gr er afb-dirt schreef:zou je kunnen vertellen wat je elke keer heb veranderd er aan ben wel benieuwd want ik zie elke keer de grammetjes er van af vliegen maar weet niet wat je gedaan heb
hahah ja met THM DH crank er opnut-case schreef:dat is echt een ziekelijk ligte pen met zadel..
als je hier mee klaar bent.. de ultime dh weight weenie bak bouwen?
bij DHL op heftruck maar tel ook mee dat ik singel ben en nog thuis woon dus heb geen duur vriendin of duur huisjeBLRacing schreef:Wat doe je in het dagelijkse leven als ik vragen mag