Ik voorzie een ellenlange discussie over beter, niet beter, ik vind, jij vind......zonoskar schreef:Ik ben even zo vrij geweest en heb mijn PS kunsten los gelaten op jouw foto. Beter?

dusssssssss©
Moderator:Beheerders
Ey, vette foto's man!!!zonoskar schreef:Thanks, ik vond het ook een mooie. Normaal wil ik ook de omgeving erop hebben, maar daar op de eurobike stonden allemaal lelijke dingen in de weg, dus dan maar wat inzoomen. Zo vond ik op jouw foto die graafmachine erg storen, zonder zou het een echt super foto zijn, hopelijk staat ie op de foto's voor het magazine er minder duidelijk op.
Mijn foto's worden gewoon niet zo veel bekeken op pinkbike, 113 views meen ik. Hier nog zo een:
Haha Roel heeft het spelletje al weer eens te goed door.Roel@dTb schreef:Ey, vette foto's man!!!zonoskar schreef:Thanks, ik vond het ook een mooie. Normaal wil ik ook de omgeving erop hebben, maar daar op de eurobike stonden allemaal lelijke dingen in de weg, dus dan maar wat inzoomen. Zo vond ik op jouw foto die graafmachine erg storen, zonder zou het een echt super foto zijn, hopelijk staat ie op de foto's voor het magazine er minder duidelijk op.
Mijn foto's worden gewoon niet zo veel bekeken op pinkbike, 113 views meen ik. Hier nog zo een:
Zouden best POD kunnen worden volgens mij, zo mooi zijn ze wel.
Maar ik weet niet hoeveel vrienden je hebt op Pinkbike? Dennis heeft aardig wat vrienden, als hij foto's upload komt er bij die vrienden te staan dat hij nieuwe foto's geplaats heeft, dat zijn al meer comments en stemmen voor een POD. Daarnaast zullen er meer vrienden zijn die hem bij de favorieten zetten, dat komt weer op de home fotopagina op Pinkbike te staan en als die daar vaak komt te staan zullen veel andere hem weer bekijken ook weer bij favorieten zetten en komt die er weer vaker te staan enz. Dan zul je dus ook meer stemmen voor een POD krijgen.
1 flitser is nooit genoegWhouz schreef:Hmm bijna heb ik genoeg bij elkaar verdient
Zit nog steeds te twijfelen tussen de nikon d60 en sony alpha 300...
Wat ik me nu eigenlijk af vroeg he, over al die flitser.
Wat maakt een flitser nu goed?
Als ik er een extra bij zou kopen zou ik hem ook "draadloos" willen kunnen gebruiken.
En zou 1 flitser genoeg zijn?
Cheers
Met 1 flitser kun je uiteraard veel doen, maar met meerdere fliters kun je gecompliceerde licht settings neerzetten. Bij een zons ondergang shoot bijvoorbeeld. dan ken je de bank, de ramp en de rider verlichten en eventueel nog een ander object. Hoe meer hoe beter is mijn mening. Maar normaal gesproken kun je met 2 flitsers eigenlijk genoeg doen.Roel@dTb schreef:Kun je dat een beetje uitleggen1 flitser is nooit genoeg![]()
?
Een flitser is net zo goed als degene die hem bediend.......dit geldt ook voor camera's, fietsen etc. trouwens.Whouz schreef:Hmm bijna heb ik genoeg bij elkaar verdient
Zit nog steeds te twijfelen tussen de nikon d60 en sony alpha 300...
Wat ik me nu eigenlijk af vroeg he, over al die flitser.
Wat maakt een flitser nu goed?
Als ik er een extra bij zou kopen zou ik hem ook "draadloos" willen kunnen gebruiken.
En zou 1 flitser genoeg zijn?
Cheers
Timmos schreef:in mijn flitser gaan 3v batterijen. http://www.easyhobby.nl/webwinkel/image ... cr123a.jpg
nu wilde ik gistereavond wat foto's maken en haal de batt uit de verpakking. maar flitser deed het niet. (lage spanning batterij) beetje raar.
Mijn vraag is zijn er andere betere van 3v batterijen van dit type. En zijn er ook die je kan opladen?
bvd
Ik zou even 39 euro doorsparen, dan heb je een dijk van een camera met een redelijke lens met Image Stabilization; canon 450Dtrek schreef:Mensen de fotografen. Hellup!
Ik zoek een dslr. Zal meeste gebruikt worden voor sportfoto's, fietsen. Ik heb op school aantal keer met een 350D gewerkt.
Heb wel op Inet gekeken maar ik word er niet heel veel wijzer van. Max te besteden, 500 euro.
Kunnen jullie de keuzes wat kleiner maken?
Als Nederlander hea: http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... #detailtopBOSS schreef:Ik zou even 39 euro doorsparen, dan heb je een dijk van een camera met een redelijke lens met Image Stabilization; canon 450Dtrek schreef:Mensen de fotografen. Hellup!
Ik zoek een dslr. Zal meeste gebruikt worden voor sportfoto's, fietsen. Ik heb op school aantal keer met een 350D gewerkt.
Heb wel op Inet gekeken maar ik word er niet heel veel wijzer van. Max te besteden, 500 euro.
dussssssss©
Roel@dTb schreef:Als Nederlander hea: http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... #detailtopBOSS schreef:Ik zou even 39 euro doorsparen, dan heb je een dijk van een camera met een redelijke lens met Image Stabilization; canon 450Dtrek schreef:Mensen de fotografen. Hellup!
dussssssss©
Maar een geheugenkaart, tasje etc is ook wel handig hea.
Marktplaats ofzo in de gaten houden