Is er in Maple of in Ash. Echt Hout

Alleen jammer dat ie integrated is. (en bijna 150 euro)
Moderator:Beheerders
En dat het geen 1,5>1 1/8 is. Ik heb er nu zo'n verlopend balhoofd in (FSA Big Fat Pig) om van 1,5 naar 1 1/8 te gaan. Anders moet je er zo'n lelijke adapter inzetten.treebasher schreef:@ sherlock, Is dit niet wat voor jou houten projectje?
Is er in Maple of in Ash. Echt Hout
Alleen jammer dat ie integrated is. (en bijna 150 euro)
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=16448Whouz schreef:hope mono-m4 floating disksLevi-Punk schreef:Prachtige bike !!
Vraagje welke schyven zyn dat?? myn fiets is ook opgebouwd met rood maar dan rood/zwart en een rode schyf erop zou wel nice zyn.
Zou kunnen.. Ik wist niet hoe hij nou eigenlijk moest? kan iemand dat gelijk ff uitleggen?Mathijs- schreef:idd een echt vette fiets.
maar volgens mij heb je je half link verkeerd om om?
Nou dat ronde stukje moet aan de voorkant (bij jou dus precies andersom) anders trekt hij de ketting kapot. ik wist het ook niet maar een vriend van mij zij dat het hem al vaker was overkomen..Dirtroller schreef:Zou kunnen.. Ik wist niet hoe hij nou eigenlijk moest? kan iemand dat gelijk ff uitleggen?Mathijs- schreef:idd een echt vette fiets.
ze breken zowiezo.. tenminste met tial op zeker.. na 3 maanden breken ze omdat de plaatjes//link plates gebogen zijn breken ze in de bocht..Mathijs- schreef:Nou dat ronde stukje moet aan de voorkant (bij jou dus precies andersom) anders trekt hij de ketting kapot. ik wist het ook niet maar een vriend van mij zij dat het hem al vaker was overkomen..Dirtroller schreef:Zou kunnen.. Ik wist niet hoe hij nou eigenlijk moest? kan iemand dat gelijk ff uitleggen?Mathijs- schreef:idd een echt vette fiets.