Giant Proto DH
Moderator:Beheerders
Die tank van hun is wel de stilste dh bike wat ik ooit gehoord heb!Trekrules schreef:Hopelijk wordt ie lichter als die tank van hun.
En net of dat ding van jouw zo licht is...
Laatst gewijzigd door Tuup J op di jan 20, 2009 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Pieter en zijn V10
1-0Tuup J schreef:Die tank van hun is we de stilste dh bike wat ik ooit gehoord heb!Trekrules schreef:Hopelijk wordt ie lichter als die tank van hun.
En net of dat ding van jouw zo licht is...
Als ik een trek fanaat was dan wist ik het wel, weg met die lompe bak en welkom lichte bak
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
glory was natuurlijk ook een flop he?cyberhawk schreef:t blijft een vaste achterbrug
het blijven links..
het blijft een giant..
is dit ding nou echt zo fantastisch?
kan me het niet voorstellen ?
over 2 maanden wordt je weer afgezeken om dit frame omdat het ineens mode is ?![]()
omdat een prorijder er mee rijdt (sam hill- demo gedoe)
moet wel, het is namelijk een giant
hmm kweeni hoor . vind het een lekker bakske ! wel nog nooit opgereden , ma zo slecht kan het toch niet zijn héPlip schreef:glory was natuurlijk ook een flop he?cyberhawk schreef:t blijft een vaste achterbrug
het blijven links..
het blijft een giant..
over 2 maanden wordt je weer afgezeken om dit frame omdat het ineens mode is ?![]()
Car-O-Meter : Low --|-------------- High
-
- Contacteer:
Dav3 schreef:ma zo slecht kan het toch niet zijn hé
Nou.....als de PRO-EXPERTS het hier op DP niet bij het rechte eind hebben weet ik het niet meer hoor.......DP is op DH-gebied(èn op à lle andere gebied ook trouwens)DÈ REFERENTIE als je het nog niet wist.......
Voordat ik wat koop vraag ik meestal eerst even op DP wat men er van vindt.....
Vooral de kleur en styling zijn zèèr belangrijk,evenals of het merk wel stylish-verantwoord is.
Giant,Specialized en andere eenheidsworst is UITERAARD allemaal ROMMEL,hoewel de DEMO nu niet meer omdat de meest onsympatieke wereldkampioen OOIT er nu op rijdt.
Nee.....FOES,INTENSE en SANTA CRUZ....da's pas materiaal......Maar PAS OP!!!!
Het MOET afgemonteerd zijn met FOX,XO òf MINIMAAL XTR,DEEMAXEN en verder de duurste RACEFACE rommel,anders zijn de kwaliteit,en de daarbij horende rij-eigenschappen gewoon hopeloos......en op je muttert een TLD,de rest is bras

Tssss,dat weet toch iedereen man......tjonge jonge....een Giant.....tssss,echt ROMMEL!!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Kijk, jij begrijpt het pas!illuminatastigmata schreef: FOES,INTENSE en SANTA CRUZ....da's pas materiaal......Maar PAS OP!!!!
Het MOET afgemonteerd zijn met FOX,XO òf MINIMAAL XTR,DEEMAXEN en verder de duurste RACEFACE rommel,anders zijn de kwaliteit,en de daarbij horende rij-eigenschappen gewoon hopeloos......en op je muttert een TLD,de rest is bras![]()
Tssss,dat weet toch iedereen man......tjonge jonge....een Giant.....tssss,echt ROMMEL!!!!
Bart
Fast is a cooperative policy
- cyberhawk
- Contacteer:
iddjojo schreef: omdat de bikes in hun goedkope segment zo slecht zijn, en de reputatie van giant hebben aangetast.

jajojo schreef: Ben wel benieuwd waar jullie op rijden en of dat dan wel echt een betere bike is dan b.v. een glory?

en dan nog zonder X.o, XTR, deemax, race face en carbon beschermplaatje voor de demper .. ook

hij is alleen niet stylish verantwoord

- Pieter en zijn V10
Wie van jullie heeft er wel eens op een glory gereden?
O bijna niemand, en dus een demo rijd beter dan een glory? Is die demo wel eens op een downhill baan geweest? (die van joost wel, dat weet ik zeker)
En stiekem wil joost best graag een glory en dat kan ik wel begrijpen.
O bijna niemand, en dus een demo rijd beter dan een glory? Is die demo wel eens op een downhill baan geweest? (die van joost wel, dat weet ik zeker)
En stiekem wil joost best graag een glory en dat kan ik wel begrijpen.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- cyberhawk
- Contacteer:
nee idd dat niet...
en ja toch echt wel.. de bike deed het beter dan ik
dattie schoon is houd niet in dattie niet vuil wordt..

toen ik de glory eerst zag vond ik m wel mooi.. maar als je er lang naar kijkt iessie gewoon niet echt vernieuwend ofzo..
en zeg nou zelf dat demper plaatje ./...
en wat al is gezegd.. de middenklassers hebben de naam giant een beetje verpest..
je zou nog eerder wat zelf bouwen voor je kleine ipv zoiets te kopen...
waarom zou je dan wel de betere bikes aanspreken als er meer keus is aan (betere) andere merken ?
giant is voor sommige het zelfde als shi(t)mano.. > liever niet..

en ja toch echt wel.. de bike deed het beter dan ik

toen ik de glory eerst zag vond ik m wel mooi.. maar als je er lang naar kijkt iessie gewoon niet echt vernieuwend ofzo..

en wat al is gezegd.. de middenklassers hebben de naam giant een beetje verpest..
waarom zou je dan wel de betere bikes aanspreken als er meer keus is aan (betere) andere merken ?

Oftewel:cyberhawk schreef:nee idd dat niet...![]()
en ja toch echt wel.. de bike deed het beter dan ik![]()
-je weet wat beter is maar je hebt er niet op gereden,
-je kijkt toch meer naar het uiterlijk van de bike en maakt daaruit op dat iets goed of slecht is
- je gaat ook alleen maar af op praatjes van anderen, en verteld ze door.
zegt genoeg.......
keybone collector!!!
vanaf de 1e zin neem ik het al niet meer serieus.Dav3 schreef:hmm kweeni hoor . vind het een lekker bakske ! wel nog nooit opgereden , ma zo slecht kan het toch niet zijn héPlip schreef:glory was natuurlijk ook een flop he?cyberhawk schreef:t blijft een vaste achterbrug
het blijven links..
het blijft een giant..
(oude)Glory blijft een retegeile bak
maar om dit nou echt te gaan vergelijken met sam en z'n fiets.
pfwooah