SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Kopen we hier geen dikke banden fietsen meer?
Als we het dan toch hebben over klassieke fietsen:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=453309
Dikke banden!!!!
Dikke banden!!!!
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Dikke banden!!!!
Don McClung; dat vind ik pas echte fietsen. Mocht ik ooit weer een singlespeed nodig hebben en tegelijkertijd voldoende cash dan denk ik serieus over een Don McClung. Het verhaal klopt, de fietsen kloppen, Salida (daar waar ze gemaakt worden) heb ik goede herinneringen aan, kortweg niks teveel en niks te weinig. Bovendien zou ik willen dat ik op mijn leeftijd even hard kan fietsen als Don nu. Volgens mij is hij toch bijna 2 decennia ouder.
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
haha, people in die thread net:
JJT, gijsberg, MavErik, hotsnail, DiDaDunlop, Pottser

JJ
JJT, gijsberg, MavErik, hotsnail, DiDaDunlop, Pottser

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
die knik heeft volgens mij geen enkel doel afgezien van het creeren van een rechte top tube.
Ik denk dat als ik er een zou laten maken die knik vervalt aangezien die van mij een langere seat tube zou hebben.
Maar het is echt de klassieke belichaming van een MTB in mijn opinie.
Ik denk dat als ik er een zou laten maken die knik vervalt aangezien die van mij een langere seat tube zou hebben.
Maar het is echt de klassieke belichaming van een MTB in mijn opinie.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Ik deel dida,s verontwaardiging over het feit dat de meeste van ons moutntainbikers zijn, en de laatste tijd alleen maar skinny fixies,coasters en ss,ers posten.
Waar om zijn er niet meer fietsen zo als deze
?
scrapheap langester on steoride,s
26 inch, dikke banden en fixed !!!

Love it or hate it, just remember i made you smile
En in deze jarigetijden een stuk relaxter dan 28 inch skinnys
Waar om zijn er niet meer fietsen zo als deze

scrapheap langester on steoride,s
26 inch, dikke banden en fixed !!!

Love it or hate it, just remember i made you smile

En in deze jarigetijden een stuk relaxter dan 28 inch skinnys

- didadunlop
Zonder rem is goed te doen, ik rij ook fixed 42×16 met 26*2,35 en gebruik de voorrem amper. Om te skidden op grote snelheid evt even het achterwiel lichten. Afremmen: rustig de druk van de voorkant naar de achterkant brengen.DGR schreef:Maar rinus rijdt fixed zonder remVandaar m'n vraag

Laatst gewijzigd door Gijsberg op wo jan 07, 2009 10:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Doubt Kills Dreams
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Plaatjes van fiets posten ≠ fiets befietsenrinus schreef:Ik deel dida,s verontwaardiging over het feit dat de meeste van ons moutntainbikers zijn, en de laatste tijd alleen maar skinny fixies,coasters en ss,ers posten.

Maar als mijn nieuwe cranks gemonteerd zijn kan mijn Monocog weer fixed, zal dan ook wel plaatjes en ervaringen posten.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Ben ik het mee eens maar ik kom op DP om dikke banden te zien en het liefst in Off road modus. Niet voor hipster stadfietsjes met coasterbrakes en dunne bandjes etc. Daarvoor is op singlespeed.nl een geheel eigen forum..Plaatjes van fiets posten ≠ fiets befietsen

Ik klap er gelijk nog een tegenaan:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=477996
Verrekes mooie Pereira. Alleen die sliders... ik vind ze nog steeds verschrikkelijk.
Ik hoorde dikke banden?
Ben dr nog mee bezig, bijna klaar.
Ooit een vuilnisbakvonst, maar na wat noeste arbeid begint het ergens op te lijken.
Misschien nog zelf een stuurtje fabriceren dat iets meer mijn smaak is.
En als ik pinstripen wat meer onder de knie heb, wellicht subtiel streepje hier en daar.
Alleen.. coasterbrake's zijn irritant als ze niet doen wat jij wilt grrrrr......
Dus wss nieuwe naaf of wiel.

of fixen?
Ooit een vuilnisbakvonst, maar na wat noeste arbeid begint het ergens op te lijken.
En als ik pinstripen wat meer onder de knie heb, wellicht subtiel streepje hier en daar.
Alleen.. coasterbrake's zijn irritant als ze niet doen wat jij wilt grrrrr......

of fixen?
Hey mensen.
Ben nieuw hier. Dus zal me eerst ff voorstellen.
Martin Jochemsen uit Bennekom. 22 jr.
En heb net mijn nieuwe ssje zo goed als af.
Op een paar dingen na, zoals een ander freewheeltje, chainglider en banden.
Vandaar dat ik nu ook simpele foto´s heb gemaakt. Wel met erg mooie natuur en op het ijs.. Detail foto´s komen binnenkort.
http://picasaweb.google.nl/breetbikes/M ... feat=email#
Ben nieuw hier. Dus zal me eerst ff voorstellen.
Martin Jochemsen uit Bennekom. 22 jr.
En heb net mijn nieuwe ssje zo goed als af.
Op een paar dingen na, zoals een ander freewheeltje, chainglider en banden.
Vandaar dat ik nu ook simpele foto´s heb gemaakt. Wel met erg mooie natuur en op het ijs.. Detail foto´s komen binnenkort.
http://picasaweb.google.nl/breetbikes/M ... feat=email#
vollebak naar beneden
koekie schreef:Ik hoorde dikke banden?
of fixen?
zorg je er wel voor dat je dat krat weer vult, mocht ik eens langskomen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
koekie schreef:![]()
Wat een mega vette fiets!!!
Vuilnisbak, inclusief vork? Heel tof!
JJ
Nope de vork is 'nieuw' Kon hem overnemen van iemand die een lowrider bouwde maar deze vork te hoog vond. Het enige wat echt nieuw is zijn de banden. En de lucht daarin.JJ schreef:Wat een mega vette fiets!!!
Vuilnisbak, inclusief vork? Heel tof!
JJ
Heb net weer een paar lekkere belgische biertjesAlfa schreef:zorg je er wel voor dat je dat krat weer vult, mocht ik eens langskomen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat krat is idd leeg, dus die flesjes staan te popelen in de koelkastAlfa schreef:zorg je er wel voor dat je dat krat weer vult, mocht ik eens langskomen

Maak eens een paar pics in de buitenlucht, dat is ie wel waar. Niks mis met je keuken, maar die leidt af van je fiets..
JJ