Bikepark Groningen gaat op de schop!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
legion
Contacteer:
Bikepark Groningen gaat op de schop!

Bericht door legion » za nov 22, 2008 12:21 pm

Menschen, even een update uit het hoge noorden, dit nieuws staat al een paar dagen op onze site, maar helaas nog nergens op dp. Bij deze dan:
Bikepark Groningen heeft in samenwerking met niemand minder dan Joost Wichman het plan gevat de fourcrossbaan stevig onder handen te nemen. Het weekend van 29 & 30 november zal er onder supervisie van de heer Wichman worden gegraven en word een begin gemaakt met de aanpak van de volledige baan. Geen meter van de baan blijft ongeroerd dus er is véél werk voor de boeg. SBG nodigt iedereen uit die fourcross een warm hart toe draagt om te komen helpen graven. Dus pak je schop uit de schuur, haal je laarzen van zolder en kom naar Groningen! De eerste schep gaat de grond in zodra de zon op komt en we gaan het hele weekend door. Vele handen maken licht werk, dus neem je moeder, de buurman en je kleine broertje mee om stevig aan de slag te gaan.

Tot ziens op 29 november en voor iedereen die écht niet kan komen tijdens deze sessie: Check Bikepark.nl om te zien wat de vorderingen zijn en op welke data we nog meer aan de slag gaan.
Cheers,
Bernard
Bikepark Groningen

zndr

Bericht door zndr » za nov 22, 2008 6:58 pm

ff kijken of wij heel misschien langs kunnen komen.

seriousIIa
Contacteer:

Bericht door seriousIIa » zo nov 23, 2008 3:35 pm

Ga eens kijken of ik ook langs kan komen zaterdag. Moeten er ook nog struiken gerooid worden? Neem ik daar de 4x4 met bijbehorende lier voor mee ;) :o

zndr

Bericht door zndr » ma dec 01, 2008 2:39 pm

en? wat is het resultaat? :)

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » di dec 16, 2008 10:37 pm

Mensen, hoe ligt de baan erbij?
Ben komende maandag/dinsdag in de buurt, en wil wel graag de baan bezoeken, maar heb ik er dan ook wat aan of kan ik de bike beter thuis laten?

Hoor het graag!
Thnx, Lars
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

Free-Wheelz

Bericht door Free-Wheelz » wo dec 17, 2008 9:01 am

Gezien het weer de afgelopen tijd raad ik je aan om je bike thuis te laten. Kijken kan natuurlijk altijd maar het is nu 1 grote klei bende dus niet echt fietsbaar..

Martijn

Plaats reactie