retrotech frame
Moderator:Beheerders
Item: Retrotech CLASSIC frame Large
plaats: Apeldoorn
Staat : als nieuw
Reden Verkoop: Ik wil extreem lang frame
Prijs/voorwaarden: € 1000,- inclusief Chris King Balhoofdset
Wijze van verzenden": in overleg
Afbeelding: http://i13.tinypic.com/5zeopl0.jpg
Extra info:
Dit frame heeft het dubbele gekost van hetgeen ik nu vraag
levertijden tot 6 maanden bij RETROTECH. Zeer exclusief frame
Als ik een iets langer frame wil hebben moet ik eerst mijn Retrotech 29er CLASSIC frame verkopen. Prijs voor frame en vork bij Curtis Inglis van RETROTECH is en was 1900 Dollar. Kosten van transport etc maken inkoop prijs 2000 Euro. Levertijd momenteel langer dan 4 maanden
Seat tube 21 inch, toptube 24 inch. Zie geometry lijst op website van INSLIS bikes. Het is dus een large. (mensen tussen de 1.80 en 1,95 passen er zoieso op.
Foto van de fiets opgebouwd staat op de gallery. Paar maanden oud zonder krassen.
Wie biedt ?
plaats: Apeldoorn
Staat : als nieuw
Reden Verkoop: Ik wil extreem lang frame
Prijs/voorwaarden: € 1000,- inclusief Chris King Balhoofdset
Wijze van verzenden": in overleg
Afbeelding: http://i13.tinypic.com/5zeopl0.jpg
Extra info:
Dit frame heeft het dubbele gekost van hetgeen ik nu vraag
levertijden tot 6 maanden bij RETROTECH. Zeer exclusief frame
Als ik een iets langer frame wil hebben moet ik eerst mijn Retrotech 29er CLASSIC frame verkopen. Prijs voor frame en vork bij Curtis Inglis van RETROTECH is en was 1900 Dollar. Kosten van transport etc maken inkoop prijs 2000 Euro. Levertijd momenteel langer dan 4 maanden
Seat tube 21 inch, toptube 24 inch. Zie geometry lijst op website van INSLIS bikes. Het is dus een large. (mensen tussen de 1.80 en 1,95 passen er zoieso op.
Foto van de fiets opgebouwd staat op de gallery. Paar maanden oud zonder krassen.
Wie biedt ?
-
Jazeker súpermooi, maar helaas het geld er niet voor! Vergeet trouwens ook niet deze mooie FOTO erbij te vermelden, die andere is een beetje te donker!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Ik denk niet dat deze 50er jaren stijl iedereen z'n ding is, plus de kleur is ook erg specifiek. You love it or hate it. Persoonlijk vindt ik hem erg mooi en ook nog eens mijn maat, maar voor zo'n bedrag kan je ook (bijna) zelf iets custom laten bouwen.bj schreef:wel erg weinig response op een van de mooiste en beste frames op de markt. velen zijn bereid er 6 maanden op te wachten en hier niemand ?