Fixed gear Rotterdam

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Tjeu81
Fixed gear Rotterdam

Bericht door Tjeu81 » do sep 18, 2008 8:51 am

Jaja, heb er zelf (nog) niks mee te maken, maar er worden goede zaken gedaan in Rotterdam:
http://rotterdamfixedgear.com/

Eenieder is welkom op elke vrijdagavond. Ja toch, niet dan?!

Shame

Bericht door Shame » do sep 18, 2008 10:02 am

goei siteje!!

sedatif

Bericht door sedatif » do sep 18, 2008 11:00 am

morgen present, nog meer?

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » do sep 18, 2008 11:15 am

Jazeker.

Heb Roy - de maker van de site - vanochtend gemaild. Hij zei dat er morgen ook gasten uit Amsterdam en Den Haag komen.

Seda, ik ben om 19.35 op Centraal Station. We kunnen daar afspreken...

Carabo.X

Bericht door Carabo.X » do sep 18, 2008 11:16 am

Ah cool, die gaan we in de gaten houden. Thanks!

Shame

Bericht door Shame » do sep 18, 2008 5:05 pm

Ik denk dat ik ook maar eens zoiets ga opzetten voor Eindhoven.. genoeg mannen (en vrouwen) die er mee bezig zijn!!

ik hou jullie op de hoogte!

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » do sep 18, 2008 8:34 pm

Yo aan allemaal!
Ik ben Roy van Rotterdam Fixed Gear.
Bedankt voor de positieve reacties (zowel hier als op de Rotterdam Fixed Gear site)
Matthieu, thanks for het posten alhier. Ik hou er zelf nooit zo van dat zelf te doen, omdat dat wellicht als spammen gezien zou kunnen worden. ;)

Ik heb zojuist een post geschreven op Rotterdam Fixed Gear m.b.t. morgenavond. Aanvankelijk zou er gereden worden en daarna door naar de her-opening van een gallerie/ateliers/bar/hangout van een goede vriend en fellow fixed gear rider alwaar het bier rijkelijk zou vloeien :)

Maar ik heb 1,5 week geleden een klein aanrijdinkje gehad waarbij mn vork minstens 30 graden gebogen is en ben al sinds anderhalve week op zoek naar een andere eigenlijk. Tot op heden 2 vorken gekocht waarvan ik dacht dat ze goed zouden zijn, maar helaas... de ene is een ahead en dat wil ik liever niet ... de ander is een threaded zoals ik wil, alleen komt ie ongeveer 2 cm schroefdraad te kort. Dus morgen zal er weinig gereden worden in Rotterdam, evenals de geplande autoloze zondag ride aankomende zondag.

Iedereen die van plan was/is morgen naar R'dam te komen, is nog steeds van harte welkom natuurlijk, alleen zal de avond meer uit gezellig nieuwe mensen leren kennen , lekker eten, biertjes drinken en over fietsen lullen worden in de singer sweatshop (de naam van de multifunctionele ruimte alwaar de expo, opening, ateliers, bar en meer zitten, middenin het centrum van R'dam)

Lees mijn volledige post en mijn vraag aan mensen die eventueel een vork hebben liggen op http://www.rotterdamfixedgear.com

Als er nog steeds mensen van plan zijn te komen, neem even contact op via het contactformulier en dan zorg ik voor een rendez-vouz in Rotterdam.

Ride Safe!

Roy

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » do sep 18, 2008 10:24 pm

Mooi initiatief en ziet er goed uit.
Morgen en Rotterdam gaat mij niet lukken (zeker als er ook niet gereden wordt).

Gelijk maar even 'Fast Friday' promoten.
Net uit hier te halen en de eerste 15 pagina's hier te bekijken.

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » za sep 20, 2008 11:37 am

Te gek dat jullie (Kees, Thomas, Matthieu en... what was your name again?) gisteren ff kwamen kijken bij de her-opening van de Singer Sweat Shop! Hoop dat jullie daarna nog ff lekker hebben gereden in Rotterdam by night! I envy you .... hahaha..

Klapband

Bericht door Klapband » za sep 20, 2008 11:51 am

010fixedgear schreef:Te gek dat jullie (Kees, Thomas, Matthieu en Mart haha) gisteren ff kwamen kijken bij de her-opening van de Singer Sweat Shop! Hoop dat jullie daarna nog ff lekker hebben gereden in Rotterdam by night! I envy you .... hahaha..
was een dope locatie & opening, jammer dat er niet echt gefietst werd..

Ik heb mijn naam eer aangedaan; ik heb me een klapband gereden onder de Erasmusbrug dus echt lekker gefietst heb ik toch niet haha

Tjeu, bedankt voor de gastvrijheid!

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » za sep 20, 2008 5:04 pm

haha, MART dus...
Ja sorry man, na een X aantal (alcoholhoudende biertjes ;) ) ben ik meestal niet meer zo gek scherp hehe... Erasmusbrug is een dope plek om te fietsen, alleen rij ik daar op de een of andere manier bijna altijd een lekke pijp man! Zowel fixed als met mn BMX.
Volgende keer gaat er ZEKER meer gefietst worden. Nou ja...meer... er gaat dan gewoon gefietst worden. aangezien wij gisteren allemaal niet gefietst hebben. Ik heb als het goed is aankomende week ook weer een nieuwe vork en er is dan niet weer een opening in de Singer Sweatshop. Plus dat we waarschijnlijk tegen die tijd een nieuwe aanwas Rotterdamsche rijders hebben. We wachten nog STEEDS op de meeste van onze spullen via onze leveranciers om daarmee de reeds bestelde fietsen op te bouwen... Er ligt veel goeds in het verschiet dus!

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » zo sep 21, 2008 10:40 am

Ligt veel gebroken glas daar, maar tis zo'n lekker langs stuk asfalt en dat uitzicht hè...

Was in ieder geval gezellig en ik heb nog tot diep in de nacht gefietst...

Waren jullie nog op tijd voor de trein naar Utreg?

Klapband

Bericht door Klapband » zo sep 21, 2008 1:05 pm

Perfect op tijd, één minuut voor vertrek waren we er..

Volgende keer neem ik een reservebandje mee, op die plek wil ik nog wel een keer rondfietsen...

Kpt.Roodbaard

Bericht door Kpt.Roodbaard » zo sep 21, 2008 7:08 pm

Ik had beter naar tjeu geluisterd en mee naar Rotterdam gegaan, dan had ik toch iets positiefs van mn avond gedaan !! :?

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » di sep 23, 2008 9:34 am

Gisteren mijn eerste lange rit gemaakt in en om Rotterdam. (heb drie weken vakantie!) Op en neer naar Dordrecht, kleine 50 km. Bontrager wielen onder mijn Balk gegooid en 51 x 16 verzet gestoken. Vliegen maar!

Kpt.Roodbaard

Bericht door Kpt.Roodbaard » di sep 23, 2008 8:48 pm

Is het nu vrijdag weer zover, weer een meet om te fietsen ? Want anders kom ik wel af !

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » wo sep 24, 2008 9:00 am

Jaja, vooralsnog is het wel de bedoeling dat er vrijdag gefietst wordt. Is wel afhankelijk van het weer overigens....

sedatif

Bericht door sedatif » vr sep 26, 2008 4:44 pm

neenee, geen gelul daar! Vrijdag is er altijd meeting volgens je site. Niks pussy over het weer dus :)... prima weer vanavond.

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » vr sep 26, 2008 5:12 pm

hahaha...idd FUCKING mooi weer!
Maar ik heb dus gewoon NOG STEEDS geen nieuwe vork! GVD!
3 weken zonder fiets, even serieus. Vork uit Amerika is onderweg, laat echt te lang op zich wachten nu. Kreeg van de week via de site een mailtje dat iemand nog wel een vork zou hebben die wel zou moeten passen.. Hij heeft hem woensdag opgestuurd, maar ook die heb ik dus nog steeds niet ontvangen. Als ik nog langer moet wachten ga ik het echt uitschreeuwen gewoon. Ik kan echt heeeeeel slecht tegen dit soort dingen haha...
De anderen gaan wel fietsen hoorde ik...
Ik kom zo nog ff met een update....

pier

Bericht door pier » vr sep 26, 2008 5:14 pm

wilde eigenlijk komen, net een nieuw frame gehaald in schiedam, maar natuurlijk pasten er een aantal dingen niet. Moet nu zsm een crankstel hebben die op een campagnolo record past, misschien dat ik volgende week aansluit.

driven

Bericht door driven » vr sep 26, 2008 7:58 pm

8) volgens mij zag ik 3 fixies staan bij de mac in t centurm zeer verdacht :lol:
old school never dies

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » za sep 27, 2008 12:30 am

Jawel! hadden we vorige week de Utrechtse crew in town.. nu de Arnhemse!
Was weer gezellig mensen! Volgende keer weer... Over de weg de Erasmusbrug over leek uiteindelijk spannender dan het was haha... Maar toch leuk.
Lekker gereden, iemand blij gemaakt met een shirt, een ander met een wiel, biertjes gedronken, tieten geknepen en met risico voor eigen leven op een teruggebogen vork gereden... Rotterdam eg wel!

Plaats reactie