O2Bikers 'Ride With The Stars' SantaCruz & Kona Testbik

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Stainless Styles
O2Bikers 'Ride With The Stars' SantaCruz & Kona Testbik

Bericht door Stainless Styles » za apr 12, 2008 6:00 am

Ik kreeg deze mail van de heren van O2 Bikers, op hun site zal het waarschijnlijk nog komen te staan maar de inschrijvingen kunnen nu beginnen LEES!!!

Dag allen,

Op zaterdag 26 april eerstkomend nodigt het magazine O2 BIKERS je uit op de Filthy Trails waar je de kans krijgt een hele dag te riden in het gezelschap van enkele toppiloten (Nico Vink, Thomas Genon, Dave Goris, Daniel Prijkel...) en in hun gezelschap dit prachtige bike park op een steenworp van het Maasmechelen Village Outlet Shopping te (her)ontdekken.

De deuren van het bike park gaan open om 10u. Kona en Santa Cruz zullen eveneens aanwezig zijn met een tiental freeride test-MTB's (alsook enkele beschermingen).
Wij verwachten je met je bike en je uitrusting. Wij zorgen voor de drank, de BBQ en de muziek...

Zin om deel te nemen? Stuur dan een e-mail met je volledige adresgegevens (naam + adres + telefoon) naar: miked@bikers.be
Inschrijvingsprijs: 10 € (9 € voor de leden van de Club O2 BIKERS), te betalen op de rekening 088-2203001-29 (IBAN BE26 0882 2030 0129 - BIC: GKCCBEBB), ten laatste op donderdag 24 april. De inschrijvingsprijs omvat: de toegang tot de Filthy Trails, de deelname aan de ride-dag, de mogelijkheid om Kona en Santa Cruz MTB's te testen, 1 BBQ-ticket en 1 drankbonnetje.
PS: vergeet niet je identiteitskaart mee te brengen indien je materiaal wil testen.

Tot binnenkort @ Filthy Trails
Het team O2 BIKERS
26-04-'08 zijn de Filthy Trails gesloten i.v.m het Ride With The Stars evenement.
De filthy trails zullen alleen geopend zijn voor deelnemers die zich hebben ingeschreven,
via de site van O2 Bikers bij >>>>> "club">>>>>"aktiviteiten 2008".>>>>>Inschrijven RWTS
Let op!!!! er is een limiet van het aantal rijders bepaald door O2Bikers, dus hou de O2Bikers site in de gaten en schrijf je snel in!

Als het VOL geboekt is dan kun je dus NIET meer deelnemen, maar kun je wel gewoon als bezoeker komen kijken naar het evenement .
Laatst gewijzigd door Stainless Styles op do apr 24, 2008 6:28 am, 12 keer totaal gewijzigd.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

Pikey

Bericht door Pikey » zo apr 13, 2008 8:27 pm

er staat nog steeds geen info op de O2 bikers website :(

(of ligt dat aan mij?)

DESL

Bericht door DESL » di apr 15, 2008 5:03 pm

Pikey schreef:er staat nog steeds geen info op de O2 bikers website :(

(of ligt dat aan mij?)
Dit is alles wat er tot nu toe op staat idd.:

Rid with the stars
Filthy Trails - Lanklaar - 26 april
Wil je ‘Filthy Trails’ ontdekken? Dan spreken we met je af op zaterdag 26 april voor een hele dag rijden in het gezelschap van enkele internationaal bekende rijders. Anneke Beerten, Bas de Bever, Nico Vink en Kristof Lenssens hebben al beloofd te komen en we verwachten er nog veel meer. Dankzij deze topbikers zul je veel kunnen leren en ook je angst voor bruggen kunnen overwinnen. Oefeningen, tips, gefilmde passages die door beroepsrenners van commentaar worden voorzien… We zijn een dag voor je aan het voorbereiden die je niet licht zult vergeten. Daar horen uiteraard ook muziek en barbecue bij!
Open voor iedereen. Korting voor de leden van de Club. Meer info binnenkort.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do apr 17, 2008 4:32 pm

26-04-'08 The Filthy Trails are closed during the Ride With The Stars Event.
The filthy trails are open, only for people who have signed in on the O2 Bikers website
at>>>>>"club">>>>>"aktiviteiten 2008">>>>>Sign in RWTS.
ATTENTION!!!! There is a limit of Riders, so be quick to sign in!

If all riders are signed in, you can still come,visit and see the event as a visitor!

Voor meer info even contact opnemen met:

e-mail:styles@filthytrails.be
Laatst gewijzigd door Stainless Styles op wo apr 23, 2008 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Soepkieken17

Bericht door Soepkieken17 » vr apr 18, 2008 1:49 pm

Alle info staat nu ook op de O2 BIKERS site :
http://www.bikers.be/pg.asp?pageID=294&lgid=nl

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » ma apr 21, 2008 6:32 pm

:)

burak
Contacteer:

Bericht door burak » wo apr 23, 2008 12:01 pm

Filthy Trails roadmap :

Afbeelding

Sting

Bericht door Sting » wo apr 23, 2008 1:07 pm

ik heb me eigen ingeschreven door te mailen maar krijg je dan ook nog een bevesteging terug want ik heb niks terug gehad?

mzzlz sting

RTG

Bericht door RTG » wo apr 23, 2008 1:31 pm

Van bij de buren mountainbike.nl:
Thierry schreef:
RTG schreef:Ik neem aan dat je een bevestigingsmail krijgt om te weten of je bij de betreffende 100 deelnemers zit en dus de betaling kunt voldoen...?
Voer de betaling maar meteen uit, zo ben je er (zo goed als) zeker van dat je erbij bent. Indien alles volzet zou zijn, en je valt buiten de boot, krijg je een mailtje (en wordt het geld teruggestort).

Let op : de O2 BIKERS crew zit vanaf vrijdag avond in Houffalize voor het Wereldbeker-weekend. Het kan dus even duren eer je reactie krijgt op je mails ...

Oh ja, alle info staat nu ook op de O2 BIKERS site :
http://www.bikers.be/pg.asp?pageID=294&lgid=nl

burak
Contacteer:

Bericht door burak » wo apr 23, 2008 2:45 pm

O2 crew is busy and try to finish the May issue magazine, they will answer you as soon as possible.

Soepkieken17

Bericht door Soepkieken17 » wo apr 23, 2008 4:22 pm

Er zijn nog plaatsen vrij, en de weersvoorspellingen voor 't weekend zien er zeer mooi uit. Ideaal voor een dagje relax freeriden ...

@ Sting : zie PM.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » wo apr 23, 2008 9:32 pm

Soepkieken17 schreef: Ideaal voor een dagje relax freeriden ....

RELAX freeriden doe je op dagen dat je met een man of 2/3/4/5 als enige op de Trails bent,niet op zo'n dag 8) ........(begrijp me echter niet verkeerd....SUPER INITIATIEF,maar relaxed is in mijn optiek wat anders.....)

Grtzzzzzzz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do apr 24, 2008 6:15 am

Toelichting:

Het limiet van rijders(inschrijvingen) voor RWTS is gereduceerd naar 30 rijders, dit kreeg ik namelijk gisteren te horen :oops: .
Normaal zou het park gesloten zijn voor mensen die zich NIET hebben ingeschreven, maar nu ze me gisteren pas vertelt hebben dat ze maar 30 rijders "aannemen" ,heb ik besloten het park gewoon zoals iedere zaterdag voor IEDEREEN te openen.
Het enige verschil is dat de mensen die zich NIET hebben ingeschreven GEEN gebruik kunnen maken van de Testbikes, BBQ and Drinks die de heren va O2 geregeld hebben.De muziek en Pro's zijn dan een extra voor de mensen die niet ingeschreven zijn :) .
Dus neem je eigen FOOD en DRINKS mee.
Mensen die dus dachten niet te kunnen rijden zaterdag, kunnen dus gewoon komen rijden :arms:

Voor meer info of vragen over de bovenstaande toelichting kun je mailen naar:
redac@bikers.be

C U Riders Soon.

Cheers!!

Plaats reactie