30 Maart => Rozendaal
Moderators:JJ, Beheerders
Ondanks geen eigen klassement gaan we wel voor een eigen start toch!!!?? Net als de vorige keren bij de Bergrace.
Voor mezelf gesproken vind ik een start tussen de geared geen goede optie.
Geen start met de SiSp tegelijk wil zeggen dat je nooit weet wie waar fietst: mInder leuk voor dhet wedstrijdelement.
Ik wil mezelf nl vergelijken met mede-SiSp'ers, niet met geared fietsers, dan ga ik wel geared, dan is het iig een eerlijke vergelijking.
Voor mezelf gesproken vind ik een start tussen de geared geen goede optie.
Geen start met de SiSp tegelijk wil zeggen dat je nooit weet wie waar fietst: mInder leuk voor dhet wedstrijdelement.
Ik wil mezelf nl vergelijken met mede-SiSp'ers, niet met geared fietsers, dan ga ik wel geared, dan is het iig een eerlijke vergelijking.
We starten toch apart en gaan dan (of jullie) de gearies en zekerde vrouwlijke inhalendader schreef:Ik start eigenlijk liever tussen de pussy's!
Een eerlijke vergelijking is het nooit, of iedereen moet met dezelfde wielmaat en verzet rijden.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Nee, sorry,ott schreef: We starten toch apart en gaan dan (of jullie) de gearies en zekerde vrouwlijke inhalenIk heb geen flikker zin
Als Organisatie-Hans ons meedeelt dat we met te weinig zijn voor een aparte start, nadat jij dat eerst wel gevraagd hebt, dan respecteer ik dat. Ik start vooraan, jullie halen me maar in

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Ik wil mezelf goed kunnen meten met mede-Singlespeeders, niet met geared rijders. Een vergelijking met geared rijders, dat zegt me helmaal niks. Als ik voor ze eindig, moet ik dan zeggen 'zelfs met een SS ben ik sneller, Pussy' ?. Als ik achter ze eindig, is het dan 'maar ik was op de SS'...?dader schreef:Ik start eigenlijk liever tussen de pussy's!
Een eerlijke vergelijking is het nooit, of iedereen moet met dezelfde wielmaat en verzet rijden.
'Eerlijkheid' is afhankelijk van de afspraken die je maakt met elkaar, bijvoorbeeld over wielmaat (afspraak: 26 en 29, 650 mag) of verzet (SS: 1 verzet, mag je zelf kiezen).
Aparte start is voor mij een voorwaarde voor een eerlijke wedstrijd met de SS.
Beetje off topic: de keuze voor een bepaalde fiets is just that, de keuze voor een bepaalde fiets. Daar wordt je niet opeens een ander mens van, bv een Pussy. 26, 29, SS, Racefiets, geen fiets, al die keuzes zijn prima wat mij betreft. Ik wil en zal daar mensen niet op beoordelen, ten goede of ten slechte.
Heren, graag wel één groot verschil met vorig jaar, op verzoek van velen: Dit maal duidelijk VOORAF afspreken wát er nu gedaan wordt.... Maakt mij niet zo zeer uit hoe/wat, maar geen eigen SS start maakt me niet zo veel uit. Bij het opstellen achteraan in het vak van de gearies starten als 'SS collectief' lijkt mij een goede oplossing, maar dan wel voor iedereen dat duidelijk zo afspreken.Nard schreef:Precies, zo was het de vorige keer ook geregeld. Ging prima!steelhead schreef:Om de organisatie te vriend te houden en toch een eigen start te hebben kunnen we ook gewoon achterin het Gearie vak gaan staan. Dan kun je je met de Gearies meten en met je mede SS-ers.
In Oosterbeek, waar ik vorig jaar heb gereden was het zo geregeld (achteraan bij geared starten). De andere westrijden heb ik niet SS gereden, maar daar was inderdaad wat onduidelijkheid begreep ik. Vooraf afspreken; ben ik sowieso voor.DeKerf's schreef:
Heren, graag wel één groot verschil met vorig jaar, op verzoek van velen: Dit maal duidelijk VOORAF afspreken wát er nu gedaan wordt.... Maakt mij niet zo zeer uit hoe/wat, maar geen eigen SS start maakt me niet zo veel uit. Bij het opstellen achteraan in het vak van de gearies starten als 'SS collectief' lijkt mij een goede oplossing, maar dan wel voor iedereen dat duidelijk zo afspreken.
Hierbij afgesproken, zal het zondag nog herhalen.DeKerf's schreef: Bij het opstellen achteraan in het vak van de gearies starten als 'SS collectief' lijkt mij een goede oplossing, maar dan wel voor iedereen dat duidelijk zo afspreken.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- Contacteer:
na kort overleg (een biertje) heeft haute equipe besloten pas te starten wanneer iedereen weg is. als het moet pas maandag, we nemen desnoods vrij. dan zal OohDie mij de eerste ronde op gang slingeren en vervolgens zal ik als nog jullie allemaal samen met of zonder gearies naar huis rijden.
als ik dan 5 minuten eerder binnenkom dan de rest zullen we samen nog een biertje extra doen. en vervolgens wil ik dan nooooooooooooit meer hoern over welke start dan ook, okeeeeeeeeej?
als ik dan 5 minuten eerder binnenkom dan de rest zullen we samen nog een biertje extra doen. en vervolgens wil ik dan nooooooooooooit meer hoern over welke start dan ook, okeeeeeeeeej?

niet de snelste maar ben erg tevreden over mijn eerste SS-stapjes!
manneman wat een bagger, wel leuk om gearies een voor een aan de kant te zien pielen aan klontjes f.k.a. derrieurs, en dan zelf door te knallen.
hoe dan ook dit smaakt naar MEEEEEEEEEEEEEEEERRRR

Had wel graag even handjes willen schudden met medezeeuw ... Dacht dat er nog bier was?

WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ondanks het klote weer een super middag gehad.
Ruben, bedankt voor de gastvrijheid in jullie tent!!
Wat een bende, naar de maiden rit van mijn nieuwe plastiekje ligt ie nu weer uit elkaar, overal prut
Tof dat de opkomst ondanks alles wel weer goed was, Herr Hans vond het niet voldoende voor een aparte start, maar who cares, zo ging het toch ook goed?
Ben benieuwd hoe bas het gehad heeft, het parcours was na onze rondjes echt helemaal gaar..
Opnaar de volgende!!
JJ
Ruben, bedankt voor de gastvrijheid in jullie tent!!
Wat een bende, naar de maiden rit van mijn nieuwe plastiekje ligt ie nu weer uit elkaar, overal prut

Tof dat de opkomst ondanks alles wel weer goed was, Herr Hans vond het niet voldoende voor een aparte start, maar who cares, zo ging het toch ook goed?
Ben benieuwd hoe bas het gehad heeft, het parcours was na onze rondjes echt helemaal gaar..
Opnaar de volgende!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!