Dus HELP

Moderator:Beheerders
Bullshit of niet, het zal nooit zo fijn zijn als met een fully.Santa Cruz schreef:volgens mij staat er hier nog 'n Balfa Minuteman te koop. Zeer geschikt om alles mee te doen! En dat downhill op 'n hardtail af te raden is is bullshit. Je zult wat harder moeten werken maar daar staat tegenover dat je wat techniek betreft veel sneller vooruit gaat!
http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... ight=balfa
'gast' ik zeg toch dat je techniek met sprongen voor uit gaat... heheb-dirt schreef:gast denk is na
als je op een hardtail begin dan heb je onwijs snel veel techniek
en dan kan je een hardtail nemen en dan rijd je iedereen er uit door je beregoede techniek![]()
dus zeker goed op te beginnen met hardtail die balfa is echt een super bike![]()
ik wil niet lullen maar ik heb de DH in winterberg ook een keer hardtail en star gereden dus met een hardtail prima tedoen
De dh in winterberg is geen dhb-dirt schreef:gast denk is na
als je op een hardtail begin dan heb je onwijs snel veel techniek
en dan kan je een hardtail nemen en dan rijd je iedereen er uit door je beregoede techniek![]()
dus zeker goed op te beginnen met hardtail die balfa is echt een super bike![]()
ik wil niet lullen maar ik heb de DH in winterberg ook een keer hardtail en star gereden dus met een hardtail prima tedoen