ik heb een specialized sx trail 08 frame en wil die opbouwen. Nu weet ik alleen van bepaalde onderdelen niet of ze passen/kunnen. Bij remmen bijvoorbeeld kun je kiezen tussen post mount of IS en ik kan er nergens duidelijke info over vinden. Ik weet niet welke ik moet hebben

Toen ik dit frame tweedhands kocht vertelde de verkoper me dat chris king headsets niet passen maar op pinkbike bijv. zie ik genoeg dezelfde frames met chris king headsets staan, maar ik dacht ik vraag het hier toch even.
Deze: Chris King Headset Threadless Black 1-1/8" NoThread past toch wel in mijn frame/vork combo?
Ook nog een vraagje over de remmen. Ik beperk me in mijn keuze tot AVID. Ik kan een leuk paar code's en code 5's krijgen. Ik heb gezocht naar ervaringen maar ik vond alleen een topic waar de starter begon over code 5's en mensen die reageerden die waren over de normale code's aan het praten

Ook nog een vraagje over crankarm lengte. Ik wil hem zoveel mogelijk opbouwen als de normale sx trail II , alleen staat daar geen info over de lengte van de armen. Dus ik weet niet of ik voor 175 of 170mm moet gaan. Iemand advies? Ik ben 189 cm op een Large frame.
Thanks!