lakejumpen
Moderator:Beheerders
yo
ik zou misschien een vijver aanleggen om daar dan trucks te oefenen met mijn dirt.
Zouden de afmetingen 3 m diepte, 2 m breedte en 4 m lengte volstaan of moet er nog wat bij? en is dit wel een goed idee?
Als je een vijver, meer,... weet liggen dicht bij ronse mag je het ook altijd zeggen.
Bij de teaser van seasons kan je onder andere Cam McCaul zien met zijn zwembad, ik wil zo iets gelijkaardigs maar dan met vijverfolie.
mvg
ik zou misschien een vijver aanleggen om daar dan trucks te oefenen met mijn dirt.
Zouden de afmetingen 3 m diepte, 2 m breedte en 4 m lengte volstaan of moet er nog wat bij? en is dit wel een goed idee?
Als je een vijver, meer,... weet liggen dicht bij ronse mag je het ook altijd zeggen.
Bij de teaser van seasons kan je onder andere Cam McCaul zien met zijn zwembad, ik wil zo iets gelijkaardigs maar dan met vijverfolie.
mvg
idd als ge 1ne keer aan het graven zijn kunt ge beter door doen heTimmos schreef:afmetingen lijken me een beetje klein 2 meter breed is niet echt veel
zou eerder denken aan 8 breed 10 lang
En zelf vijver makenhoe kom je erbij

ge kunt dan ook onmiddellijk gaan voor een bad van 50 bij 25 dan kunt ge de olympische spelen naar u achtertuin laten komen.
neenee nu genoeg schele zever verkocht.
hangt het er nie vanaf wat u snelheid, hoogt van de berg, en de breedte van de berg( want als u berg 4 meter breed is gaat een vijverke van 2 breed nie helpen denk ik(tenzij ge goed kunt mikken waar ik wrs niet aan ga moeten twijfelen)) zijn.
vind het alsinds wel een vet idee
grzz stijn
het gaat meer een houten jump worden zo gelijk een nortshore van een halve meter breed. de lengte van de vijver wordt 5 meter en de breedte 3 m(als ik tever vlieg kan ik de jump wat verder zetten),maar is 2 m diepte genoeg of ga ik daar met men hoofd tegenzitten.
en ik heb eens naar de kostprijs gevraagd voor vijverfolie en daar kwam ik al rap op 500 euro uit
Weet iemand anders soms een goedkoper alternatief ?
en ik heb eens naar de kostprijs gevraagd voor vijverfolie en daar kwam ik al rap op 500 euro uit
Weet iemand anders soms een goedkoper alternatief ?
Jzus! Dude! Meen je dit, geloof het bijna niet
Maar goed als je toch zoiets zo willen doen.. Dan zou ik gewoon een ramp bij een meer maken. Het liefst vervoerbaar/demonteerbaar. Dan hoef je er ook geen vergunning bij de gemeente voor aan te vragen
Hoe dan ook: succes! Enne post wat filmpjes als je gesprongen hebt!

Maar goed als je toch zoiets zo willen doen.. Dan zou ik gewoon een ramp bij een meer maken. Het liefst vervoerbaar/demonteerbaar. Dan hoef je er ook geen vergunning bij de gemeente voor aan te vragen

misschien, want ik zie het niet echt zitten om 3 m diep te graven en zo een graafmachien geraakt niet in onze tuin.Baelus schreef:wrm bouw je gwn geen foampitje ,
daar gaat je fiets al niet zo van stuk
en je kan hem altijd wegdoen anders zit je met zo'n vijver.
mvg thomas
gelden dezelfde afmetingen voor de vijver (5x3x3)
en waar vind je zoveel foam, op het autokerkhof, oude matrassen. Zijn er zo nog plaatsen waar je foam kunt vinden.
het probleem is dat ik nergens een meer vind in de buurt van ronseCasper schreef:Jzus! Dude! Meen je dit, geloof het bijna niet![]()
Maar goed als je toch zoiets zo willen doen.. Dan zou ik gewoon een ramp bij een meer maken. Het liefst vervoerbaar/demonteerbaar. Dan hoef je er ook geen vergunning bij de gemeente voor aan te vragen![]()
-
hoeft ook geen meer te zijn, een rustig kanaal kan ook bijvoorbeeld 

live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/
http://remmiedirt.pinkbike.com/
- Steel Farmer
- Contacteer: