Waar moet ik me op voorbereiden?
En waar moet ik aan denken voor verzet-keuze
Is 32x18 haalbaar

Akwa
Moderators:JJ, Beheerders
2:1 met 29" wielen en 185mm cranks werkte goed voor mij. Ben geen spinner en geen stoemper.Akwa schreef:Mijn 1e mountainbike wedstrijd!
Is 32x18 haalbaar
Akwa
Akwa schreef:Mijn 1e mountainbike wedstrijd!
Is 32x18 haalbaar
Akwa
Was van plan om morgen over de Posbank te cruisen dus ik kom ook wel even naar Rozendaal.ott schreef: Zondag as. doen we even een rondje om 10:30 verzamelen bij het rozendaals kasteel, dan 32-17 even proberenKun je kijken hoe Tjeerd verongelukt
![]()
Morgen rijd ik met haute courier en miss. ohhdie op het parcour proef van Rosedale en dan een rondje ofwatdader schreef:Was van plan om morgen over de Posbank te cruisen dus ik kom ook wel even naar Rozendaal.ott schreef: Zondag as. doen we even een rondje om 10:30 verzamelen bij het rozendaals kasteel, dan 32-17 even proberenKun je kijken hoe Tjeerd verongelukt
![]()
Miss als zijnde vrouw?0tt schreef:miss. ohhdie
Vanavond maar vroeg naar bedOohDie schreef:Miss als zijnde vrouw?0tt schreef:miss. ohhdie
Nee
Miss als zijnde misschien.
Zeker ik zal geheel tegen mijn natuur in veel te vroeg opstaan om me veel te veel in het zweet te gaan werken.
P.s. Het kader heeft zijn dikke banden. Voor de Schwalbe CX Pro (28 x 1,20 - 700) en achter de Schwalbe CX Comp (28 x 1,35 -700).
Fiets is er klaar voor nu ikzelf nog.
Ott schreef: Kun je kijken hoe Tjeerd verongelukt![]()
Ja ik bedoel op de fiets, klinkt anders wel verdacht inderdaad...didadunlop schreef:Was van plan om morgen over de Posbank te cruisen dus ik kom ook wel even naar Rozendaal.
hmmzzz.. klinkt verdacht...
Hoezo?haute courier schreef:ik bedenk me dan een ding opnieuw: mn concurrent zit nu wel stil! Hahahahahahahahahahhaaaaaaa
Ik zag er alleen uit als een beestOohDie schreef:Damn heerlijk weertje en prima in het bos gespeeld. Alleen die Ott hé, wat een beest.
ik dacht ik zeg het toch evenOohDie schreef:Ook fijn om te weten dat je de "dijk" niet te hard op moet rijden anders vlieg je erover heenOtt schreef: Kun je kijken hoe Tjeerd verongelukt![]()