Het is vast niet de meest bijzondere bike van het forum maar voor mijn budget en mijn gebruik is het gewoon een perfecte fiets.
Ik heb de fiets vandaag opgehaald maar ben eigenlijk al aardig bekend met de rij-eigenschappen van deze fiets. Hoewel ik al eerder fietste op een gazelle mountainbike begon mijn liefde voor fietsen door zand en modder, bij voorkeur op singletracks, toen mijn gazelle een jaar of 5 werd gestolen en ik een leuke zwarte mtb kocht van een, mij, onbekend merk. Toen ik hiermee een paar keer naar de drunense duinen was gefietst had ik mijn sport gevonden. Natuurlijk is sporten in de natuur sowieso leuk maar ik denk dat mijn trouwe commencal normal er voor een groot deel debet aan is dat ik zoveel plezier uit het fietsen haalde. Echt een ideale beginnersfiets.

Maar ja, na zoveel jaren wil je wel weer eens iets nieuws. En zie daar mijn nieuwe fiets. Een beetje hetzelfde maar toch anders.

Hij is nog niet helemaal af, de pedalen worden uiteraard vervangen en er komt een wat langere stuurpen op. Voor de rest stock.
Kan niet wachten tot zondag dan ga ik kijken of het wat is.