2e hands 4x vork
Moderator:Beheerders
Heeft iemand nog een 2e hands 4x vork te koop??
Ik heb niet zoveel eisen, gaat namelijk om een tijdelijke oplossing, mijn huidige vork is gebroken en heb nieuwe fiets besteld, maar wordt pas over 2 mnd geleverd.
Gr Jeroen
Ik heb niet zoveel eisen, gaat namelijk om een tijdelijke oplossing, mijn huidige vork is gebroken en heb nieuwe fiets besteld, maar wordt pas over 2 mnd geleverd.
Gr Jeroen
- Pieter en zijn V10
- Pieter en zijn V10
Precies... en dan doet Bob er verstandig aan om het ook beter te specificeren dan "een 2e hands 4x vork" want daar valt praktisch een Fox F80X, een Marzocchi Dirt Jumper 3 en alles wat er tussenzit onder.Pieter en zijn V10 schreef:Ja zo kan je bezig blijven, hij vroeg om een 4x vorkje. Nou dan is er niks mis met een reba. Als het een bob de sloper is moet die dus wel wat eisen.
Mijn enige eis is dat vork geschikt moet zijn voor 4x, ik neem aan dat iedereen op dit forum weet wat 4x inhoud. Het zal tegen een stootje moeten kunnen en of je nou bob de sloper bent of niet een ongelukje zit in een klein hoekje.
Maar bij deze: ik ben op zoek naar een vork die tegen een stootje kan en die dus niet bij voorbaat gedoemd is om te breken.
Gr. Jeroen
Ps. Ik ben oud fietscrosser die nieuwe hobby heeft gevonden en dat is 4x
Maar bij deze: ik ben op zoek naar een vork die tegen een stootje kan en die dus niet bij voorbaat gedoemd is om te breken.
Gr. Jeroen
Ps. Ik ben oud fietscrosser die nieuwe hobby heeft gevonden en dat is 4x
- Pieter en zijn V10
Ik rij al 2 seizoenen fourcross en bikepark met een Reba, niks aan het handje...xRemcox schreef:Niet voor diegene die hem gaat gebruiken.
We heten niet allemaal xRemcox die stukmaakt wat z'n ogen zien...

Voor een ex-BMX rijder zou ik ook kiezen voor een wat steviger XC vork (Reba, Fox Float, dat werk)
Maar goed, met commentaar helpen we de topicstarter niet aan een mooie 4X vork

Ik heb nog een marzocchi dirt jam pro liggen voor 60 euro! http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=36894
ga nou niet weer beginnen met vroeger was alles beter. En ik heb niet zo'n fancy fiets. Maar ik ken deze jongen en die moet goedkoop een goeie degelijke vork hebben die een behoorlijke beating kan hebben. Dus je moet smooth rijden met die reba's en blacks. Ze zullen het wel houden, maar het is zonde om 200/300 euro uit te geven voor een "tijdelijke" vork.scalpel 1 schreef:oh mannen als je wil krijg je alles stuk.
en xremcox zal wel een fancy copy fietsje uit een
boekje rijden.
we reden al downhill wedstrijden toe ze alleen nog girvin flexstem
hadden.met stalen vork en cantilever remmen.
no guts no glory