en hopelijk deze maand zonder fouten

staat trouwens al even online, wie mijn blog leest had dat ongetwijfeld al gemerkt

Om de achtergrond te downloaden, klik hier, of klik op het plaatje:

*************************************************************************************************************************
Desktopbackground April
Jupjup, te laat, maar dat had ik van tevoren aangekondigd!

Net terug van onze 13daagse trip door zuidfrankrijk en Barcelona, ik heb me uiteindelijk een weg gebaand door de 2500 foto's die ik geschoten heb, en het resultaat daarvan vind u door HIER TE KLIKKEN.
't is geen vette actieshot zoals vorige maand, maar eerder een sfeerbeeld, hoop dat jullie 'm goed vinden. Hier is een voorbeeldje in't klein:

[/edit]
*************************************************************************************************************************
Desktopbackground Maart
Klik hier voor de blogpost, en om de grote versie de downloaden.
Hier is een verkleinde versie, als voorbeeld:

[/edit]
**************************************************************************************************************************
Desktopbackground Februari
Ik weet niet goed waar anders ik het moet zetten, maar ik heb een nieuw projectje gestart.
Elke maand van het jaar probeer ik om een bureaubladachtergrond te maken, liefst met een zo recent mogelijke foto. Wegens examens was mijn januarifoto wat laat, maar die van Februari staat momenteel alweer op mijn blog.
ik zou zeggen: tsjekkit

(klik plaatje)