north shore
Moderator:Beheerders
we zijn bezig met een norhtshore baan omg
foto`s komen er nog aan
ride it like you stole it
foto`s komen er nog aan
Laatst gewijzigd door ##LANE## op wo dec 26, 2007 3:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
- Jean-Pierre
Re: north shore
##LANE## schreef:we zijn bezig met een norhtshore baan omg
foto`s komen er nog aan
http://i1.pinkbike.com/photo/1676/pbpic1676172.jpg
http://i5.pinkbike.com/photo/1676/thumb ... 676170.jpg
![]()
OJA WIE HET WAAGT OM TE KOMEN ZONDER DESL NAGEL LANE
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door ##LANE## op do jan 03, 2008 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
bla bla bla bla bla
Nee, bloed zweet en tranen plus veel vrije uren spenderen zodat jan en alleman lekker kan raggen tot de baan niet meer rijbaar is en weer eens komt kijken als de boel weer door ons is opgeknapt, dat is wijs!!Struik schreef:lekker sociaal, bikers onder elkaar
kots
Daarom on invite only!!
(OK, misschien niet helemaal politiek correct verwoord door Lane, maar de boodschap is duidelijk)
En o ja, ik kom morgen even sociaal je fiets lenen want we zijn toch bikers onder elkaar.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Re: north shore
##LANE## schreef:##LANE## schreef:we zijn bezig met een norhtshore baan omg
foto`s komen er nog aan
http://i1.pinkbike.com/photo/1676/pbpic1676172.jpg
http://i5.pinkbike.com/photo/1676/thumb ... 676170.jpg
![]()
OJA WIE HET WAAGT OM TE KOMEN ZONDER DESL NAGEL LANE
![]()
![]()
bla bla bla bla bla
bla bla bla, waarom open je dan dit topic? hou het lekker voorjezelf en fietsvriendjes dan.DESL schreef:Nee, bloed zweet en tranen plus veel vrije uren spenderen zodat jan en alleman lekker kan raggen tot de baan niet meer rijbaar is en weer eens komt kijken als de boel weer door ons is opgeknapt, dat is wijs!!Struik schreef:lekker sociaal, bikers onder elkaar
kots
Daarom on invite only!!
(OK, misschien niet helemaal politiek correct verwoord door Lane, maar de boodschap is duidelijk)
En o ja, ik kom morgen even sociaal je fiets lenen want we zijn toch bikers onder elkaar.
p.s. baan is openbaar tenzij dit op prive grond gebouwd wordt.
- didadunlop
ja als het openbaar gebied is kan iedereen er komen.
Achter het slingerpad is wel heel erg breed? Dat kan tot Schaijk zijn..
Dit weekend weer eens rondkijken. Zoveel "heuvels"zijn er niet..
ps. Ik zal het niet doorvertellen als ik hem zie. Snap best dat het veel werk is voor jullie.
Achter het slingerpad is wel heel erg breed? Dat kan tot Schaijk zijn..

Dit weekend weer eens rondkijken. Zoveel "heuvels"zijn er niet..

ps. Ik zal het niet doorvertellen als ik hem zie. Snap best dat het veel werk is voor jullie.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Inderdaad, als je niet wilt dat jan en alleman komt rijden moet je vooral topics op DP gaan openen...Struik schreef:bla bla bla, waarom open je dan dit topic? hou het lekker voorjezelf en fietsvriendjes dan.DESL schreef:Nee, bloed zweet en tranen plus veel vrije uren spenderen zodat jan en alleman lekker kan raggen tot de baan niet meer rijbaar is en weer eens komt kijken als de boel weer door ons is opgeknapt, dat is wijs!!Struik schreef:lekker sociaal, bikers onder elkaar
kots
Daarom on invite only!!
p.s. baan is openbaar tenzij dit op prive grond gebouwd wordt.

Mathijs: De Benjamin
Hey DESL, ziet er puik uit, goed bezig!!!
Willen wel een keertje komen biken met een paar members, zie je uitnodiging wel komen
Firefox
Willen wel een keertje komen biken met een paar members, zie je uitnodiging wel komen

Firefox
--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
Rare vogels daar in Uden volgens mij.
Reageren er gasten uit Uden zelf die er niks van af weten dat er gebouwd wordt. Als jullie nou samen bouwen kan er meer geragt worden en is het minder werk om het op te knappen.
Enne ja ik zie dit wel als een invite voor iedereen om te komen. Maar maak je geen zorgen als ik kom fietsen heb ik een schep bij om eventueel te helpen.
Reageren er gasten uit Uden zelf die er niks van af weten dat er gebouwd wordt. Als jullie nou samen bouwen kan er meer geragt worden en is het minder werk om het op te knappen.
Enne ja ik zie dit wel als een invite voor iedereen om te komen. Maar maak je geen zorgen als ik kom fietsen heb ik een schep bij om eventueel te helpen.
Life is what happens while you're busy making other plans.
- didadunlop
- Jean-Pierre