bobbels op scheenbeen+pijn in knie(+tand eruit door stem)

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
khardak
bobbels op scheenbeen+pijn in knie(+tand eruit door stem)

Bericht door khardak » di dec 11, 2007 10:09 pm

hoi all :)
ik heb last van een 2tal problemen.
ik fiets sinds 2/3 maanden op een dirt/street bike en ondervind daar de nodige standaard pijntjes van (tand uit mond :roll: door kusje met stem :oops: ) en een crash hier en daar

Maar het probleem is dat sinds ik street/dirt ik een zagende pijn heb in mijn knieen heb als ik helemaal gehurkt(of mijn knieen bijna helemaal buig) en dan weer omhoog kom. Wat is dit en wat is ertegen te doen ?

Het tweede probleem is dat ik rijd zonder scheenbeschermers en ik nu al een paar keer mijn trapper in mijn scheenbeen heb gekregen.(de meeste kennen dit probleem wel :angelnot: ) Ik krijg dan wonden en blauwe plekken(standaard) Alleen als de wonden of blauwe plekken weg zijn dan voel ik een soort 'knobbels' op mijn been.
Als ik tegen de 'knobbel' druk dan voel ik een stekende pijn.

wat is dit en wat kan ik eraan doen

Alvast bedankt :arms:
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

Razor0
Contacteer:

Bericht door Razor0 » di dec 11, 2007 10:40 pm

Ja je weet het Ruud dat laatste heb ik ook last van de dat zagende met me knieen al me hele leven die zijn niet helemaal goed ofzo en ze kraken nogal :lol:
"Lets ride BITCHES'
:: FSD-Bikers | my pinkbike album ::

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za feb 09, 2008 1:06 pm

die schenen is heel normaal dat daar bobbeltjes komen, dat is een soort zwelling.

Ik zelf heb rechts een stukje nep knie.
Eerst had ik daar ook heel erg last van, en eens met voetballen trapte iemand met ijzeren noppen vol op die knie door. Dat was het moment dat ik een nieuwe kreeg.

Links heb ik de laatste tijd ook erg veel last.
Dat komt omdat ik met streeten op een muurtje ben gevallen met mijn knie, wat nogal heel er ghard aan kwam. Hier heb ik nog niks aangedaan want misschien gaat het vanzelf over.

Het kan zijn dat je net een pijnlijk plekje hebt geraakt, en dat kan nogal lang en veel pijn doen. Anders ga even langs de huisarts.

Veel succes.

khardak

Bericht door khardak » za feb 09, 2008 5:51 pm

bedankt voor je reactie.

ik ben ff naar huisarts gewwest en ff geinformeerd en het blijkt dat het littekenweefsel is.
Hte gaat wel weg maar dat duurt heel lang.
grtz.
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

Plaats reactie