Bikepark Landgraaf
Moderator:Beheerders
- KillerPiet
-
Ik had vorige maand een mailtje gestuurd naar de gemeente Landgraaf met de vraag wanneer ze aan de bouw beginnen.
Het zal dus nog wel even duren voor ze beginnen. Is er al bekend of er een lift gaat komen?De datum is nog niet bekend. We bevinden ons nu in de fase van de vorming van de stichting, concepstatuten etc. Wel hebben we met een parcoursbouwer naar de Wilhelminaberg gekeken. Hij maakt voor ons een ontwerp. De te vormen stichting zal daarna de benodigde vergunningen moeten aanvragen etc.
Aan de hand van de qoute in jouw post kun je volgens mij heel duidelijk merken dat jouw vraag veels te vroeg wordt gesteld. Laten we eerst maar eens hopen dat er uberhaupt wat wordt gebouwd!jasperb schreef:Het zal dus nog wel even duren voor ze beginnen. Is er al bekend of er een lift gaat komen?
keybone collector!!!
-
Met die lift dat weet ik niet,maar ik heb gisteren met Richard van Beek van de gemeente Landgraaf gebeld,deze meneer gaat ook over het Bikepark,deze zei mij dat het gewoon doorging,en dat de vorming van de stichting al snel zou gebeuren,en dat ze zeker van plan zijn om in 2008 met de bouw tebeginnenjasperb schreef:Ik had vorige maand een mailtje gestuurd naar de gemeente Landgraaf met de vraag wanneer ze aan de bouw beginnen.
Het zal dus nog wel even duren voor ze beginnen. Is er al bekend of er een lift gaat komen?De datum is nog niet bekend. We bevinden ons nu in de fase van de vorming van de stichting, concepstatuten etc. Wel hebben we met een parcoursbouwer naar de Wilhelminaberg gekeken. Hij maakt voor ons een ontwerp. De te vormen stichting zal daarna de benodigde vergunningen moeten aanvragen etc.

http://ris.landgraaf.nl/site/data/RIS/B ... _1_TDS.PDFHet merendeel van de uitgaven 2008 gaan op aan investeringen in diverse gebouwen cq
accommodaties. Het betreffen :
Aanpassingen hoofdgebouw € 800.000
Aanpassingen Strijthagen 50.000
BMX parcours 171.000
Cyclecross 98.000
Aanpassingen Wielerbaan 217.000
-
- Contacteer:
Een bericht van de projectleidster:
For eLw00d: Yes there will be a bikepark and it will likely have either a chair- or a towlift. Unfortunately it may be some time before construction begins as this part of the project does not have priority. The project website will soon launch at www.sportenleisurepark.nlAls ik je email inschat, denk ik dat je voornamelijk nieuwsgierig bent naar de plannen en ontwikkelingen rondom het Bikers Fun park en Down Hill parcours, of niet? Deze plannen worden gefaseerd uitgevoerd en komen waarschijnlijk als laatste aan de beurt.
De lift gaat er zoals het nu uitziet wel komen. Vraag is alleen in welke hoedanigheid. Een stoeltjeslift of sleeplift. In ieder geval wordt er altijd rekening gehouden met het vervoer van de fietsen naar boven.
Ik ben op dit moment druk bezig om een website in de lucht te krijgen.
Hou de komende tijd maar www.sportenleisurepark.nl in de gaten. Hierop gaan we in ieder geval alle plannen toelichten en uiteraard ook een tijdspad opnemen.
-
- Contacteer:
Nou, het lijkt erop dat we nog even geduld moeten hebben...volgens www.sportenleisurepark.nl (kijken bij sportaanbod) wordt het 2011
Freeride
We streven ernaar in 2011 het mountainbike Funpark, op en in de omgeving van de Wilhelminaberg, op te leveren. Hierdoor zijn we in staat om een nieuwe trendy sport aan te bieden:Freeride. Freeride is een relatief nieuwe discipline in het mountainbiken. Eigenlijk is het een combinatie van verschillende disciplines uit het mountainbiken zoals downhill en dirtjumping. De mountainbikes waarmee Freeride verreden wordt zijn gemodificeerde downhill-mountainbikes met een lichtere vering en een lager gewicht.

Freeride
We streven ernaar in 2011 het mountainbike Funpark, op en in de omgeving van de Wilhelminaberg, op te leveren. Hierdoor zijn we in staat om een nieuwe trendy sport aan te bieden:Freeride. Freeride is een relatief nieuwe discipline in het mountainbiken. Eigenlijk is het een combinatie van verschillende disciplines uit het mountainbiken zoals downhill en dirtjumping. De mountainbikes waarmee Freeride verreden wordt zijn gemodificeerde downhill-mountainbikes met een lichtere vering en een lager gewicht.
Is er nog wat bekend over dit toekomstige bikepark of zijn de plannen helemaal van de baan?Cracken schreef:Nou, het lijkt erop dat we nog even geduld moeten hebben...volgens www.sportenleisurepark.nl (kijken bij sportaanbod) wordt het 2011![]()
Freeride
Ik heb gehoord dat 4x baan niet door gaat vanwege het niet verkrijgen van een vergunning. Maar een bikepark is nog niet van de baan ze hebben wel een vergunning voor north shore! ben benieuwd wanneer ze gaan bouwen. (heb ik gehoord, dus is nog geen feit!)
Ik en wat vrienden willen best helpen
Ik en wat vrienden willen best helpen

''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......