Item: 2006 Fox 40 rc2
Plaats: Amsterdam
Staat: gebruikt. Begin vorig seizoen is de cartridge kapot gegaan tijdens een ritje in Bad WIldbad. Ter plekke heb ik een 888 gekocht. Één van de twee moet de deur uit. Voor ik de 40 laat maken is dr mss iemand die m wil kopen en zelf laat repareren. Volgens Sabma kost het repareren van de cartridge tussen de 200 en 400 euro. Een R cartridge is 300 euro (geloof me, die RC2 merk je niks an tenzij je Jared Graves heet).
Reden van verkoop: heb dus 2 vorken en zou mooi zijn als iemand de vork in deze staat koopt en m naar sabma stuurt. Baal dr van want het is een gruwelijk dikke vork. Maar 1 vork is genoeg, dus of ik nu de 888 of de 40 verkoop is me om t even.
Prijs en voorwaarden: de vork moet dus gerepareerd worden. Dus een schappelijke prijs.
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden, whatever!
Fox 40 (VERKOCHT)
Moderator:Beheerders
Laatst gewijzigd door Don op ma dec 10, 2007 3:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Zondagsrijder
Als dr nog warranty op had gezeten was ie al lang weer gemaakt he. Heb m 2ehands uit de US gekocht, dus helaas.
En het spijt me,maar je kan me niet wijs maken dat je die 2 extra knoppie echt zo boeiend vindt. Anyway, blijft n zalige vork. Hoop ook liever dat ik mn 888 verkoop en deze lekker zelf kan laten fixen. Maar t leven is geen appeltaart!
En het spijt me,maar je kan me niet wijs maken dat je die 2 extra knoppie echt zo boeiend vindt. Anyway, blijft n zalige vork. Hoop ook liever dat ik mn 888 verkoop en deze lekker zelf kan laten fixen. Maar t leven is geen appeltaart!
Zondagsrijder
Ik ben ook wel eens benieuwd naar de prijs?
greetz
greetz
--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--