Show your bike !!
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Gt Ultrabox
ja klopt was om te kijken hoeveel ik er voor zou krijgen.
heb je trouwens de serie 2008 gezien en de carbonnen ultrabox
Mvg Carlos
heb je trouwens de serie 2008 gezien en de carbonnen ultrabox
Mvg Carlos
- Jean-Pierre
Gt Ultrabox 2.0 Carbon
Op de Eurobike zou die 20.000 Zwitsere kronen kosten
dat is 1600 euro en op de bikemotion kost die 1600 euro
als je los koopt kan je nog meer gewicht gaan veranderen hij weeg niet veel lichter dan mijn ultrabox en hij is ook niet sterker
en je hebt als je onderuit gaat zeker brokken en deuken in je frame
Mvg Carlos
dat is 1600 euro en op de bikemotion kost die 1600 euro
als je los koopt kan je nog meer gewicht gaan veranderen hij weeg niet veel lichter dan mijn ultrabox en hij is ook niet sterker
en je hebt als je onderuit gaat zeker brokken en deuken in je frame
Mvg Carlos
-
Gt Ultrabox 2.0 Carbon
ow ik ben afgelopen zomer op de Eurobike geweest en daar heeft Epple de Gt importeur uit duistland mij dat verteld
Mvg Carlos
Mvg Carlos
- Jean-Pierre
Ja nou ja, dan wacht ik toch wel tot 2009 want dan komt de compleet.. is iets handiger en waarschijnlijk iets goedkoper. Naar mijn mening is ie super mooi, maarja dat is mening. En als je naar de nieuwe Intense kijkt die heeft bijna het zelfde frame alleen die is niet dicht... dusja dat is een kwestie van kiezen en de Intense is meen ik 419,- alleen het frame dus dat scheelt ook wel weer.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
-
Re: Cruiser
Enige mooie van DXR zijn de cranks, rest ziet er cheap uit imho.GTboy494 schreef:die heb ik op markplaats gezien ziet er strak uit maar je had de saint crank erin moeten houden ziet er vetter uit tenzij je meteen je hele fiets dxr afmonteerd
Groeten carlos
En Saint cranks hebben een verkeerde kettinglijn voor een cruiser, vandaar de switch
DXR
Hallo
Ik heb zelf ook Dxr gehad ik vond het er wel vett uit zien alleen de naven zijn minder
De kettinglijn kan je trouwens bepalen met spacers ook maar tot een geringe lengte je moet trouwens ook je stuurbuis ietsie inkorten ziet er niet echt mooi uit moet ik eerlijk zeggen maar voor de rest vette bike mooie afmontage wat voor naven heb je er in zitten
Mvg Carlos
Ik heb zelf ook Dxr gehad ik vond het er wel vett uit zien alleen de naven zijn minder
De kettinglijn kan je trouwens bepalen met spacers ook maar tot een geringe lengte je moet trouwens ook je stuurbuis ietsie inkorten ziet er niet echt mooi uit moet ik eerlijk zeggen maar voor de rest vette bike mooie afmontage wat voor naven heb je er in zitten
Mvg Carlos
- Jean-Pierre
-
- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
GT BMX RACE 2008 SERIE
GT BMX RACE 2008 SERIE IS IN OFFICEEL IN DE VERKOOP NU VERSCHILLENDE MENSEN BIEDEN ZE AL AAN
mvg Carlos Fernandez
mvg Carlos Fernandez
- Jean-Pierre
GT ultrabox type 2
deze komt pas rond januari en kost 1600 euro frame only