maar nu moet hij er nog in...
iemand in de buurt van Zholland die deze cups heeft ? (te leen)
of iemand met een bijster slim idee dat ik ze niet nodig heb ?
Moderator:Beheerders
Aan je reacties en vragen hier te zien ben je lang niet zo'n goede monteur als dat je zelf denkt... Gebruik aub je verstand en ga zo'n peperdure headset niet zelf vergallen omdat je niet weet wat je aan het doen bent. Zoek een goede fietsenboer die de CK tools heeft liggen en je kan helpen. (PS ruimen hoeft echt niet altijd noodzakelijk te zijn. Het kan namelijk dat de balhoofdbuis goed gefreesd is en de headset er zo ik kan zonder problemen). Als je bereid bent een stukje te reizen richtin het zuiden van Noord-Brabant weet ik nog wel een shop die het voor je zou kunnen regelen.cyberhawk schreef:waarom moet ik de headtube "reamen" ??
en voor de eerste keer moet ik gokken wat het betekend..
gefaced issie nog steeds prachtig..
waarom zou ik m moeten "ruimen" oid ? ik neem aan dat dat bedoeld word ?
gaat hij klem zitten als ik het niet doe ofzo ?![]()
nedelandse LBSen zijn K%T...uit eigen ervaring....!
als er uberhaubt een goede bestaat zal ik er ver voor moeten reizen neem ik aan
en na de dealer zelf aan de gang gezien te hebben
komt er niemand meer aan mijn demo-tje![]()
ik kan aan een headset press komen en een cup remover..
dus das 1
eventueel zou ik zelfs een headtube facing app. kunne komen
(maar die dekt niet breed genoeg voor rondom de hele rand)
dus dat valt af..![]()
ik zit in de randstad en elke LBS is zo'n beetje een boeren kinkel hiero en klooit maar wat aan![]()
als je buiten de randstad woont krijg ik het idee dat ze echt hun opleiding hebben begrepen
of bang dat ze een slechte naam krijgen en iig beter hun best doen
mijn gereedschap is zelfs meestal 9 op 10 beter als wat ik aantref bij de fietsen winkel
dus ik houd de goede moed en vertrouwen liever op mezelf..![]()
wat moet ik doen / hebben / lenen /
of waar moet ik rekening mee houden ?
Wat ik dus ook bedoel!Sneeck schreef:Als jij een headset erin perst zonder te reamen(indien nodig) heb je kans dat je headtube uiteindelijk scheurt en kun je je frame in de kliko donderen.
Wat een mentaliteit toch weer, je koopt voor een godsbedrag een titanium ck setje en bent vervolgens te lui om hem goed en degelijk te laten monteren? En nog durven te beweren dat nederland geen goede bikeshop's kent??
Ow? Vertel me meer.en zo duur wassie niet de headset
ik heb m gewonne met een belspelletje op SBS6