NK Singlespeed 2007: 4-11-2007 Soesterhoogt
Moderators:JJ, Beheerders
Wat een zielig gedoe. Zullen wel onzekere types zijn die zich graag verstoppen achter het stereotype imago van "de singlespeeder". Daarin weet je je immers altijd een houding te geven, en krijg je voor elke geste massale bijval.Erikje schreef:Was het sfeertje iets als dit (op 2 minuten begint het filmpje, daarvoor alleen foto's...), want dan gooi ik er 26 vanaf...
Erikje
Echt? Ze hebben helemaal geen ACDC shirt aan, hoe kan dat nouCloxxki schreef:Wat een zielig gedoe. Zullen wel onzekere types zijn die zich graag verstoppen achter het stereotype imago van "de singlespeeder". Daarin weet je je immers altijd een houding te geven, en krijg je voor elke geste massale bijval.Erikje schreef:Was het sfeertje iets als dit (op 2 minuten begint het filmpje, daarvoor alleen foto's...), want dan gooi ik er 26 vanaf...
Erikje

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is de jaarlijkse zeik periode weer aangebroken? Doe dat maar lekker in het cafe dames...
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
[Over de video]:
Iemand enig idee wat de beste instellingen zijn om een toonbaar resultaat te krijgen dat ook nog enigszins "downloadbaar" is?
Het blijkt bijna 3 GB aan videomateriaal te zijn. Inmiddels heb ik er een klein beetje aan geedit en hier en daar een tekstje toegevoegd, maar bij compressie naar MPEG blijft er ten eerste een bestand van 116 Mb over en bovendien was dat in beroerde kwaliteit.didadunlop schreef:gewoon ruw op het net gooien. Er zal vast wel iemand hier zijn die daar wel iets leuks mee kan.
Iemand enig idee wat de beste instellingen zijn om een toonbaar resultaat te krijgen dat ook nog enigszins "downloadbaar" is?
- didadunlop
De video staat in 2 stukken op Picasa en wel hier:dubbelop schreef:Het hele verhaal is nu 133 MB in DivX kwaliteit. Nu nog in 2 stukken splitsen, dan kan het spul op Picasa (want die accepteert nog geen videobestanden > 100 MB).
http://picasaweb.google.nl/hoffmann.marten/NKSS04112007
Het zijn twee DivX-bestanden die om onduidelijke redenen vanaf Picasa veel minder gedetailleerd beeld geven dan op mijn PC, terwijl de bestanden wel even groot zijn. Als je het 'afspeelbeeld' van Picasa wat verkleint valt dat minder op

Wie originele stukken film wil - de stukjes zijn met overgangen aan elkaar gezet - kan mailen. Dan stuur ik die stukken wel door (als je provider dat aankan, want er zitten stukken tot 200 MB in 'ruwe' staat bij!).
EDIT de volledige DivX-film staat op mijn eigen webruimte: http://www.xs4all.nl/~mmhoff/NKSS041120 ... 112007.avi
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Super!!
Grappig dat je aan het geluid hoort wie Hope rijdt
Hartstikke bedankt Marten, van zulke enthousiaste fietsers zijn er nooit genoeg! Volgende keer maar weer op de Pottser kids oppassen
Of meerijden natuurlijk, dan vinden we wel een andere oppas voor de kids
JJ
Grappig dat je aan het geluid hoort wie Hope rijdt

Hartstikke bedankt Marten, van zulke enthousiaste fietsers zijn er nooit genoeg! Volgende keer maar weer op de Pottser kids oppassen

Of meerijden natuurlijk, dan vinden we wel een andere oppas voor de kids

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmmm, ik heb duidleijk langzaam internet...Ruben schreef:Thanks, pieken van 2300KB/s bij het downloaden

JJ
- didadunlop
Hmmzzz mijn top lag op 700Kb/sec en het zou 37 uur duren...
Ik doe het vanavond wel even op een snellere verbinding..
Mooi dat je dat hope geluid zo goed hoort. wie reden er hope:
- Dida
- Steelhead
I9's van Hubert hoorde ik ook goed. Net zoals de Kings van Ninkoo.

Ik doe het vanavond wel even op een snellere verbinding..
Mooi dat je dat hope geluid zo goed hoort. wie reden er hope:
- Dida
- Steelhead
I9's van Hubert hoorde ik ook goed. Net zoals de Kings van Ninkoo.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.