Te Koop TOPIC

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ExOMaNiaC
Te Koop TOPIC

Bericht door ExOMaNiaC » do nov 01, 2007 12:14 pm

Hi,

Zou er een mogelijkheid zijn om het te koop topic te verdelen in

Te Koop
- Complete Bikes
- Onderdelen

... Dat zie je nu al op verschillende forum en dat zou het namelijk overzichtelijker zijn en makelijker.

Wat denkt te moderator/andere members hier over ? :oops: Mvg

legion
Contacteer:

Bericht door legion » do nov 01, 2007 12:47 pm

Het forum is op zich wel zo druk dat een opsplitsing de boel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker zou maken. Ik vind het een puik voorstel!
Bikepark Groningen

Reprox

Bericht door Reprox » do nov 01, 2007 12:48 pm

Niet eens zo'n slecht idee , maar stel je wil je fiets verkopen en er is baad bij de onderdelen wat erop zitten, en dat je bij genoeg animo de fiets wel in parts wil verkopen, dan word het veel werk..

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

ExOMaNiaC

Bericht door ExOMaNiaC » do nov 01, 2007 5:57 pm

Reprox schreef:Niet eens zo'n slecht idee , maar stel je wil je fiets verkopen en er is baad bij de onderdelen wat erop zitten, en dat je bij genoeg animo de fiets wel in parts wil verkopen, dan word het veel werk..

Groeten,
Daan
Ik neem het voorbeeld van pitbike-mx ... Mensen die daar hun "complete bike" verkopen maar er blijkt toch enorme intresse te zijn in apparte stukken moeten dan natuurlijk geen nieuw topic voor aanmaken (je zet er voorbeeld bij "bij voldoende intresse ook in stukken weg" of "enkel complete bike" ... dan weet je het meteen)

Wanneer je nu een "garage sale" van stukken heb of je verkocht gewoon een paar wielen dat komt het natuurlijk bij onderdelen

;)

Plaats reactie