maar wat heb ik daar voor nodig en wat ben ik ongeveer kwijt qau helm en fiets

alvast bedankt
Moderator:Beheerders
Voor deftig materiaal zit je al gouw tege de 1500 a 2000€dirty harry schreef:eey ik zou graag willen beginnen met fietscross.
alvast bedankt
Wat een onzin!thomasmb schreef:Voor deftig materiaal zit je al gouw tege de 1500 a 2000€dirty harry schreef:eey ik zou graag willen beginnen met fietscross.
alvast bedankt
Niet te vergeten dat dan de kosten pas komen als je je bike hebt.
What he said!Pieter en zijn V10 schreef:Wat een onzin!thomasmb schreef:Voor deftig materiaal zit je al gouw tege de 1500 a 2000€dirty harry schreef:eey ik zou graag willen beginnen met fietscross.
alvast bedankt
Niet te vergeten dat dan de kosten pas komen als je je bike hebt.
Kijk op marktplaats of ga naar een fietscrossclub. Waarom zo duur materiaal als je nog gaat beginnen. Voor 300 euro kan je al wel een goede cruiser of bmx kopen. Kleding kan je ook goedkoop opzoeken op marktplaats of ergens anders.
Maar ga gewoon naar een fietscrossclub en daar helpen ze je wel verder.
Er is over het algemeen één simpele reden waarom verenigingen 'eisen' dat je een licentie van KNWU (of NFF) hebt: verzekering.Stillridingbmx schreef:Bij mijn club moest ik een wedstrijd licentie aanvragen vanwegen het KNWU en nog meer redenen, ..
Dat spenderen is al gauw een prestatie an sich... Ja, met een TLD D2 en een GT UltraBox2 met full DXR, etc... kom je nog tekort maar die heb je echt niet nodig om te beginnen (als je hem ueberhaupt al nodig hebt).thomasmb schreef:Voor deftig materiaal zit je al gouw tege de 1500 a 2000€