Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Faxmulder
- Berichten:3156
- Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
- Locatie:Lake District (UK)
Bericht
door Faxmulder » di okt 23, 2007 7:18 pm
Tis "gewoon" t zelfde als een automatische versnellingsbak he.
Die schakeld ook onder belasting.
-
Loeky
- Berichten:1509
- Lid geworden op:zo mei 23, 2004 12:29 pm
Bericht
door Loeky » di okt 23, 2007 7:30 pm
ja ik weet ook wel dat t niks nieuws is, die doorsnee kiekjes van de naven bestaan al wat jaren, maar vond hem wel de moeite waard.
Maar ach, als het niet wordt gewaardeerd dan trakteer ik toch niet meer...

-
Faxmulder
- Berichten:3156
- Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
- Locatie:Lake District (UK)
Bericht
door Faxmulder » di okt 23, 2007 7:41 pm
hoho..was een reactie op Sven.
Ik vind t een erg mooi plaatje.
Ik ben sowieso al blij met alle foto's. Ik kon er niet naar toe.
T enige waar ik foto's van kan maken zijn rally auto's

-
TomG - Berichten:119
- Lid geworden op:vr okt 28, 2005 8:16 pm
- Locatie:Delft
Bericht
door TomG » di okt 23, 2007 8:19 pm
didadunlop schreef:Waarom SDO's op een fully? Ik snap hem echt niet.
Omdat je hem ook single speed kan rijden.
De liggende achtervork zit met een lager om het bottom bracket vast. Het scharnierpunt zit daardoor dus echt in het bottom bracket. Dus geen veranderende ketting lengte als hij inveerd.
-
didadunlop
- Berichten:4533
- Lid geworden op:vr sep 16, 2005 7:27 am
Bericht
door didadunlop » di okt 23, 2007 8:24 pm
ah op zo'n manier. Gezien het doel van de fiets zou ik dan toch liever een ketting geleider onder spanning willen. Maar goed. ik ben ook maar een stomme XC-er
wel mooi plaatje van die Rohloff. Ik zit er aan te denken om die tech cd van de rohloff te halen. Gewoon uit intresse in de techniek. De naaf zelf vind ik te duur.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
TomG - Berichten:119
- Lid geworden op:vr okt 28, 2005 8:16 pm
- Locatie:Delft
Bericht
door TomG » di okt 23, 2007 8:36 pm
Hier kun je zien hoe het in elkaar zit. Erg mooie oplossing, alleen jammer dat je er geen voorder. op kan zetten, anders was het een nog veelzijdigere en leukere fiets geweest.
-
Jurriaan
- Berichten:5742
- Lid geworden op:zo jul 08, 2001 8:44 pm
Bericht
door Jurriaan » di okt 23, 2007 8:40 pm
welk merk voorbouw was te zien op de stand van Magura?
-
Exar - Berichten:2659
- Lid geworden op:za okt 05, 2002 3:50 pm
Bericht
door Exar » di okt 23, 2007 10:04 pm
@Boss: 8,1 kg voor die Scalpel zonder pedalen is toch niet zo'n onhaalbaar gewicht, gezien de afmontage? 280 gram velgen, 300 gram bandjes, waarschijnlijk triathlon binnenbandjes, een moeilijke Lefty met geintegreerde stuurpen e.d. - ik zie het nog wel gebeuren. In een Deutsch blad stond ie op de foto aan een Tune fietsenwegertje en daarop was ie nog 8,2nogwat (niet dat die niet voor de gek kunnen worden gehouden, uiteraard)
-
Gène - Berichten:2371
- Lid geworden op:zo dec 23, 2001 8:39 pm
Bericht
door Gène » vr okt 26, 2007 4:56 pm
Dat niemand dat eerder heeft gepost....
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
-
Erikje - Berichten:2037
- Lid geworden op:do jul 31, 2003 8:13 pm
Bericht
door Erikje » vr okt 26, 2007 7:56 pm
Gène schreef:
Dat niemand dat eerder heeft gepost....
mzzl
Gène
Uhuh.....
Erikje schreef:
Viva bikes! Bezoekje waard. Staal, lugs, Brooks
Erikje
Erikje