Bike Motion Benelux
Moderator:Beheerders
gaan er nog mensen naar utrecht ronde 19de tot 22ste oktober?
The essence of being human is being able to direct your own life!
Absoluut één voor het Café...
Meer info:
www.bikemotionbenelux.nl
Dé beurs voor de sportieve fietser, 19 t/m 22 oktober in de jaarbeurshallen in Utrecht!
Bike MOTION Benelux wordt jaarlijks georganiseerd in Jaarbeurs Utrecht.
Jaarbeurs Utrecht is zowel nationaal als internationaal zeer bekend. Het beursgebouw is centraal gelegen en uitstekend bereikbaar. Zowel met het openbaar vervoer als met de auto. Het Jaarbeurscomplex ligt op loopafstand van het Centraal Station van Utrecht en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Dit jaar vindt Bike MOTION Benelux plaats in de hallen 1 & 2.
Bike MOTION Benelux wordt gehouden van vrijdag 19 oktober t/m maandag 22 oktober 2007. Maandag 22 oktober is bedoeld voor de vakhandel. Vakgenoten uit de fietsbranche en pers hebben die dag toegang tot de beurs.
De rest van de dagen is de beurs geopend voor alle bezoekers.
Meer info:
www.bikemotionbenelux.nl
Dé beurs voor de sportieve fietser, 19 t/m 22 oktober in de jaarbeurshallen in Utrecht!
Bike MOTION Benelux wordt jaarlijks georganiseerd in Jaarbeurs Utrecht.
Jaarbeurs Utrecht is zowel nationaal als internationaal zeer bekend. Het beursgebouw is centraal gelegen en uitstekend bereikbaar. Zowel met het openbaar vervoer als met de auto. Het Jaarbeurscomplex ligt op loopafstand van het Centraal Station van Utrecht en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Dit jaar vindt Bike MOTION Benelux plaats in de hallen 1 & 2.
Bike MOTION Benelux wordt gehouden van vrijdag 19 oktober t/m maandag 22 oktober 2007. Maandag 22 oktober is bedoeld voor de vakhandel. Vakgenoten uit de fietsbranche en pers hebben die dag toegang tot de beurs.
De rest van de dagen is de beurs geopend voor alle bezoekers.
- Steel Farmer
- Contacteer:
-
Me to, vrijdagavond....met z'n drietjes.
Heb m'n beste crossmaatje (na 2 knieoperaties) ervan overtuigd dat als hij nog lang wil motocrossen hij eerst z'n knie eerst moet laten aansterken door te fietsen.
Dus kan ie dan mooi een keuze maken, genoeg te zien!
Heb m'n beste crossmaatje (na 2 knieoperaties) ervan overtuigd dat als hij nog lang wil motocrossen hij eerst z'n knie eerst moet laten aansterken door te fietsen.
Dus kan ie dan mooi een keuze maken, genoeg te zien!
"I am not totally useless, I can always be a bad example!"
- Steel Farmer
- Contacteer:
- Steel Farmer
- Contacteer:
http://www.bikemotionbenelux.nl/sites/b ... v_id=20980Gène schreef:Weet iemand de openingstijden?
mzzl
Gène
Zo de vrijdag zit erop, maandag ook nog even kijken.
Opgevallen:
#wit is in
#ano is terug
#Cube is goed bezig
#Merlin & Litespeed waren weggemoffeld in een hoekie, schandalig
#Weing staal, SS en 29
#Focus heeft een hele rare fully met de demper in de bovenbuis...
#Het lijkt mij sterk dat die scalpel 8,1 kg weegt
Maandag meer foto's, voor nu alleen deze:

dusssssssss©
Opgevallen:
#wit is in
#ano is terug
#Cube is goed bezig
#Merlin & Litespeed waren weggemoffeld in een hoekie, schandalig
#Weing staal, SS en 29
#Focus heeft een hele rare fully met de demper in de bovenbuis...
#Het lijkt mij sterk dat die scalpel 8,1 kg weegt
Maandag meer foto's, voor nu alleen deze:

dusssssssss©
het viel mij op dat er WEINIG FR/DH gerichte bakken waren, maarja men zal wel gedacht hebben: er is (relatief) weinig markt voor die bikes, dus zetten we ze ook maar niet op de beurs. Viel mij persoonlijk een beetje tegen, maar ondanks dat toch nog wat leuke bikes/onderdelen kunnen bewonderen. Het Hope standje was ook zeer mooi, evenals de KTM bikes (waar ik voorheen een lage dunk van had).
Ik vond de beurs op zich wel leuk, maar stiekem ook een beetje saai. Echt nieuws was al bekend en sommige stands waren ronduit slecht. Zo was die van Specialized, Veltec en de kleine hal gewoon ondermaats. De indeling vond ik ook een beetje wazig.
Ik denk dat het leuker wordt als de ruimte wat meer benut wordt en het presentatie gedeelte centraal wordt op gesteld, bijvoorbeeld de indoor street/bmx in het midden, samen met de demo.
Nu werdt dat in een hoekje geschopt.
De grotere merken ook een beetje verspreiden, er waren plekken waar geen kip kwam.
mzzl
Gène
Ik denk dat het leuker wordt als de ruimte wat meer benut wordt en het presentatie gedeelte centraal wordt op gesteld, bijvoorbeeld de indoor street/bmx in het midden, samen met de demo.
De grotere merken ook een beetje verspreiden, er waren plekken waar geen kip kwam.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Volgend jaar zal het anders zijn; méér deelnemers... én verspreid over 3 hallen....Gène schreef:Ik vond de beurs op zich wel leuk, maar stiekem ook een beetje saai. Echt nieuws was al bekend en sommige stands waren ronduit slecht. Zo was die van Specialized, Veltec en de kleine hal gewoon ondermaats. De indeling vond ik ook een beetje wazig.
mzzl
Gène
SFA
Sfa is morgen zondag 21 van de partij..
En check voor de speciale bike motion aanbieding onze pagina http://www.freerideachterhoek.nl/index2.html

- cHoc
Zal ik dan langer als 2 uur er kunnen zijn, zou het??? (smack down was best entertainingDeKerf's schreef:Volgend jaar zal het anders zijn; méér deelnemers... én verspreid over 3 hallen....Gène schreef:Ik vond de beurs op zich wel leuk, maar stiekem ook een beetje saai. Echt nieuws was al bekend en sommige stands waren ronduit slecht. Zo was die van Specialized, Veltec en de kleine hal gewoon ondermaats. De indeling vond ik ook een beetje wazig.
mzzl
Gène

(dan wel weer met vrijkaartje, anders ga ik niet eens....)
Veel stands waren niet bepaalt interesant idd, plus van het nieuws wat al bekent was hadden sommige het nieuwe spul (CK 1.5 anyone...) niet eens op hun stand,
of spul waar het magazijnstof nog op zat

shoot me again, I ain't dead yet
Schiet me nog wat te binnen.....ik vond veel standhouders erg ongeinteresseerd............uitzonderingen daargelaten....(die lange bij Trek bijv.....
)
Verder had ik erg te doen met dat meisje dat met haar voeten in een waterbak stond om te demonstreren dat bepaalde sokken ECHT waterdicht zijn..........het was vrijdagmiddag 1700 uur en ze keek al niet echt blij....maar hopen dat ze in ploegendienst werkt.
dussssssss©

Verder had ik erg te doen met dat meisje dat met haar voeten in een waterbak stond om te demonstreren dat bepaalde sokken ECHT waterdicht zijn..........het was vrijdagmiddag 1700 uur en ze keek al niet echt blij....maar hopen dat ze in ploegendienst werkt.
dussssssss©
Darentegen waren er ook mensen die heel erg enthousiast bezig waren.BOSS schreef:Schiet me nog wat te binnen.....ik vond veel standhouders erg ongeinteresseerd............uitzonderingen daargelaten....(die lange bij Trek bijv.....)
dussssssss©
- Hope: Olivier is de beste. Super druk bezig, heeel, heeeeel veel uitleg voor iedereen die maar langs kwam...
- Cyclon: stonden zelfs te klussen aan iemand z'n rolstoel die problemen had :P
- Cosmic: dikke bling: is altijd wel genoeg over te vertellen natuurlijk
- Gazelle: ze blijven IMHO hun best doen
- Cube: gigantisch druk, maar ook ERG veel personeel...
- Joe's No/Yes Flats: hey, dat meisje kon 't hebben dat ik een foute opmerking over Bart Brentjens midden op hun achtergrond maakte

- Peza: wederom veel bling, maar ook echt veel mensen aanwezig om te blaten & vragen te beantwoorden...
Voor de rest niet zo veel gezien. Vandaag poging 2.

Grappig, ik vond de hele beurs zo waanzinnig tegenvallen (zaterdagmiddag) dat ik eigenlijk te beroerd was om dit zelfs maar te typen in dit topic. Maar deze reactie van Boss lezende ontkom ik er niet aan...BOSS schreef:Schiet me nog wat te binnen.....ik vond veel standhouders erg ongeinteresseerd............uitzonderingen daargelaten....(die lange bij Trek bijv.....)
Wat een stelletje arrogante, eigengereide kereltjes in die stands, joehoe, wake up, IK ben degene die wellicht een fiets koopt, NIET je collega. Neem een voorbeeld aan de heer in de Batavus stand! En nee, da's nu net niet een merk waar ik een bike van zal kopen.
Niemand, nee niemand heeft mij gevraagd waar ik nu op rij, of die bike mij bevalt, of ik op korte termijn een bike ga kopen, oftewel, een geïnteresseerd praatje van misschien 2 minuten waaruit zoveel informatie komt. Of zouden ze alleen maar stagiaires hebben neergezet en maandag de mensen die het wél kunnen.
Viva bikes! Bezoekje waard. Staal, lugs, Brooks
Erikje
Idd sommige nieuwtjes die ik in levende lijven had willen zien, waren er niet.
Zo had ik graag de nieuwe Sid willen zien, wat meer van Crank Brothers en DT Swiss (ieder twee rekjes
) willen lezen (iemand folder materiaal gezien? ) en de presentatie van de nieuwe DVD vond ik niet echt overkomen.
Hopelijk leren ze ervan en doen ze het volgend jaar beter.
mzzl
Gène
Zo had ik graag de nieuwe Sid willen zien, wat meer van Crank Brothers en DT Swiss (ieder twee rekjes

Hopelijk leren ze ervan en doen ze het volgend jaar beter.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!