Sunn Doubletrack velgen, hoe duur ?
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Hey,
Na inmiddels honderde foto's gezien te hebben hier op DP is mij opgevallen dat veel mensen op Sunn Doubletrack velgen rijden!
En ik vroeg me af wat je voor een setje velgen betaald? (single speed)
Alvast bedankt!
Na inmiddels honderde foto's gezien te hebben hier op DP is mij opgevallen dat veel mensen op Sunn Doubletrack velgen rijden!
En ik vroeg me af wat je voor een setje velgen betaald? (single speed)
Alvast bedankt!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Jean-Pierre
-
juist omgekeerd, als je beginner bent dan doe je nog niet zo heel veel gekke shit, dus krijgt je fiets ook minder te verdurenolger schreef:als je een beginner bent en je wiel wel is een flinke klap krijgt, is dit een prima keus mijn doubletrack heeft heel wat klappen gehad(met lekke band) en is nog kaars recht
- Jean-Pierre
-
-
Ben je profesioneel bezig dan is 200g p/velg veel ja, ben ik met je eens! Maar voor daily use als street, dirt of freeride zul je het verschil niet echt merken denk ik. Tenminste ik voel het verschil niet echt.BiKeRbOi schreef:200g per velg vind ik best een groot verschilOolaKaboola schreef:Ik heb ook double tracks en zo zwaar zijn ze nou ook weer niet hoor, verschilt eigenlijk maar een paar gram met single tracks. Ze zijn alleen wat steviger, meer geschikt voor dirt dan voor fourcross bijv.
stel anders gewoon een wielset samen (met doubletrack)
http://www.actionsports.de/Laufraeder/M ... 7_656.html
http://www.actionsports.de/Laufraeder/M ... 7_656.html
ben ik het wel/niet met je eens..BiKeRbOi schreef:juist omgekeerd, als je beginner bent dan doe je nog niet zo heel veel gekke shit, dus krijgt je fiets ook minder te verdurenolger schreef:als je een beginner bent en je wiel wel is een flinke klap krijgt, is dit een prima keus mijn doubletrack heeft heel wat klappen gehad(met lekke band) en is nog kaars recht
Als beginner doe je inderdaad minder heftige shit, maar je weet ook minder goed hoe je bepaalde drops/jumps e.d moet opvangen.. dus vaker vol met je wielen tegen muurtje/grond aanknallen.
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Mwah, als je zo denkt over elk onderdeel ooow die 200g(wat ik vrij veel vind tog weer 400g voor je wielsett) en als het echt goed foutgaat krijg je die doubletracks ook krom, dus ik zou gewoon die singletracks nemen en ze zitten ook niet voor niets op zoveel fietsjes.OolaKaboola schreef:Ben je profesioneel bezig dan is 200g p/velg veel ja, ben ik met je eens! Maar voor daily use als street, dirt of freeride zul je het verschil niet echt merken denk ik. Tenminste ik voel het verschil niet echt.BiKeRbOi schreef:200g per velg vind ik best een groot verschilOolaKaboola schreef:Ik heb ook double tracks en zo zwaar zijn ze nou ook weer niet hoor, verschilt eigenlijk maar een paar gram met single tracks. Ze zijn alleen wat steviger, meer geschikt voor dirt dan voor fourcross bijv.