Ryders gezocht voor de Redbull Stairway to Hell
Moderator:Beheerders
Ik heb een e-mail gekregen van de organisatie van Redbull Stairway to Hell met de vraag voor ryders die mee willen doen aan deze Urban Slopestyle wedstrijd in Luik, België!
http://www.redbullstairwaytohell.be/ (Gratis Deelname!)
Dus voel jij je aan gesproken en heb je tijd op 21 Oktober 2007, geef dan even hier een berichtje of stuur een E-mail naar info@sdgbikesports.nl .
Er zijn nog 10 plaatsen over, dus reageer snel! De plaatsen zullen aardig snel verdeeld worden en op = op!
Cheers Sjors
http://www.redbullstairwaytohell.be/ (Gratis Deelname!)
Dus voel jij je aan gesproken en heb je tijd op 21 Oktober 2007, geef dan even hier een berichtje of stuur een E-mail naar info@sdgbikesports.nl .
Er zijn nog 10 plaatsen over, dus reageer snel! De plaatsen zullen aardig snel verdeeld worden en op = op!
Cheers Sjors
-
Re: Ryders gezocht voor de Redbull Stairway to Hell
hmm ja lijkt me eerder een urban downhill

Daaammmmmnnnnnnnnnn ... dat is nog eens een trap

Iemand een idee wat ze allemaal van plan zijn ? De verplichte elementen zeg maar ......
Heb ook wel interresse in een rondje raggen

Zo snel mogelijk die trap af met hier en daar een jumpie , dat moet denk ik nog wel kunnen

Ze beginnen boven aan het ziekenhuis aan die toren, daar komt een soort north shore toestand met drop in, dan hindernissen over de straat naar de trap, op de trap komen extra hindernissen
Er moet al een mongool zijn (hahhahaha) die een backflip heeft gedaan heeft op die trap (volgens mij is het die idioot die ooit de eerste backflip deed op de indoor 4x luik, minimaal 10 jaar geleden ???)
ook hier deed hij hem weer op een miniscule quarterpipe en gewoon landen op de trappen...
maw spektakel
Er moet al een mongool zijn (hahhahaha) die een backflip heeft gedaan heeft op die trap (volgens mij is het die idioot die ooit de eerste backflip deed op de indoor 4x luik, minimaal 10 jaar geleden ???)
ook hier deed hij hem weer op een miniscule quarterpipe en gewoon landen op de trappen...
maw spektakel
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
anders gewoon ff het videoke bekijken wat op hun site staat 

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com