biken in de omgeving van groesbeek / berg en dal / kranenburg?
nog iets van speciale afdalingen of parkjes???
of iemand leuke ervaringen ?
gr
biken?
Moderator:Beheerders
Volgens mij woonde een bekende mtb-er in (de buurt van) Kranenburg.
Mijn stiefbroer heeft een dik jaar in Kranenburg gewoont. Ik ben er zelf eens geweest op de racefiets. De omgeving zag er gewoon goed uit om te mtb-en.
Ik denk dat je gewoon zelf eens op pad moet gaan.
mzzl
Gène
Mijn stiefbroer heeft een dik jaar in Kranenburg gewoont. Ik ben er zelf eens geweest op de racefiets. De omgeving zag er gewoon goed uit om te mtb-en.
Ik denk dat je gewoon zelf eens op pad moet gaan.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
hee timmos,
ik woon vlakbij kranenburg. bij berg en dal naar beneden naar beek ubbergen zijn een hoop leuke paadjes, hier mag je officieel niet fietsen
, en een extra uitdaging is om over de hekjes te springen
verder is er een klein dirt baantje bij het reichswald bij kranenburg, maar is vrij lastig te vinden. kleve is ook nog wat leuks, tegenover de dierentuin daar zijn nog wel een paar paadjes te vinden, maar idd vooral zelf maar opzoek gaan! succes
gr Irjan
ik woon vlakbij kranenburg. bij berg en dal naar beneden naar beek ubbergen zijn een hoop leuke paadjes, hier mag je officieel niet fietsen

gr Irjan
ik wist dat er in de bossen paden waren waar je eigenlijk niet mag komenDerlutti schreef:hee timmos,
ik woon vlakbij kranenburg. bij berg en dal naar beneden naar beek ubbergen zijn een hoop leuke paadjes, hier mag je officieel niet fietsen, en een extra uitdaging is om over de hekjes te springen
verder is er een klein dirt baantje bij het reichswald bij kranenburg, maar is vrij lastig te vinden. kleve is ook nog wat leuks, tegenover de dierentuin daar zijn nog wel een paar paadjes te vinden, maar idd vooral zelf maar opzoek gaan! succes
gr Irjan

waar precies in kranenburg (iemand uit me klas woont er) waarschijnlijk wel te vinden?
eerst me fiets ok en dan op naar gelderland/duistland