DH vork: Boxxer Team / Marzocchi / etc

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
DH vork: Boxxer Team / Marzocchi / etc

Bericht door N I E L S » zo sep 09, 2007 6:01 pm

Ik zoek een DH vork voor de M3 die een beetje knap verstelbaar is. Moet wel een goeie vork zijn dus de Boxxer Race en 888 R, VF etc vallen af. Single crown lijkt me toch even wat minder plezierig op een echte DH fiets.

Ik zag de RCV van Marzocchi maar ben er niet helemaal uit of het wat is. Volgens mij zijn de cartridges niet gelijk aan de RC2X. Iemand bekend met dat model? Normaal gesproken ben ik niet zo'n Marzocchi fan maar ik heb wel vertrouwen in de werking van de nieuwere vorken.

En iemand specifiek goeie/slechte ervaringen met de Boxxers Team met motion control?
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Lynx

Re: DH vork: Boxxer Team / Marzocchi / etc

Bericht door Lynx » ma sep 10, 2007 1:31 pm

N I E L S schreef: Ik zag de RCV van Marzocchi maar ben er niet helemaal uit of het wat is. Volgens mij zijn de cartridges niet gelijk aan de RC2X. Iemand bekend met dat model? Normaal gesproken ben ik niet zo'n Marzocchi fan maar ik heb wel vertrouwen in de werking van de nieuwere vorken.

En iemand specifiek goeie/slechte ervaringen met de Boxxers Team met motion control?
RCV is eigenlijk een vernieuwde versie van de SSVF.
M.a.w. ze 'spiken' nog steeds.
Dus als je geen VF wil zou ik de RCV ook schrappen.

Sinds Rockshox tot de Sram groep behoort , hoor ik alleen maar
goede dingen over de Boxxers en vooral de Motion Control.
gooi je imago weg

Lynx

Re: DH vork: Boxxer Team / Marzocchi / etc

Bericht door Lynx » ma sep 10, 2007 1:32 pm

...mijn 66 VF werkt na veel experimenteren met olie diktes en hoogtes en luchtdruk nog steeds niet zo goed als mijn 04 Super-T met HSCV.
gooi je imago weg

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma sep 10, 2007 8:37 pm

hebben de "betere" vorken van RS niet mission control tegenwoordig? (ipv motion control) wat het inhoud zou ik op moeten zoeken maar het schijnt beter te zijn :D
hoezo?

cHoc

Bericht door cHoc » ma sep 10, 2007 9:02 pm

HOPPAH schreef:hebben de "betere" vorken van RS niet mission control tegenwoordig? (ipv motion control) wat het inhoud zou ik op moeten zoeken maar het schijnt beter te zijn :D
De boxxer heeft "nog" geen mission control
shoot me again, I ain't dead yet

Plaats reactie