1 van onze vrijwilligers had zijn monster een Suzuki 125cc 2-Takt ook meegenomen en óók hij liet ons lekker rijden op zijn motor.Het was echt een overweldigend weekend voor ons allemaal
Check hier de pics van het hele weekend
Thanx to The Filthy Crew & Kristof Loverix

Aangekomen op het circuit was het wachten op de rest, dus ben ik maar al langzaam aan begonnen met me te kleden(eindelijk mijn crosskleren weer eens aan) voor de motorcross en Paul zat lekker te genieten van rijdende kids die toen al bezig waren op de circuits

even later kwam Kristof aan, toen hij klaar was met aankleden en het verwisselen van de zijkappen(voor het geval iemand zou vallen) was het tijd om even zijn monster motor warm te rijden voor ons. Wat een machine

Even nog de laatste voorzorgsmaatregelen door de pitspoezen , brilletje schoonmaken etc

De motor van Yves staat ook gereed om gebruikt te worden, sommige van ons hebben al cross/rij ervaring, anderen gingen het voor een eerste keer proberen.

kristof is al redelijk warm en is dan ook echt snel,technisch en zeer indrukwekkend om naar te kijken als hij in actie is

Na zijn demonstratie mocht ik na 2 jaar niet meer te hebben gereden gaan knallen

Pics by Christophe Knevels
Echt een geweldige machine must I say, eerste keer en zeker niet de laatste keer 4-Takt voor mij...... Thanx Kristof

Yves moet nog even zijn motor bijtanken

Gille doet zijn "old school" laarzen aan die ik meegenomen had voor jongens die zelf geen laarzen hadden

Mijn andere bike gaat ook altijd mee

Kristof is even aan het kijken hoe Martijn het doet op de motor

Gille is klaar te gaan rijden voor de eerste keer, het is hem goed bevallen

Na een flinke middag rijden was het tijd om te vertrekken naar Recreatiegebied "De Maasvallei" om daar te gaan BBCrewen en kamperen om de volgende ochtend meteen te kunnen gaan rijden op The Filthy Trails
De worsten liggen al op de grill, de salades , het brood en de drank stond klaar en iedereen had een "berenhonger"

Opeens kwamen er uit het niets 3 rijders op mij afrijden en ik zag tot mijn verbazing dat het Thomas was met 2 van zijn bike vrienden, die besloten hadden vanuit Huy Trainingday te komen naar de Maasvallei omdat 1 van zijn vrienden gecrashed was tijdens de training.Totaal onverwacht maar ik was aangenaam verrast en we hebben ze dan ook met open armen ontvangen om ze mee te kunnen laten genieten van de BBCrew, de overnachting en het biken de dag erna

Paul heeft ons goed verzorgd samen met de meiden van ons, die verantwoordelijk waren voor het bereiden van het eten.

Na het eten was het gezellig nagenieten van de eerste fantastische dag bij een warm kampvuur en een mooie heldere nacht

Dag 2
Zondag ochtend was iedereen weer vroeg uit de veren (08.30uur ong)

Even nog een beetje wakker worden in de tijd dat The Filthy Crew's Girl (my girl

Iedereen had lekker gegeten en had na het eten dan ook meteen zin om te gaan biken op The Filthy Trails

Kristof Loverix ridin' The Filthy NortshoreDrop

Franz a.k.a Hans 1ste keer de Big one

Nick ook voor de 1ste keer

Thomas doet het ook maar dan

Schuine drop

Paul himself ook in actie

even tussendoor lekker chillen en ondertussen beginnen er meer gasten te komen.

Na het biken zijn we teruggekeerd naar onze kampeer plaats om weer te gaan BBCrewen en het laatste eten te verorberen

Nog even een paar laatste posers voor iedereen ging vetrekken naar huis na een geslaagd MX/FR weekend

Dit alles is mogelijk gemaakt door The Filthy Crew+Partners(Gin en Patricia )& Kristof Loverix MX2 Pro KTM rijder.
Kristof hartstikke bedankt voor je tijd,machine,de kleding en de protectie om 5 man mee te kleden ,je humor,en je fijne karakter. Paul ,Gin en Patricia bedankt voor jullie inzet wat betreft het organiseren van de Food&Drinks en alle bijbehoren
Thomas,Kevin,Martijn,Yves,Gille,Franz, Thomas(mb), Peter en Nick, jullie bedankt voor de prettig gestoorde sfeer waar ik enorm om/mee heb kunnen lachen.
Mensen hartstikke bedankt en tot het volgende MX/FR weekend