The Filthy Crew's 2 day MX/FR Weekend

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Stainless Styles
The Filthy Crew's 2 day MX/FR Weekend

Bericht door Stainless Styles » ma sep 03, 2007 10:00 am

Afgelopen weekend had The Filthy Crew Freeriders samen met Kristof Loverix MX 2 Pro (KTM) rijder, een motorcross-freeride weekend georganiseerd. Zaterdag motorcross op circuit Horensbergdam (genk) en Zondag bij ons op The Filthy Trails (Maasmechelen). Kristof was zo vrij om zijn monster KTM 250cc 4-Takt met ons te delen om ons eens te laten proeven aan het motorcross.
1 van onze vrijwilligers had zijn monster een Suzuki 125cc 2-Takt ook meegenomen en óók hij liet ons lekker rijden op zijn motor.Het was echt een overweldigend weekend voor ons allemaal
Check hier de pics van het hele weekend
Thanx to The Filthy Crew & Kristof Loverix
Afbeelding
Aangekomen op het circuit was het wachten op de rest, dus ben ik maar al langzaam aan begonnen met me te kleden(eindelijk mijn crosskleren weer eens aan) voor de motorcross en Paul zat lekker te genieten van rijdende kids die toen al bezig waren op de circuits
Afbeelding
Afbeelding
even later kwam Kristof aan, toen hij klaar was met aankleden en het verwisselen van de zijkappen(voor het geval iemand zou vallen) was het tijd om even zijn monster motor warm te rijden voor ons. Wat een machine :arms:
Afbeelding
Afbeelding
Even nog de laatste voorzorgsmaatregelen door de pitspoezen , brilletje schoonmaken etc
Afbeelding
De motor van Yves staat ook gereed om gebruikt te worden, sommige van ons hebben al cross/rij ervaring, anderen gingen het voor een eerste keer proberen.
Afbeelding
kristof is al redelijk warm en is dan ook echt snel,technisch en zeer indrukwekkend om naar te kijken als hij in actie is :)
Afbeelding
Afbeelding
Na zijn demonstratie mocht ik na 2 jaar niet meer te hebben gereden gaan knallen
Afbeelding
Afbeelding
Pics by Christophe Knevels
Echt een geweldige machine must I say, eerste keer en zeker niet de laatste keer 4-Takt voor mij...... Thanx Kristof
Afbeelding
Yves moet nog even zijn motor bijtanken
Afbeelding
Gille doet zijn "old school" laarzen aan die ik meegenomen had voor jongens die zelf geen laarzen hadden
Afbeelding
Mijn andere bike gaat ook altijd mee :)
Afbeelding
Kristof is even aan het kijken hoe Martijn het doet op de motor
Afbeelding
Gille is klaar te gaan rijden voor de eerste keer, het is hem goed bevallen ;)
Afbeelding

Na een flinke middag rijden was het tijd om te vertrekken naar Recreatiegebied "De Maasvallei" om daar te gaan BBCrewen en kamperen om de volgende ochtend meteen te kunnen gaan rijden op The Filthy Trails
De worsten liggen al op de grill, de salades , het brood en de drank stond klaar en iedereen had een "berenhonger"
Afbeelding
Opeens kwamen er uit het niets 3 rijders op mij afrijden en ik zag tot mijn verbazing dat het Thomas was met 2 van zijn bike vrienden, die besloten hadden vanuit Huy Trainingday te komen naar de Maasvallei omdat 1 van zijn vrienden gecrashed was tijdens de training.Totaal onverwacht maar ik was aangenaam verrast en we hebben ze dan ook met open armen ontvangen om ze mee te kunnen laten genieten van de BBCrew, de overnachting en het biken de dag erna
Afbeelding
Paul heeft ons goed verzorgd samen met de meiden van ons, die verantwoordelijk waren voor het bereiden van het eten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na het eten was het gezellig nagenieten van de eerste fantastische dag bij een warm kampvuur en een mooie heldere nacht
Afbeelding

Dag 2
Zondag ochtend was iedereen weer vroeg uit de veren (08.30uur ong)
Afbeelding
Afbeelding
Even nog een beetje wakker worden in de tijd dat The Filthy Crew's Girl (my girl ;) ) alles klaar zet, om te beginnen aan een stevig ontbijt die Paul aan het bereiden is op zijn grill, we zijn van alles voorzien Jus d'orange, melk , brood,kaas spek en ei etc
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Iedereen had lekker gegeten en had na het eten dan ook meteen zin om te gaan biken op The Filthy Trails
Afbeelding
Afbeelding
Kristof Loverix ridin' The Filthy NortshoreDrop
Afbeelding
Franz a.k.a Hans 1ste keer de Big one
Afbeelding
Nick ook voor de 1ste keer
Afbeelding
Thomas doet het ook maar dan ;)
Afbeelding
Schuine drop
Afbeelding
Paul himself ook in actie ;)
Afbeelding
Afbeelding
even tussendoor lekker chillen en ondertussen beginnen er meer gasten te komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na het biken zijn we teruggekeerd naar onze kampeer plaats om weer te gaan BBCrewen en het laatste eten te verorberen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even een paar laatste posers voor iedereen ging vetrekken naar huis na een geslaagd MX/FR weekend
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit alles is mogelijk gemaakt door The Filthy Crew+Partners(Gin en Patricia )& Kristof Loverix MX2 Pro KTM rijder.
Kristof hartstikke bedankt voor je tijd,machine,de kleding en de protectie om 5 man mee te kleden ,je humor,en je fijne karakter. Paul ,Gin en Patricia bedankt voor jullie inzet wat betreft het organiseren van de Food&Drinks en alle bijbehoren
Thomas,Kevin,Martijn,Yves,Gille,Franz, Thomas(mb), Peter en Nick, jullie bedankt voor de prettig gestoorde sfeer waar ik enorm om/mee heb kunnen lachen.
Mensen hartstikke bedankt en tot het volgende MX/FR weekend :punk:
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma sep 03, 2007 10:15 am

SUper tof weekend Styles , paul en heel de filthy crew ! Jullie hebben er idd goed werk van gemaakt !Ook props aan de vrouwtjes met hun super lekker eten en goede zorg :lol: Cya next time !
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

b-dirt

Bericht door b-dirt » ma sep 03, 2007 10:37 am

damn ik ben jarloers dat zij echt dag die ook wil hebben man echt een droom voor mij :oops: echt vette fotos

greetz bas

ratty

Bericht door ratty » ma sep 03, 2007 10:49 am

thomasmb schreef:SUper tof weekend Styles , paul en heel de filthy crew ! Jullie hebben er idd goed werk van gemaakt !Ook props aan de vrouwtjes met hun super lekker eten en goede zorg :lol: Cya next time !
AMEN TO THAT

thanx guy's en girls voor het bangelijk goede weekend

Nami

Bericht door Nami » ma sep 03, 2007 12:33 pm

Ziet er heftig uit man.. Klopt het dat ik jullie gisteren heb zien staan op het benzinestation in Bastogne? Ik kwam net terug van vakantie en moest ook even tanken.. :lol:

audiotrash

Bericht door audiotrash » ma sep 03, 2007 4:47 pm

Was echt zalig weekend mannen! Super gezellig. Heerlijke combinatie van Mx en Mtb !! En ginny en patricia hebben ons goed verwent met het lekkere eten !!
Laatst gewijzigd door audiotrash op ma sep 03, 2007 5:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma sep 03, 2007 4:56 pm

Heey
Geweldig:)
Genk is inderdaad een mooie baan, ga er ook best vaak heen. Maar het moet niet regenen, want dan kun je beter met een jet ski komen..
Gr.

Lavamski

Bericht door Lavamski » ma sep 03, 2007 7:44 pm

yip dat zijn van die dagen waar ik 't zoal voor doe,styles 't verslag ziet er weer super uit
:roll:
The Filthy Trails are the shit
thefilthytrails@gmail.com

Baelus

Bericht door Baelus » ma sep 03, 2007 8:36 pm

man jullie zijn gwn heilig
zo chill
bangelijk pak plus nog een tof weekendje er bij
geweldig :o
----> www.dirte19.be <----

----> NS Suburban <----

BVP

Bericht door BVP » ma sep 03, 2007 10:36 pm

Looks great ! :o

Mooie combinatie.. ;)

!!!EUROTRAINING!!!

MOOISTE WEEKEND OOIT!!!

Bericht door !!!EUROTRAINING!!! » di sep 04, 2007 10:59 am

Dit mijn beste mannen was het weekend waar wij nog over gaan praten wanneer wij opa's zijn.
Het was zo'n weekend die ge in de amerikaanse films ziet.
En hoe kan zo'n weekend nu slagen zonder u beste vrienden erbij te hebben, om het mee te kunnen delen.

AL MIJN PROPS :worship: GAAN NAAR DE LEIDERS PAUL & STYLES EN ZEKER NIET TE VERGETEN HUN VROUWTJES.
Het eten was heerlijk gewoon, jullie hebben ons degelijk in de watten gelegd.

En ook kristof :worship: niet te vergeten zonder u was van dit weekend niet veel gekomen denk ik.

En laat ik de mannen uit antwerpen niet vergeten heb veel bij geleerd over een bepaald onderwerp :p!!!

BEST WEEKEND EVER!!!!THANKS PEEPS
To get high and get the rush of adrenaline you can use drugs, or just go FREERIDING!!!

EURO TRAINING!!

Plaats reactie