Dat wou'k even kwijt!
Moderator:Beheerders
Hey Bart,bart-fmx schreef:Yo Tanja
Baantje bij het kanaal? Mag je zeker niet zo op op een 26" 4xerd. Doet de judy het nog btw?
Greets Bart
M@lphy schreef:Nee dat had ik je niet kunnen vertellen Tanja!
Dat moet je nl. zelf ondervinden!
BMX speaks for itself! ! !
So spread tha Word.
ps. probeer als je gewend bent eens een 'echte' BMX; 20" dus.
Ontzettende vrouw!T schreef:tsk... lijkenpikker! Hehehehe... heb een heule oude alu Mongoose gekocht. Vraag me niet naar specs, want voor mij heeft het een stuur geen voorrem en (wel) wielen.hil1 schreef:ja, en dan wil ik je cruiser wel!wat voor een kroesert heb je gekocht?
Christiaan schreef:Ontzettende vrouw!T schreef:tsk... lijkenpikker! Hehehehe... heb een heule oude alu Mongoose gekocht. Vraag me niet naar specs, want voor mij heeft het een stuur geen voorrem en (wel) wielen.hil1 schreef:ja, en dan wil ik je cruiser wel!wat voor een kroesert heb je gekocht?
![]()
Hij is zeker Roze, hahaha
Still fun fun fun. tzt zeker een 20" proberen, het zal mijn onwennigheid wel zijn, vind de cruiser nog best stug aanvoelen, lomp zeg maar. Maar ik kan niet geloven hoeveel ik in een week al heb geleerdM@lphy schreef:T schreef:Ik beloof dat ik als ik er straks een beetje fatsoenlijk op blijf zitten, dat ik een 20" probeer !
Gewoon langzaam opbouwen!
Fouten worden keihard afgestraft bij BMX!
hehehe... heel soms... in de kiddiepoolM@lphy schreef:Hoe staat 't ermee 'T'?
Heb je de holeshot al tijdens de startgates???
thanksM@lphy schreef:Goed bezig T.! ! !
Nee, denk ik ook niet, maar ik twijfel een beetje. Over de maat, zou smaller stuur willen, beter balhoofd en stem en andere trapas met crank. Ach... usual dus.M@lphy schreef:Betere fiets?
Niet zo snel nodig bij BMX... toch?
M@lphy schreef:Step-up dan vanaf onder achterwielen tot de 1e bult van de dubbel.
OF
Rollen en de dubbel achterwielen.
OF
Rollen en de dubbel springen.
Enjoy!