wat gaat er mis? a.k.a. het grote "zeg iets liefs topic

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

b-dirt

Bericht door b-dirt » di aug 07, 2007 8:52 am

Intense uzzi schreef:De enige reden waarom dit topic alleen maar blije nietszeggende berichtjes heeft is omdat iedereen zich aan de regels en wetten gemaakt door de forumbeheerdes houd...oftewel...wat je vind mag je niet zeggen...alleen wat de forumbeheerders zeggen, dat mag je vinden....

Helaas zit de hele wereld zo in elkaar en vond het ook niet meer dan lachen dat er een topic aankwam zoals dit....het is de ultieme hoogmoed voor de val !!

De hele wereld is verkankerd en hier word net gedaan alsof er totaal niets aan de hand is...ja bedank de forumbeheerders maar voor de macht die ze willen uitoefenen op jullie....

Heb het wel gezien hier.....nep boel !!

Mocht iemand echt willen weten waarom het zo vertieft gaat op alle forums en waarom het zo vertieft gaat in je eigen omgeving ?

www.wetenschap-eindtijd.com als je het lef hebt....

Oh ja, voor de ontkenners of beter weters onder ons, wie het laatst lacht, lacht het best !! ;)
mens ga fietsen kijk dan naar de natuur dan heb ik altijd een heerlijk gevoel die natuur om je heen dan denk ik altijd de dag kan nhiet meer stuk :D

BTW ik heb een nieuw frame besteld een blk mrkt riot :o dirt/street frame

Intense uzzi

Bericht door Intense uzzi » di aug 07, 2007 11:58 am

de natuur ????

Is dat dat kleine hoopje ellende wat op het punt staat om overal ter wereld uit elkaar te vallen ?
Is dat diezelfde natuur die overal ter wereld verschrikkelijk aan het huishouden is ?
Is dat diezelfde natuur waar wij ooit uit voort zijn gekomen en die we in 2000 jaar tijd compleet verkankerd hebben ?

En dan vragen we ons nu af waarom er zoveel mensen kankeren op vanalles en nog wat en dat we ook nog kanker krijgen..en dan moeten we vooral de schone schijn ophouden, lief doen tegen elkaar en zeker niet negatief oordelen...want dan word men een vijand in de ogen van de positieve kijkers....

WAKE UP !!

Begrijp me goed, ook ik houd van biken in de natuur, maar ik zie ook dat die natuur er bijzonder slecht aan toe is...en met natuur bedoel ik alles om mij heen, ook andere mensen...

Maar goed, mijn excuses voor het verkankeren van dit topic, ik ben ook slechts mens.. :angelnot:

Zand erover...
downhilllllllllll

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di aug 07, 2007 12:31 pm

Intense uzzi schreef:De enige reden waarom dit topic alleen maar blije nietszeggende berichtjes heeft is omdat iedereen zich aan de regels en wetten gemaakt door de forumbeheerdes houd...oftewel...wat je vind mag je niet zeggen...alleen wat de forumbeheerders zeggen, dat mag je vinden....

Helaas zit de hele wereld zo in elkaar en vond het ook niet meer dan lachen dat er een topic aankwam zoals dit....het is de ultieme hoogmoed voor de val !!

De hele wereld is verkankerd en hier word net gedaan alsof er totaal niets aan de hand is...ja bedank de forumbeheerders maar voor de macht die ze willen uitoefenen op jullie....

Heb het wel gezien hier.....nep boel !!
Allereerst: dit topic is niet ontstaan door een moderator, maar door gewoon een gebruiker op dit forum.

Als moderatoren bepalen wij heel duidelijk de spelregels, als je hier wil komen, dan houd je je daaraan, dat is de voorwaarde.

Als moderatoren bepalen wij heel duidelijk NIET wat eenieder mag vinden...

Ik vind het triest dat je op een dergelijke manier aankijkt tegen het werk wat wij hier verzetten. Werk wat voor ons op vrijwillige basis is en in onze vrije tijd... Je wordt bedankt.

Intense uzzi

Bericht door Intense uzzi » di aug 07, 2007 1:16 pm

Allereerst: dit topic is niet ontstaan door een moderator, maar door gewoon een gebruiker op dit forum.

Als moderatoren bepalen wij heel duidelijk de spelregels, als je hier wil komen, dan houd je je daaraan, dat is de voorwaarde.

Als moderatoren bepalen wij heel duidelijk NIET wat eenieder mag vinden...

Ik vind het triest dat je op een dergelijke manier aankijkt tegen het werk wat wij hier verzetten. Werk wat voor ons op vrijwillige basis is en in onze vrije tijd... Je wordt bedankt.
Je mist de strekking Steelboy en trekt het je persoonlijk aan...dat is niet mijn bedoeling maar zo komt het wel over en dat besef ik me terdege, we zijn allemaal op een dergelijke manier bezig...dat noemt men ook wel liefdevolle castratie..maar ook dat besef ik heel goed, dat niet iedereen het zo ziet...en dat kan ook niet anders.

Ik val jullie werk niet aan, het was slechts een voorbeeld van hoe we met elkaar omgaan...natuurlijk steek je er veel tijd in....en dat word echt wel gewaardeerd, net zoals iedereen hier roept hoe heerlijk ze het vinden om in de natuur te fietsen, maar dan moet toch ook iedereen zien dat het zeer slecht gesteld is met diezelfde natuur...en niet gewoon net doen alsof er niets aan de hand is...

Mensen zijn slechts bang en dat creert vijandsdenken, gelijk jij je nu aangevallen voelt en direct in de verdediging schiet...

Maar zoals gezegd...ik zal hier ook verder niet meer op reageren...mochten mensen wel willen weten van het hoe en waarom, en ik ga niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb, maar dat waar ik toevallig op gestoten ben, voelt wel akelig echt aan...en in mijn beleving is het gewoon zo, dat zie je overal om je heen...

Zand erover...keep up the good work, maar bedenk dan wel waar je mee bezig bent...
downhilllllllllll

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di aug 07, 2007 1:19 pm

Intense uzzi schreef:Zand erover...
akkoord!

didadunlop

Bericht door didadunlop » di aug 07, 2007 1:29 pm

fuck jij bent echt doorgedraaid door die website is het niet?

Ik geloof dat iedereen weet hoe het staat met de natuur en de wereld. Alleen veranderen is moeilijk.

Ikzelf eet geen vlees uit principe, probeer nu zelfs mijn auto eruit te doen. Wil niet meer vliegen. Scheelt geld en is beter voor de natuur. Kleine stapjes maar alle beetje helpen.

Ik geloof niet dat mensen hier gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Alleen dit topic is om ook te laten zien dat het mooi is want pessimisten helpen de wereld alleen maar sneller om zeep.
Natuurlijk zijn die mensen er wel maar die zullen er altijd zijn. Ook als iedereen denkt zoals meneer Bok op zijn website.

Als ik jou was zou ik eens goed lezen wat er staat op die website en ook hoe het er staat. Dat is geen wetenschappelijk stuk of een duidelijke mening. Het is gebrabbel voorzien van wat moeilijke woorden. Zonder coherent verhaal, zonder duidelijke onderbouwing. Meneer Bok kan best gelijk hebben maar op deze manier prikt iedere wetenschapper er een gat in ter groote van texas.

Kijk maar eens onder deze link: http://forum.skepp.be/viewtopic.php?t=141&highlight=

Niet om jou aan te vallen. Maar de wereld is breder dan vreemde sites op internet (en als je meer wil weten: Zapruder.nl en www.totse.org zullen je zeker verder helpen)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Nami

Bericht door Nami » di aug 07, 2007 1:33 pm

Intense uzzi schreef:Zand erover...

didadunlop

Bericht door didadunlop » di aug 07, 2007 2:01 pm

Ow had de replies niet gezien. Te druk met het typen van mijn repy en het zoeken van de links.

Maar goed. Zand erover en wanneer Intense Uzzi wil verder kletsen over meneer Bok en zijn theorieen hoor ik dat graag via de mail of PB.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di aug 07, 2007 8:21 pm

Intense uzzi schreef:de natuur ????

Is dat dat kleine hoopje ellende wat op het punt staat om overal ter wereld uit elkaar te vallen ?
Is dat diezelfde natuur die overal ter wereld verschrikkelijk aan het huishouden is ?
Is dat diezelfde natuur waar wij ooit uit voort zijn gekomen en die we in 2000 jaar tijd compleet verkankerd hebben ?

En dan vragen we ons nu af waarom er zoveel mensen kankeren op vanalles en nog wat en dat we ook nog kanker krijgen..en dan moeten we vooral de schone schijn ophouden, lief doen tegen elkaar en zeker niet negatief oordelen...want dan word men een vijand in de ogen van de positieve kijkers....

WAKE UP !!
Begrijp me goed, ook ik houd van biken in de natuur, maar ik zie ook dat die natuur er bijzonder slecht aan toe is...en met natuur bedoel ik alles om mij heen, ook andere mensen...

Maar goed, mijn excuses voor het verkankeren van dit topic, ik ben ook slechts mens.. :angelnot:

Zand erover...
beste intense,

voor het grootdte gedeelte ben ik het volledig met je eens alleen denk ik dat je kompleet verkeerd heb begrepen waarom ik dit topic heb gestart.
ik ben dagelijks bezig met "waarnemen" wat er om mij heen gebeurd, zowel op dit forum als wel in mijn dagelijkse leven en ik ben ook van mening dat er iets mis is (zie de naam van dit topic 8) ) ik wilde alleen eens een keer dat het wat socialer ging aangezien iedereen enkel wat te zeiken had op elkaar.
ik weet dat ik hiermee de wereld niet help maar mij helpt het in ieder geval wel een beetje. verder had ik je gevraagd om verder te filosoferen buiten dit topic om zullen we dit dan ook maar doen?

met vriendelijke groet, Wouter
hoezo?

Lacer

Bericht door Lacer » di aug 07, 2007 8:46 pm

maar weer on-topic? :idea:

vandaag weer lekker gefiets en een shirt van hope gekocht :)

didadunlop

Bericht door didadunlop » di aug 07, 2007 9:10 pm

Hope doet leven zeg ik altijd maar..:D

Alhoewel mijn planning was om te gaan nightbiken heb ik een plezant weg tochtje gemaakt met een goede vriendin van me. Niks speciaals gewoon als een getrouwd stel na het eten een rondje om. We hadden elkaar al tijden niet gezien dus moesten even bijpraten.

Leuk!

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di aug 07, 2007 9:17 pm

Tot vrijdag nog even werken, en dan ga ik mijn solex halen:D
Ik ga een oude solex halen om op te knappen, en op te voeren.
Gr. Maarten

Nami

Bericht door Nami » vr aug 10, 2007 11:09 am

Afgelopen woensdag en donderdag de eerste keer in Winterberg gereden! Erg gaaf.. vanzelfsprekend :) Ondanks de regen, de mist en het zicht minder dan 50 meter :lol:

Yelle

Bericht door Yelle » vr aug 10, 2007 11:17 am

ikkeee Zondah Winterbeeeerg bolllen maaaar :lol: :lol:

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » vr aug 10, 2007 11:25 am

net een cianguide, balhoofd en rock shox domain besteld :roll:

kan niet zeggen dat ik iets te klagen heb :D
hoezo?

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr aug 10, 2007 11:26 pm

Ik heb vandaag weer lekker gewerkt, morgen weer. Ja, ik heb er echt lol in. Zondag weer met wat kameraden een ronde over de Posbank, genieten van de natuur, de route, het geouwehoer, de pannekoeken en van mijn snelle benen ;) .
Ich Heisse Super Fantastisch!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » za aug 11, 2007 6:35 am

Ik heb gisteren 3 mensen blij gemaakt.

Ik ben vreemd gegaan en heb een bos bloemen voor mijn vriendin meegenomen :angelnot:

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za aug 11, 2007 7:28 pm

voor welke vriendin die bos met bloemen?

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma aug 13, 2007 11:09 am

ok deity parts besteld (zadel, klem, crankstel,stuurpen, stuur) witte single tracks met goudkleurige naven, en mn nieuwe balhoofd, chainhuide en voorvork komen er ook aan! :o ik ben de belichaming van blij!
hoezo?

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » ma aug 13, 2007 11:53 am

jeuj

Nieuwe wielen. Timing op en top gisteravond oude wiel kapot gesprongen
nothing beats cubic inches

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » ma aug 13, 2007 1:03 pm

Mn bike eindelijk af :o

Afbeelding
:arms: ;)

Yelle