banden
Moderator:Beheerders
Re: banden
Welke banden zijn het ?mici schreef:wat is het verschil tussen voor en achterband en mag je ze verwisselen, het staat ook niet op de band of het een voor of achterband is.
mvg
Hebben voor en achterband hetzelfde noppen profiel en zijn ze beide dezelfde maat (bijvoorbeeld 2.0") ?
Zo ja , dan kan je ze switchen.
Maar als je banden versleten zijn of er staan nog maar erg weinig noppen op dan zou ik een nieuwe band kopen --> zeker bij je voorband.
Als je achterwiel gaat schuiven is het niet echt een probleem, maar als je voorwiel gaat schuiven ga je meestal onderuit.
gooi je imago weg
Ik heb mijn voorband echt super kaal, heb hem ook omgelegt... dus daar moet gauw een nieuwe band om heen?Lynx schreef:Maar als je banden versleten zijn of er staan nog maar erg weinig noppen op dan zou ik een nieuwe band kopen --> zeker bij je voorband.
Als je achterwiel gaat schuiven is het niet echt een probleem, maar als je voorwiel gaat schuiven ga je meestal onderuit.
Ja héMrtnrider schreef:Ik heb mijn voorband echt super kaal, heb hem ook omgelegt... dus daar moet gauw een nieuwe band om heen?Lynx schreef:Maar als je banden versleten zijn of er staan nog maar erg weinig noppen op dan zou ik een nieuwe band kopen --> zeker bij je voorband.