Eerste keer naar Winterberg

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Rob_mtb
Eerste keer naar Winterberg

Bericht door Rob_mtb » ma jul 02, 2007 11:51 pm

Datums zijn nog niet geprikt, maar wel is al min of meer besproken dat we een keer met wat mensen van het forum naar Winterberg willen gaan. En dan met mensen die er nog nooit geweest zijn.. Dus, heb je zin om mee te gaan, laat het hier weten dan kunnen we gezamenlijk misschien iets regelen en misschien ook een busje of iets dergelijks! Cheers!

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » di jul 03, 2007 8:56 am

Ik ben erbij als het op de goede datum is...

Ik denk dat we dan naar gelang de hoeveelheid mensen het volgende moeten vaststellen:

Wie kan rijden (met auto of evt gehuurd budje)?
Welke datum gaan we?
Hoe lang gaan we?
Waar spreken we af?
en misschien nog wat dingen, bijvoorbeeld wat voor een type bike je meeneemt. want als je de enige bent met doenhill bike is het waarschijnlijk ook niet zo leuk als de rest op een andere baan gaat rijden..

dit is waarschijnlijk allemaal nog wat vroeg, maar dan hebben we alvast een begin..
maar eerst kijken wie er mee wil.

nog even wat over mij:
ik ben daan den hoed, woon in bergambacht (onder gouda en tussen rotterdam en utrecht in), ik ben nu 17 morgen 18 jaar oud (dus rijden kan ik nog niet) en ik heb er erg zin in als het doorgaat..

groeten daan

Nami

Bericht door Nami » di jul 03, 2007 9:44 am

Klinkt goed. Ik ben ook nog nooit in W'berg wezen fietsen en was van plan dat dit jaar eens te doen. M'n rijbewijs heb ik, dus ik kan eventueel (ook) rijden. Verder, ik rijd op een street/dirt HT, waar ik voor W'berg even een voorrem erbij neem. 'K was eigenlijk van plan om twee dagen of meer te gaan, maar ik weet niet wat jullie plan is? A.s. weekend en het weekend daarna kan ik niet, maar tussendoor wel (in de werkweken)...

Levi-Punk
Contacteer:

Bericht door Levi-Punk » di jul 03, 2007 9:52 am

ik wil ook wel mee en ik kan de laatste weken(maand)van de vakantie,maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben hier van Belgie en ook de jongste(15j)dus ;)

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » di jul 03, 2007 10:39 am

ohja ik rijd ook op street/dirt ht ss en als ik een voorrem ergens vandaan kan halen zet ik die er ook op, achterrem vindt ik niet heel lkkr remmen, dus misschien zet ik wel dan even mijn hayes 9 van mijn normale mtb over. (mijn voorvork is wel slecht, ik bottem hem hier egt vaak. maar das dan jmmr heb geen geld voor een andere nu (dus heel klein beetje hoop ik dat hij kapot gaat, dan moet ik wel andere kopen :angelnot:, misschien betalen me ouders het dan wel)

maar ik kan altijd vanaf nu tot ong 1 aug. ook door de week, (dan kan ik vrij krijgen)

dus laat maar horen

lokke

Bericht door lokke » di jul 03, 2007 11:20 am

hoi, ben er wel al geweest
maar hopelijk is dat geen probleem om mee te gaan!
heb rijbewijs, kan dus wrsch wel rijden maar kan pas van in augustus, werk nu!
ik ben dus ook van Belgie en hier zal nog wel wat volk meekomen!
ik heb fully en ht en doe deze allebei mee! :arms:
fully is all mountain met 150 mm en ht is kona shred!
ik hoor nog wle wnr iedereen van plan is te gaan!
grtz

joddi

Bericht door joddi » di jul 03, 2007 3:25 pm

:o

wat een id :)

ik kan vanaf (6)augustus

lijkt me super leuk om met allemaal mensen te gaan die er ook voor het eerst zijn! en 2 of 3 dagen lijkt me super.

heb btw een HT en hij is ss ben 17 dus nog geen rijbewijs :(

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » di jul 03, 2007 3:38 pm

jmmr dat er zo wienig voor augustus kunnen :(

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » di jul 03, 2007 9:17 pm

Ikzelf kan ook pas in Augustus ergens.. Neem dan mijn HT mee, probeer mezelf zoveel mogelijk te oriënteren op Freeride. Heb btw ook mijn rijbewijs dus zou ook wel kunnen rijden evt..

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo jul 04, 2007 8:35 am

kijk das ook cool :)

ik was al een tijdje aan t plannen voor mn zomer vakantie..
om gewoon "die hard" alleen te gaan..met de trein...
ik ben alleen nog ff aan t wachten op wat spullen voor mn demper (nog steeds :cry: )

ik ben Floriz- :arms:
woon in t leed dat dordrecht heet..maar kom uit Rdam..ik wou eigenlijk 4-5 dagen gaan(ik heb nog 11dagen vrij over) met mn demo Btje DHen
heb geen rijbewijs :| en ben nog nooit in Wberg geweest

Ik had wel een beetje in de planning om in juli te gaan voordat het 30graden is :evil:
maar ik zou ook op mn HT een weekend mee kunne als mn spullen er nog niet zijn....Btje checken daaro ?

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » wo jul 04, 2007 1:25 pm

inderdaad ik wil ook in juli 8) en niet in augustus

joddi

Bericht door joddi » wo jul 04, 2007 3:27 pm

Een busje (ala Transit of een renault Espace) kost al snel 450-500€ dat is dan van vrijdag ochtend tot maandag avond, tot zondag avond is wel een stuk goedkoper met ongeveer 320€.

Ik denk dat het op zo'n manier (te)duur gaat worden, ik zal ook even gaan kijken wat het kost als je met de trein gaat.

en ik denk dat er 2 mensen zich er toch voor moeten gaan inzetten dat het ook echt zover komt want het lijkt me een super leuk id maar schat de kans groter in dat het niet doorgaat als wel :cry: (wat ben ik toch negatief ingesteld :oops: )

dus zijn er nog mensen met goede ideeën? iemand die een grote auto kan regelen? of toevalig weet wat daar overnachten, een treinkaartje of wat dan ook allemaal kost?

ik wil het wel regelen met iemand anders dus als iemand zich geroepen voelt en ook echt graag wil pm me dan maar, of als liever 2 anderen het op zich nemen ook goed :)

ik ga hoe dan ook naar w'berg al moet ik met de trein maakt me niet uit lijkt me gewoon erg leuk.

Groetjes, Jordi

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » wo jul 04, 2007 3:43 pm

Ik wil me er wel voor inzetten, maar dan moeten we eerst effe datum vinden waarop iedereen die mee wil kan... dan kunnen we verder kijken.

dan weten we ook hoeveel mensen enz.

@joddi en cyberhawk, als dit toch niet door mocht gaan. en jullie gaan nog deze maand met de trein als het te doen is.. ga ik mee, en kunnen we evt met zijn 3e de trein pakken. maar alleen als het niet te veel kost en te veel moeite is.

joddi

Bericht door joddi » wo jul 04, 2007 3:46 pm

Klopt,

Nou lijstje dan?

Joddi > vanaf 10 augustus

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » wo jul 04, 2007 3:47 pm

haha gaat dus niet lukken maar oke kijken waneer meeste mensen kunnen:

jodie vanaf 10 aug
(mtber)daan tot 1 aug

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » vr jul 06, 2007 2:30 pm

1 pension is 25 per dag en vanaf 3-4 dagen 20 per dag met ontbijt..
camping weet ik niet maar ben daar ook geen voorstander van met 5000euro fiets ex parts gereedschap etc... :bandana:

2 trein is dacht ik rond de 50 euro retour en als je van te voren boekt is t goedkoper voor duitsland tenminste..

3 ik kan een busje regelen maar dat is laatstye optie WANT: hijs van me werk ik kan m alleen maar lenen int weeknd en MOET zondag trug..
En ik heb geen rijbewijs en zal ik iemand anders moeten vertrouwen (wat met al mijn mensen kennis steeds moeilijker word tegenwoordig.. :( )

Jij wil voor aug de anderen na... als hier nou alleen mensen waren met een ECHTE baan en 40 uur werken en niet van de schoolvak. afhankelijk zijn zou makkelijker zijn want dan neem je op je eigen tijd vrij en plan je het samen.....helaas ligge de zaken anders... ;)

1ST alles regelen en weten anders hoeft er ook geen lijst te zijn..
(das t zelfde als vakantie plannen zonder fiets)
maak je een lijst liggen de feiten dalijk anders > valt de helft af ofzo... :|

mij maakt t niet uit 1x 5dagen of 2x een weeknd... ik zie t wel .. :arms:

1 ding : als jij (mtberdaan) echt deze maand nog wil zullen we het samen moeten rooien denk ik en wordt het trein (tenzij ik maatje kan ritselen en busje voor ons 2en dan is te doen .. :arms: (3en met chauffeur)
mits ik me parts volg week heb... :roll:

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » vr jul 06, 2007 10:51 pm

Heb op me werk (praxis) even gecheckt wat een bak met huif kost als je deze voor een week huurt. Dat zou neerkomen op € 62,50! Dat is dus echt geen geld voor een hele week!! Maar dan moeten er wel 2 auto's rijden met people's ofzo? 8)

Lacer

Bericht door Lacer » za jul 07, 2007 2:42 pm

Ik ga dit jaar ook voor de eerste keer jaar een bikepark (ook winterberg)

ik ga met mn vader 23 juli tot ongeveer de 30e

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » zo jul 08, 2007 12:36 am

Ik kan vanaf augustus!

Lacer

Bericht door Lacer » zo jul 08, 2007 9:36 am

weet iemand trouwens hoe het met al die banen zit,

want ik kan wel rijden maar ik ben niet super snel

word je dan constant aan de kant voor andere of valt dat mee?

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » ma jul 16, 2007 1:32 pm

Wil er nog iemand? Ik had al een optie gegeven over het huren van een aanhanger met huif (bij bijv. Praxis) en dan met 2 auto's heen en terug ofzo??

Marly-astonish
Contacteer:

Bericht door Marly-astonish » za jul 21, 2007 9:49 pm

Lacer schreef:weet iemand trouwens hoe het met al die banen zit,

want ik kan wel rijden maar ik ben niet super snel

word je dan constant aan de kant voor andere of valt dat mee?

Morgen gaan wij weer, en het is echt heel goed te doen als 'slome' rijder zoals ik.

Er zijn genoeg plaatsen waar snellere mensen erlangs kunnen, eigenlijk is dat nergens een probleem. Op de downhill werkt niet echt maar dat spreek ik niet uit eigen ervaring.
Zelf goed uitkijken en een beetje meewerken wil ook helpen.

het is iig SUPER daar! veel plezier als jullie gaan!
Je krijgt elke seconde nieuwe kansen en niet alleen met nieuwjaar -Lance Armstrong-

Lacer

Bericht door Lacer » za jul 21, 2007 9:52 pm

oke mooizo
ik heb er echt zin in, ik ga maandag al :o :o

Marly-astonish
Contacteer:

Bericht door Marly-astonish » za jul 21, 2007 9:58 pm

Lacer schreef:oke mooizo
ik heb er echt zin in, ik ga maandag al :o :o
Maandag zijn wij helaas al weer thuis :cry:
maar wellicht een week later weer :o
Je krijgt elke seconde nieuwe kansen en niet alleen met nieuwjaar -Lance Armstrong-

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » zo jul 22, 2007 12:20 am

Ik wil eigenlijk over +- 2 weken een dag gaan.. Wie wil er voor 62,50 euri mee een aanhanger met huif huren (komt wel een tijdelijk borg bedrag bij!) Wie heeft er een auto ter beschikking om mee te rijden, als we met een groep gaan is het zoiezo 2 auto's lijkt me.. Ik neem waarschijnlijk een vriendin van me mee, die gaat meteen wat pics schieten als het goed is dus partners toegestaan! Wie o wie gaat er mee en welke datum wordt het??

Lijst:

Rob_MTB (Woensdag 1 augustus??)
UMF Hardy 4
Hicker XT-100

Plaats reactie