Holland Single Speed Cup
Moderators:JJ, Beheerders
-
Hilco schreef:Niks beschadigd Willem?
Hmm, heb ik nu "vrienden" hier of niet.......Tall Boy Bram schreef:Willem doet ook mee en die is nog dikker!
Rechterschouder ligt in puin. Niet gebroken (hoop ik) maar afspraak met vakman is gemaakt. Scheren met linkerhand is niet leuk.
Maar Bram heeft wel gelijk. Gewoon meedoen. Deze SingleSpeed acties gaan echt puur om het combineren van de sportiviteit van een paar rondjes fietsen en de lol van de zelfbeperking met die ene versnelling.
Vergis je niet, stiekem zijn de gearies enorm jaloers. Zelfs ik wordt elke wedstrijd aangesproken door mensen die absoluut niet begrijpen hoe je zo hard kan gaan. Zelfs echte gehandicapten, zoals die jongen met 1 been gisteren, sprak zijn bewondering uit. Echt langzaam ga je toch niet, ik was gisteren 12e in mijn leeftijdsgroep overall !!
-
- @sph@ltdude
- Contacteer:
shiverer schreef:Die idioten die hun fiets neerlegden waren de singlespeeders, die sporen sowieso nietMaar het
heeft wel wat, zo'n Le Mans-start.
Op MTB.nl weten ze ons wel op waarde te schatten zegultimateme schreef:ja dat waren die debiele singel speeders, le mans start heet dat, wat een maf volk za daarbij zeg.

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
- didadunlop
- flying duitsman
- Contacteer:
- didadunlop
- didadunlop
willem12 schreef:Hilco schreef:Niks beschadigd Willem?Hmm, heb ik nu "vrienden" hier of niet.......Tall Boy Bram schreef:Willem doet ook mee en die is nog dikker!
Jazeker was gewoon een serieuze vraag omdat ik vorig jaar ook een flinke smak heb gemaakt op me schouder en daar flinke tijd last van heb gehad.
botje boven op staat nu nog heel erg vreemd naar boven![]()
schade aan je fiets is niet interessant die is te vervangen.
Ik rijd enkel SS geen geared maar ben niet zo'n geweldige fietser, maar ga binnenkort wel eens een keer mee.
zelfs woonwerk verkeer doe ik SS:
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dat was Fleur (mijn vriendin), die voor het eerst de camera van Rene in haar handen had en dus een aantal onderbelichte foto's gemaakt heeft, maar ook een aantal die wel goed waren. Die laatste zijn te vinden onder de link die Duitsman heeft gepost.willem12 schreef:Hebben we die foto's al gezien van de meisje/dame/mevrouw met die witte trui/jas aan? Die zag ik werkelijk overal op parcours foto's maken van ons.
(PS: volgend jaar doet ze ook mee

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
-
- didadunlop

en nog wat foto;s van de site van Maverik. (www.eriknienhuis.nl).
Tevens zie ik mtb.nl steeds meer redenen om inderdaad naar de mtb.nl dag te gaan met veel singlespeeders..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
-