Holland Single Speed Cup
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ging als de brandweer vandaag. Koning van de dikbuiken en oude lullen. Totdat ik in de 2e ronde over mijn stuur ging bij die haakse bocht langs dat maisveld. Originele face/shoulder plant. Ik lag in de bocht en de fiets in het maisveld. Zeker 5 minuten met een EHBO-man onderhandeld voor ik verder kon. Daarna nog wel een paar mensen ingehaald maar het schoot niet op. 3e rondje wel bijna 3 minuten harder dan de 2e.
Wel goed van organisatie om veel inhaalvoer los te laten. Inhaal-dames te over en hier en daar ook nog een 150 kilo "Arno bakker racing team" lid
Goed voor de moraal.
Ps. Dat meisje had dus astma, vandaar, ik vond het al vreemd iemand boven aan een heuvel in te halen die harder zuchte dan ik...
Wel goed van organisatie om veel inhaalvoer los te laten. Inhaal-dames te over en hier en daar ook nog een 150 kilo "Arno bakker racing team" lid

Ps. Dat meisje had dus astma, vandaar, ik vond het al vreemd iemand boven aan een heuvel in te halen die harder zuchte dan ik...
Gelukkig ben ik gewend om voor lul te staan....- de singlespeeder die over de startstreep valt en twee gaten in zijn nieuwe broek valt
Op de terug weg draai ik de snelweg op bij Arnhem en spontaan explodeerd de ruit in de bestuurders portier. Heb ik na een vlugge opruim aktie (glas lag overal) 2,5 uur door de zeikende regen terug naar huis gereden. Ik heb wel een ontdekking gedaan. Als je 130+ rijd regent het niet meer in!!!!!
Toevallig net gisteren een andere auto gekocht die ik vrijdag op kan halen. Deze week nog even iets aan het ruitje doen.
OTT FOR PRESIDENT!!!!!!!
- flying duitsman
- Contacteer:
was wel leuk vandag.
ik heb opnieuw geleert, wat ik al wist: een vierende vork in een singlespeeder ist gewoon scheisse, voral als de klimmetjes altijd achter bochten verstopt zijn.
een keer ben ik ook in de brombeeren terecht gekoomen, maar dat was eigenlijk best grappig
ik heb opnieuw geleert, wat ik al wist: een vierende vork in een singlespeeder ist gewoon scheisse, voral als de klimmetjes altijd achter bochten verstopt zijn.
een keer ben ik ook in de brombeeren terecht gekoomen, maar dat was eigenlijk best grappig

I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
-
Eerste keer met de Singlespeeders en meteen op het podium, jippie. Vooral de eerste ronde vond ik heel zwaar, omdat je steeds moest inhouden voor langzamere rijders en dan weer op tempo moest komen. De laatste ronde was m'n snelste! Toen kon je lekker doorrijden. Leuk rondje trouwens.
Ott bedankt voor de organisatie, was superleuk, geen spijt dat ik de 3de keer 150 min heb laten schieten!
Ook bedankt aan Singlespeed.nl voor de genereuze waardebon! Dat gaat helemaal goedkomen.
Ott bedankt voor de organisatie, was superleuk, geen spijt dat ik de 3de keer 150 min heb laten schieten!
Ook bedankt aan Singlespeed.nl voor de genereuze waardebon! Dat gaat helemaal goedkomen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. Ons kleine mannetje is gister met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Op het moment is hij gelukkig al weer goed aan het herstellen, mede dankzij het waanzinnige zintuig wat men 'moeder instict' noemt!
We hopen dat hij snel weer bij ons thuis is.
De volgende keer (whenever that may be) ben ik er hoop ik gewoon weer bij!!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Das geen fijn nieuws om te horen Jelle, hoop dat hij er snel weer erbovenop is en naar huis toe kan!
Ter afleiding wat foto materiaal....
(mail me voor archief)
Ter afleiding wat foto materiaal....
(mail me voor archief)
Laatst gewijzigd door TF op wo apr 30, 2008 2:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
JJ, het was schrikken toen we hoorden waarom je er niet was. Het was ook jammer dat je je 3-de plek niet kon verdedigen. Had me er eigenlijk al bij neergelegd dat je me te grazen zou nemen, zeker omdat ik eigenlijk met griep op de fiets zat. Toch nog die 2-de plek veilig gehouden in het algemeen klassement maar vraag me toch af hoe het zou zijn gelopen indien jij mee had gedaan.JJ schreef:Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. Ons kleine mannetje is gister met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Op het moment is hij gelukkig al weer goed aan het herstellen, mede dankzij het waanzinnige zintuig wat men 'moeder instict' noemt!
JJ
Hoop dat je zoon snel opknapt en dat we jou en Randy mogen begroeten bij de 3-de wedstrijd om de RWP-cup op woensdagavond 4 juli as. op het Soesterhoogt!
Het was stil zonder je en we mistten je!
TBB
-
Plaats Naam Rondes Tijd Pntn Strtpnt Totaal
Er is gekozen voor 1 startpunt en de winnaar krijgt 30 punten ipv 25 aangezien we al op 30 totaal deelnemers zijn geëindigd in het totaalklassement. Dit in samenspraak met Patrick Ott.
is uitgevallen na pech, Sander zag ik bier drinken (ook een goede (?) reden...), Jan Gerrit startte bij de Gearies en dat leverde een diskwalificatie op, voor de moeite krijgt hij één (1) startpunt, reed met SS-shirt maar MET versnellingen: ook hij kreeg een diskwalificatie aan zijn broek!
Nieuwkomers Nard & Sandro reden meteen goed mee, JJ, Dekerfs, Jaap & Wictor werden gemist!
Zodadelijk de einduitslag.
TBB
Er is gekozen voor 1 startpunt en de winnaar krijgt 30 punten ipv 25 aangezien we al op 30 totaal deelnemers zijn geëindigd in het totaalklassement. Dit in samenspraak met Patrick Ott.
is uitgevallen na pech, Sander zag ik bier drinken (ook een goede (?) reden...), Jan Gerrit startte bij de Gearies en dat leverde een diskwalificatie op, voor de moeite krijgt hij één (1) startpunt, reed met SS-shirt maar MET versnellingen: ook hij kreeg een diskwalificatie aan zijn broek!
Nieuwkomers Nard & Sandro reden meteen goed mee, JJ, Dekerfs, Jaap & Wictor werden gemist!
Zodadelijk de einduitslag.
TBB
-
-
Plaats Naam Rozendaal Arnhem Oosterbeek Totaal
Sommigen hebben een gelijk puntenaantal maar staan onder/boven geklasseerd. Ik heb aangehouden dat bij gelijk puntenaantal, degene die de eerste wedstrijd(en) reed voorrang krijgt. (Zoals bij Gert/Sandro & Jaap/Koen). Bij Caspar & Jeroen heeft Caspar 3 wedstrijden gereden & Jeroen 2, Caspar krijgt voorrang. Bij Rinus & Rob heb ik de meest constante factor in gedachten gehad. Rob heeft in 2 wedstrijden meer punten gescoord dus betere prestaties, hij krijgt dus voorrang.
TBB
Sommigen hebben een gelijk puntenaantal maar staan onder/boven geklasseerd. Ik heb aangehouden dat bij gelijk puntenaantal, degene die de eerste wedstrijd(en) reed voorrang krijgt. (Zoals bij Gert/Sandro & Jaap/Koen). Bij Caspar & Jeroen heeft Caspar 3 wedstrijden gereden & Jeroen 2, Caspar krijgt voorrang. Bij Rinus & Rob heb ik de meest constante factor in gedachten gehad. Rob heeft in 2 wedstrijden meer punten gescoord dus betere prestaties, hij krijgt dus voorrang.
TBB
Wictor was ook bij de gearies gestart in Arnhem hoor
Ik vind trouwens dat DNF van koppositie zeker 15 punten op zou moeten leveren.
In Oosterbeek moet je wel goede benen hebben om rond te komen zeg. In de eerste ronde ging het al totaal mis, hoewel ik flink richting top20 aan het inhalen was gegaan. Moest totaal passen en een gearie of 30 voorbij laten gaan. Vooral die grasklim was ideaal voor SS-style inhalen.
Maar 1 écht verplicht loopklimmetje, al denk ik graag dat met een betere gezondheid (hijg-proest-astma) zoiets te doen moet zijn.
Nard pakte mij nog voor de finish, zeer mannig. Ik stem ervoor hem alvast te disqualificeren voor het NKSS, profs op ti bikes, moet niet gekker worden!
Ik ben er nog niet goed uit of mijn 34x18 nu te groot of te klein was. OP de lange afdalingen moest je flink tempo maken, sommige stukken liepen te weinig af en gearies op de 12 kwamen dan toch langszij. Klims waren rot, maar leken best te doen afgezien van die ene. Een dual speed (34x16+20) zou al zo veel "lekkerder" zijn, *zucht*...

Ik vind trouwens dat DNF van koppositie zeker 15 punten op zou moeten leveren.

In Oosterbeek moet je wel goede benen hebben om rond te komen zeg. In de eerste ronde ging het al totaal mis, hoewel ik flink richting top20 aan het inhalen was gegaan. Moest totaal passen en een gearie of 30 voorbij laten gaan. Vooral die grasklim was ideaal voor SS-style inhalen.
Maar 1 écht verplicht loopklimmetje, al denk ik graag dat met een betere gezondheid (hijg-proest-astma) zoiets te doen moet zijn.
Nard pakte mij nog voor de finish, zeer mannig. Ik stem ervoor hem alvast te disqualificeren voor het NKSS, profs op ti bikes, moet niet gekker worden!

Ik ben er nog niet goed uit of mijn 34x18 nu te groot of te klein was. OP de lange afdalingen moest je flink tempo maken, sommige stukken liepen te weinig af en gearies op de 12 kwamen dan toch langszij. Klims waren rot, maar leken best te doen afgezien van die ene. Een dual speed (34x16+20) zou al zo veel "lekkerder" zijn, *zucht*...
-
Klopt, evenals Dekerf's en ikzelf. Maar daar gaat het nu niet om. Toen was nog niet duidelijk dat we apart gingen starten. Toen dachten Wictor, Dekerf's en ik dat Hubert ook ergens vooraan stond net als vele anderen. Later bleek van niet maar dat was achteraf.Cloxxki schreef:Wictor was ook bij de gearies gestart in Arnhem hoor
Voor de start van Oosterbeek was afgesproken dat degenen die zouden starten bij de Gearies, gedisd zouden worden. Alleen jij nam die beslissing dus kreeg jij een dis aan je broek. Maar prijs je gelukkig, je was niet de enige! Toby ging met Gears van start in zijn - hoe fout kun je zijn als SS-er - SS-shirt....
Shame on you Toby, Shame!
TBB
PS. op die grasklim kon je idd goed gearies smoken! Helemaal mee eens!
Ik vond het erg leuk gisteren, het was wel zwaarder dan ik me had voorgesteld. Rijd regelmatig het Posbankrondje a 50km op de SSer, maar dit is toch anders. Heb de hele tijd in de buurt van de beide Rene's gereden en was blij dat ik geen 4de rondje hoefde te rijden
.
De klimmetjes gingen redelijk, maar de afdalingen en het vlakke had ik echt nodig om iets te kunnen herstellen.
Na het eerste rondje, wat last van steken in mijn milt en dacht ook dat elk moment de kramp erin kon schieten. Maar kort samengevat, het was erg leuk

De klimmetjes gingen redelijk, maar de afdalingen en het vlakke had ik echt nodig om iets te kunnen herstellen.
Na het eerste rondje, wat last van steken in mijn milt en dacht ook dat elk moment de kramp erin kon schieten. Maar kort samengevat, het was erg leuk

- didadunlop
Ja veel beterschap aan de kleine, flink schrikken inderdaad....Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. Ons kleine mannetje is gister met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Op het moment is hij gelukkig al weer goed aan het herstellen, mede dankzij het waanzinnige zintuig wat men 'moeder instict' noemt!
JJ
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- didadunlop