Fixed Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmm ok.
De Stans zijn zonder eyelets en gelast, maar die zijn te breed.
Voorheen had je van die hele platte mavic velgen, eigenlijk van alle merken had je die dingen wel. Mss wat fietsenmakers afscheumen en poberen op de zolder te komen..
JJ
De Stans zijn zonder eyelets en gelast, maar die zijn te breed.
Voorheen had je van die hele platte mavic velgen, eigenlijk van alle merken had je die dingen wel. Mss wat fietsenmakers afscheumen en poberen op de zolder te komen..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- flying duitsman
- Contacteer:
misschrien http://www.dutchmessengers.nl/ maar da heb je niet veel techtalk.JJ schreef: Bestaat er in NL trouwens een dedicated fixed forum?
JJ
bij mammoet hebben zij nog (veel) velocity deepV velgen in diverse kleuren... volgends mij zijn dezo ook zonder eyelets...
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
Met of zonder eyelet maakt mij eigenlijk niet uit. Belangrijkste is laag en echt zwart dus ook de remvlakken en dat is tegenwoordig bijna niet meer te krijgen. Nu kreeg ik laatst van een fietsenmaker hier te horen dat ik dan toch gewoon de velgen zelf zwart spuit! Damn moet niet gekker worden ik heb hier een setje gouden naven en die ga ik zeker spaken met nieuwe zelf zwart gespoten velgen, nee dus!
Maar ik denk dat JJ gelijk heeft en dat ik gewoon de zolder op moet bij wat bevriende fietsenmakers.
En flying duitsman heeft gelijk het enige forum (na mijn weten) waar veel fixie rijders zijn is de DMA. En inderdaad geen techtalk maar wel veel Geile, leipe, grappige, coole, sexy en stomme plaatjes!
Maar ik denk dat JJ gelijk heeft en dat ik gewoon de zolder op moet bij wat bevriende fietsenmakers.
En flying duitsman heeft gelijk het enige forum (na mijn weten) waar veel fixie rijders zijn is de DMA. En inderdaad geen techtalk maar wel veel Geile, leipe, grappige, coole, sexy en stomme plaatjes!
Bij Mammoet liggen een paar Velocity Aero velgen 36 gaats zwart zonder afgedraaide remflanken. Volgens mij ook nog een paar Aeroheat velgen, die zijn ietsje hoger en hoekiger.OohDie schreef:...Maar nu ben ik al een hele tijd opzoek naar een paar velgen 36 gaats, laag en zwart maar zonder blanke remvlakken. Kan iemand hier mij daar aan helpen?
Als ik dit eerder had gelezen had ik ff kunnen tjeken of ze er ook nog daadwerkelijk stonden.
-
still mine
Nog maar een keer dan

- EAI Bareknuckle baanframe en vork
- Cook Bros RSR cranks, uit de oude doos
- Ambrosio (aka Formula) doublefixed naven op Kinlin aero velgen met DT spaken en alu nippels en Vittoria Rubino rubbâh
- Phil Wood 16t en EAI 18 t kransjes met Dura Ace lockringen
- Thomson dingen
- Tune Speedneedle, is inmiddels gesneuveld nu weer een flite tot de tune weer gefixed
is
- Shimano 959 pedalen of dik 20 jaar oude Kyokuto Top-Run pedalen
- geen remmen
Ik wil deze zomer wat dingen aan gaan versleutelen, maar dan komt er wel een update.

- EAI Bareknuckle baanframe en vork
- Cook Bros RSR cranks, uit de oude doos
- Ambrosio (aka Formula) doublefixed naven op Kinlin aero velgen met DT spaken en alu nippels en Vittoria Rubino rubbâh
- Phil Wood 16t en EAI 18 t kransjes met Dura Ace lockringen
- Thomson dingen
- Tune Speedneedle, is inmiddels gesneuveld nu weer een flite tot de tune weer gefixed

- Shimano 959 pedalen of dik 20 jaar oude Kyokuto Top-Run pedalen
- geen remmen
Ik wil deze zomer wat dingen aan gaan versleutelen, maar dan komt er wel een update.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat een onwijs coole parts!!!
Shimano Crane.... Weer wat geleerd.
Thanks for the pics!
JJ
Shimano Crane.... Weer wat geleerd.
Thanks for the pics!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- flying duitsman
- Contacteer:
- flying duitsman
- Contacteer:
als ik deze fiets meet een race of baanstuur rij heb ik wel een rem voor de zekerheijd, maar meet die tria basebar (4cm drop...) en de kleene verzet (1:2,66) kan ik zelfs nog skidden als ik gewoon in de zadel zit...Tommy schreef:Zeker strak ijzer, rij je iedereen mee zoek![]()
In Den Haag..... zonder rem?
(en den haag is ook echt een dorpje, waar je geen rem nodig heeft...)
weet iemand, wie die koerier meet die mooie blouwe fixie in den haag is?
die heeft echt een mooie fiets...
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
- didadunlop