Het was ook erg dom van mij om zijn adres en woonplaats niet te vragen.
Ik heb zelf postbank internet bankieren, maar de "bedrieger" zijn bank is ABN-amro.
Als ik als het ware geld overmaak via bank naar iemands anders bank (die ook postbank heeft) Krijg ik automatisch het adres en woonplaats te zien van degene waar ik het geld naar overmaak.
De verkoper heeft dus geen ABN amro dus kon ook niet zien wat zijn woontplaats was.
Ik wilde een windows Xp media center kopen. Alles was ok, was nog gesealed, activatie code, was géén kopie en alles was bijgeleverd.
Het gaat hier om een bedrag van ruim 60 euro.
Ik heb toen meteen aangifte gedaan bij de politie maar ze zijn hier blijkbaar een beetje lui in Huizen en wilde mij niet helpen omdat ze zeiden dat het mijn eigen schuld was en er geen officiele overeenkomst was.

(Als iemand zegt dat het een orginele windows xp media center is, gesealed, met actievatie code, en geen kopie is. En dan vervolgens een afgetroggeld kopieetje naar mij toestuurd is dit toch bedrog?)
Heb toen natuurlijk naar de verkoper gemaild (ongeveer na het 30ste
mailtje gaf ik het op) dat ik mijn geld terug wilde etc.
Nu vraag of ik mij af of iemand internet bankieren van ABN-amro heeft en als het ware "geld" (natuurlijk niet echt) over wilt maken naar zijn banknummer. Als het goed is zal het systeem dan zijn naam opgeven en zijn woonplaats.
Als iemand mij kan helpen heel graag want ik kan mijn geld wat ik dus ben kwijt geraakt, nog erg goed gebruiken.

De bedrieger verkocht zijn illegale product onder de naam:
EDIT: sorry, mod ingreep, persoonlijke details kunnen en mogen op dit forum niet openbaar gemaakt worden! Dit soort zaken graag via PB in volgende stap... Steelboy
Alvast bedankt.
PS. Ik heb echt 3 a 4 uur op detelefoongids.nl gezocht naar zijn naam. Ook gebeld naar de ABN klanten service, maar die mochten niet zomaar informatie verstrekken over iemand zijn bankrekening.