Bikepark Hoogeveen
Moderator:Beheerders
Mensen,
Vlakbij Hoogeveen in Drenthe komt een Bikepark. Voor mijn 3e jaars stage als Sportmanagementstudent ben ik voor de KNWU bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden om er een multidisciplinaire accommodatie van te maken. Oftwel om meerde disciplines van wielersport aan te bieden, maar ook outdoor mogelijkheden.
Daarom vraag ik jullie mijn enquete in te vullen ( kost een minuutje)
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=13129&ln=ned
Vragen kunnen jullie kwijt bij dit onderwerp en ik zal zo nu en dan deze antwoorden zo volledig mogelijk beantwoorden.
Alvast bedankt,
Rutger Kussendrager
Vlakbij Hoogeveen in Drenthe komt een Bikepark. Voor mijn 3e jaars stage als Sportmanagementstudent ben ik voor de KNWU bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden om er een multidisciplinaire accommodatie van te maken. Oftwel om meerde disciplines van wielersport aan te bieden, maar ook outdoor mogelijkheden.
Daarom vraag ik jullie mijn enquete in te vullen ( kost een minuutje)
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=13129&ln=ned
Vragen kunnen jullie kwijt bij dit onderwerp en ik zal zo nu en dan deze antwoorden zo volledig mogelijk beantwoorden.
Alvast bedankt,
Rutger Kussendrager
Laatst gewijzigd door RutgerK op wo apr 19, 2006 12:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij is inderdaad algemeen, maar dat komt omdat het meer bedoelt is als extra onderbouwing voor de feiten die we nu hebben.
Hoe meer ik het verhaal voor de KNWU kan onderbouwen, naar de projectontwikkelaar, hoe meer ik voorelkaar kan krijgen.
Deze enquete wordt namelijk niet alleen door ''fietsers'' ingevuld.
Iedergeval bedankt voor het invullen.
Rutger
Hoe meer ik het verhaal voor de KNWU kan onderbouwen, naar de projectontwikkelaar, hoe meer ik voorelkaar kan krijgen.
Deze enquete wordt namelijk niet alleen door ''fietsers'' ingevuld.
Iedergeval bedankt voor het invullen.
Rutger
Re: Bikepark Hoogeveen
Dat klinkt nogal stellig....RutgerK schreef: Vlakbij Hoogeveen in Drenthe komt een Bikepark.
En dit alweer wat minder....RutgerK schreef: Voor mijn 3e jaars stage als Sportmanagementstudent ben ik voor de KNWU bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden
Komtie hoe dan ook?
Erikje
update:
We zijn inmiddels bezig met landschapsarchitect om te kijken waar de route precies langs moet komen.
Naar grote waarschijnlijkheid, komt er naast een route (km aantal en aantal hoogte meters nog niet exact bekend) ook een fourcrossbaan.
uiterlijk 22 juli moet mijn werk er op zitten en daarna moet er vanaf dan begonnen worden met de aanleg.
Naar grote waarschijnlijkheid, komt er naast een route (km aantal en aantal hoogte meters nog niet exact bekend) ook een fourcrossbaan.
uiterlijk 22 juli moet mijn werk er op zitten en daarna moet er vanaf dan begonnen worden met de aanleg.
Re: update:
Kijk dat zijn de berichten. Hopen dat ie er komt.RutgerK schreef:We zijn inmiddels bezig met landschapsarchitect om te kijken waar de route precies langs moet komen.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
-
-
-