Het grote Rocky Mountain topic
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Contacteer:
Schijnt dat Stappie (hoorde ik iig van De Lars Cuevas) nog wat L shirts e.d. in de aanbieding heeft. Niks in S, dus ik ben de sjaak.
Anders hebben we Bikediscount: http://www.bikediscount.com/menu.asp?gr ... ain%20Team
maar voor die prijzen blijf ik met plezier in clubkleding rijden. Zouden we niet met de hele RM owners group een mega-bestelling kunnen doen bij de importeur, en kwantum-korting vragen?
Anders hebben we Bikediscount: http://www.bikediscount.com/menu.asp?gr ... ain%20Team
maar voor die prijzen blijf ik met plezier in clubkleding rijden. Zouden we niet met de hele RM owners group een mega-bestelling kunnen doen bij de importeur, en kwantum-korting vragen?

- TuneBrother
dit is juist rocky mountain.......zonoskar schreef:@May: weet ik
Maareh, het lijkt erop dat de Team Only toch weer gewoon rood-wit wordt ipv een meer aantrekkelijke kleurstelling.
Niet dat dit lelijk is, maar eens een keer een andere kleur zou wel leuk zijn.
Die zilver/rode fietsen zullen dan wel de 2006 anniversary special edition frames zijn.
wars van de commerciele onzin om doormiddel van de kleurstelling een fiets na een jaar al meteen "oud" te laten lijken.
volgens mij heeft dat juist zijn charmes....

@ lazylad: die laatste is idd superrrrrrrrrrrr

Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!
-
Eindelijk een doos met nieuw XTR 07 voor al m'n bikes binnen gekregen. Dus binnenkort volgt de omwisselingstruc van blauw naar rood. Hopelijk rijdt is net zo lekker als de blauwe. Ben juist blij dat ie rood met wit is in plaats van rood met zilver.
Gelukkig waren de heren bij RM zo aardig om een paar canti nokken op een 06 frame te lassen. Kan deze technische onbenul weer lekker met V brakes rijden. Brakes are for sissy's

Gelukkig waren de heren bij RM zo aardig om een paar canti nokken op een 06 frame te lassen. Kan deze technische onbenul weer lekker met V brakes rijden. Brakes are for sissy's

-
Met de blauwe is eigenlijk helemaal niks mis. Hij reed alleen zo lekker dat ik voor de lol eens bij Rocky heb gevraagd of ze ook een nieuwe Vertex Sc konden bouwen met canti nokken. Dacht dat dat wel een jaartje of zo zou duren voordat ie binnen zou komen. Tot mijn schrik was ie er binnen twee maanden. Hij heeft nu eerst al kamerornament gediend en gaat dan nu doen waar ie voor gemaakt is. Heb er veel zin in om deze te rijden.
-
C'est mon nouveau Rocky.
Voordat ie vandaag de drek inging even een paar schone foto's gemaakt.
(het 'oude' blauwe frame dat is vervangen staat morgen, inclusief Race Face post voor de welbekende drol en drie knikkers te koop op 's Neerlands grootste website waar een ieder zijn tweedehands zooi dumpt
)

Hoewel Paul zijn derailleurs nou echt niet uitblonken in de afdeling funktionaliteit zijn zijn remhendels van een andere orde. Super dinge.

(het 'oude' blauwe frame dat is vervangen staat morgen, inclusief Race Face post voor de welbekende drol en drie knikkers te koop op 's Neerlands grootste website waar een ieder zijn tweedehands zooi dumpt

Hoewel Paul zijn derailleurs nou echt niet uitblonken in de afdeling funktionaliteit zijn zijn remhendels van een andere orde. Super dinge.

-
Wow mr. Elsworth... Die ziet er erg mooi uit... Chapeau!!Mr Elsworth schreef:C'est mon nouveau Rocky.
(het 'oude' blauwe frame dat is vervangen staat morgen, inclusief Race Face post voor de welbekende drol en drie knikkers te koop op 's Neerlands grootste website waar een ieder zijn tweedehands zooi dumpt)
PLAATJE
PLAATJE
Mooie afmontage en dito uitstraling!

Advertentie op MP.

- didadunlop