Liever Valkenburg of Landgraaf
Moderator:Beheerders
Waar zien jullie de bouw van een bikepark in Limburg het liefst?
-
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Landgraaf is het meest haalbaar. Valkenburg is een en al gezeik met de drie verschillende landeigenaren, dit naast de prive stukken land waar je ook nog mee te maken hebt. Landgraaf biedt een mooi hoogteverschil, mogelijkheid tot een lift, geen gezeik met grond EN een goed XC parcours om de hoek. Tevens mogelijkheid tot grotere events met aanwezige infrastructuur op terrein megaland en Snowworld. Makkelijke keus dus. Enige wat mist is een leuk stadje, maar dan maar een grote expo neer zetten he...
-
- Contacteer:
Zover ik weet gaat Landgraaf wel door (ahoewel het wel erg stil is de laatste tijd). Valkenburg is een no go, teveel shit met landeigenaren en vergunninghouders. Beetje jammer als je ziet dat ze zichzelf willen profileren als fietsstad.
UIt mijn onderzoek is verder wel naar voren gekomen dat de infrastructuur van landgraaf zich beter leent voor een park, denkende aan parkeergelegenheid, uitbreiding, impact op de omgeving.
UIt mijn onderzoek is verder wel naar voren gekomen dat de infrastructuur van landgraaf zich beter leent voor een park, denkende aan parkeergelegenheid, uitbreiding, impact op de omgeving.