Te veel kosten ?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
SLOT
Laatst gewijzigd door thomasmb op di mar 27, 2007 10:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet precies hoe het voelt.
Mijn Racebike en MTB hebben binnenkort wat onderhoudsonderdelen nodig. Cassette, ketting, kabels, banden. Allemaal van die shizzel. Daarnaast wil ik nokons op de mtb en Thomson spul op de racer. Nokons om het remvermogen te verbeteren, zeker voor de achterrem. En Thomson voor het mooie :d
Maar goed, je kan eentje weg doen, schiet je ook niet veel mee op. Je moet gewoon ff door die zure appel heen bijten. Slim inkopen en heel veel zelf proberen te doen. Dat drukt de kosten.
Een alles in een fiets bestaat jammer genoeg niet. Heb je nog geluk dat je singlespeed rijd (wat ik opmaak uit je verhaal) en downhill. Over het algemeen valt het dan wel mee met de kosten.
Maar het is en blijft een dure sport, gelukkig maak je ook heel veel positieve dingen mee.
mzzl
Gène
Mijn Racebike en MTB hebben binnenkort wat onderhoudsonderdelen nodig. Cassette, ketting, kabels, banden. Allemaal van die shizzel. Daarnaast wil ik nokons op de mtb en Thomson spul op de racer. Nokons om het remvermogen te verbeteren, zeker voor de achterrem. En Thomson voor het mooie :d
Maar goed, je kan eentje weg doen, schiet je ook niet veel mee op. Je moet gewoon ff door die zure appel heen bijten. Slim inkopen en heel veel zelf proberen te doen. Dat drukt de kosten.
Een alles in een fiets bestaat jammer genoeg niet. Heb je nog geluk dat je singlespeed rijd (wat ik opmaak uit je verhaal) en downhill. Over het algemeen valt het dan wel mee met de kosten.
Maar het is en blijft een dure sport, gelukkig maak je ook heel veel positieve dingen mee.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- dobbel our zero
Re: Te veel kosten ?
misschien een idee om een baantje te zoekenthomasmb schreef: Ik heb geen geld meer voor niks en moet alles in men bakken pompen !
En kben verdomme 16 jaar ^o)

-
- Contacteer:
Tja veel werke en ouders hebbe die een handje wille toestekencrazyfuck schreef:ik denk dat er om te beginnen maar weinig 16-jarigen zo'n fietsenarsenaal hebben...
en gene, denk je echt dat DH goedkoper is als wielrennen en XC??

Ma die toy hebk 'slim' op de kop kunne tikken , kader in echt NIEUWSTAAT gekocht voor 400€ gast hadder amper op gerede fzo ?
Saint crank kunnen kopen voor 100€ nieuw en nog veel kunne gebruiken van men vorige bak :p
EN die demo ebk voor een dikke 2000 kunne krijgen => specialized dealer die hem als 'demo' had gekregen maar hem gwn in de etalage had staan ! :p en we kende hem een beetje en mochte hem meeneme ^o) die gast heeft wel 2000€ winst gemaakt toen :p
-
- Contacteer:
Re: Te veel kosten ?
Geen tijd voor ! :dobbel our zero schreef:misschien een idee om een baantje te zoekenthomasmb schreef: Ik heb geen geld meer voor niks en moet alles in men bakken pompen !
En kben verdomme 16 jaar ^o)
-Vriendin
-school
-sport zelf
-men honda dax en de daxclub
-doe vrijwilligerswerk met kindere met een mentale handicap
- Pieter en zijn V10
-
- Contacteer:
Dat heet : Mijn vader die mee gaat op reis om van de "natuur te genieten"Pieter en zijn V10 schreef:Maak je toch tijd.
Je hebt ook tijd om zo'n zeurtopic te starten.
En hoe wou je zonder geld naar whistler??

Komt anders best arrogant over

Is het "café " niet gemaakt om te zeuren over de dingen des leves

- Pieter en zijn V10
Niet om zielig te doen dat je geen geld hebt terwijl je niet werkt.
Want op die manier kunnen we wel even doorgaan, je word al aardig verwend als ik dit zo lees, (dat is heel mooi voor jou) maar ga dan niet zo zielig doen als je ff geen centjes hebt.
Want op die manier kunnen we wel even doorgaan, je word al aardig verwend als ik dit zo lees, (dat is heel mooi voor jou) maar ga dan niet zo zielig doen als je ff geen centjes hebt.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
-
- Contacteer:
Mja ik werk nietPieter en zijn V10 schreef:Niet om zielig te doen dat je geen geld hebt terwijl je niet werkt.

Maar genoeg discusie , hou er nu eenmaal ni van !
- Pieter en zijn V10
Dat vrijwilligerswerk is heel goed.thomasmb schreef:Mja ik werk nietPieter en zijn V10 schreef:Niet om zielig te doen dat je geen geld hebt terwijl je niet werkt.
Want op die manier kunnen we wel even doorgaan, je word al aardig verwend als ik dit zo lees, (dat is heel mooi voor jou) maar ga dan niet zo zielig doen als je ff geen centjes hebt., Daarom dat ik vrijwilligerswerk doe
![]()
Maar genoeg discusie , hou er nu eenmaal ni van !
maar als je dan zegt over betaald werken ik houd er niet van, nou dan zakt mij de broek wel af. Stel je ook voor je zou werken voor je centen, je moet wel gek zijn wil je dat doen.
Maar idd lekker on topic, misschien moet je een inzamelingsactie starten, zorg ervoor dat ik op 16 jarige leeftijd zonder te werken 2 dure fietsen kan houden..
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Als je geen geld hebt ga je werken, als je niet wil werken dan zeur je niet over het geld dat je niet hebt, klaar. Ga je handje maar op houden bij papa als dat de manier is waarop je je "problemen" wilt aanpakken. Je wekt nu heel overtuigend de indruk dat je een verwende snotaap bent.
Ik denk dat je er verstandig aan doet je lichaam te prostitueren aan een losgeslagen TBS. Kan je bakken met geld mee verdienen en je doet er iedereen een plezier mee, betaald vrijwilligerswerk dus.
Ik denk dat je er verstandig aan doet je lichaam te prostitueren aan een losgeslagen TBS. Kan je bakken met geld mee verdienen en je doet er iedereen een plezier mee, betaald vrijwilligerswerk dus.
Bikepark Groningen
je bent niet de enige 
Ik heb ooit eens op het punt gestaan om te stoppen, gewoon weg voor de hoge kosten.
Wat dat opzich bike ik graag, dus bleef ik doorzetten...
Dingen gaan altijd kapot in kloten perioden! wen er maar aan...
Een koude -->
<--beugel zal mij wel smaken op het moment!
Groeten,
Daan

Ik heb ooit eens op het punt gestaan om te stoppen, gewoon weg voor de hoge kosten.
Wat dat opzich bike ik graag, dus bleef ik doorzetten...
Dingen gaan altijd kapot in kloten perioden! wen er maar aan...
Een koude -->
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
-
-
- Contacteer:
beter n nieuw rubriek openen, de zaagbak
manman wat een gezaag, net mn zus, ik ben zelf ook nog maar (AL) 19 maar had vroeger en nu nog trouwens dezelfde problemen. altijd kut dat je iets KO rijdt en geen geld hebt. maar kom dan niet zagen als je zo 2 fietsen hebt, er zijn er die het met veeeeel minder moeten doen..... en waarschijnlijk nog beter rijden ook
tip : doet ou haar af en ga gaan werken
manman wat een gezaag, net mn zus, ik ben zelf ook nog maar (AL) 19 maar had vroeger en nu nog trouwens dezelfde problemen. altijd kut dat je iets KO rijdt en geen geld hebt. maar kom dan niet zagen als je zo 2 fietsen hebt, er zijn er die het met veeeeel minder moeten doen..... en waarschijnlijk nog beter rijden ook

tip : doet ou haar af en ga gaan werken
tegelijkertijd laat ons niet te hard zijn.
het is een belachelijk dure sport. een beetje een fiets kost gewoon zoveel als een jonge 2e handse moto. En het gaat veel sneller kapot. Hoe lang gaat een moto ketting mee tegenover een veloketting? of remblokjes......
Maar ik heb nooit overwogen om te stoppen. Dan is t met een fiets minder, zonder achterveer en een lx ipv xtr.
live to ride
het is een belachelijk dure sport. een beetje een fiets kost gewoon zoveel als een jonge 2e handse moto. En het gaat veel sneller kapot. Hoe lang gaat een moto ketting mee tegenover een veloketting? of remblokjes......
Maar ik heb nooit overwogen om te stoppen. Dan is t met een fiets minder, zonder achterveer en een lx ipv xtr.
live to ride
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing