DP mods zijn klaarblijkelijk geen wereldverbeteraars
Moderator:Beheerders
Het sluiten van een topic omdat het niet juist is geplaatst blijkt een gegronde reden te zijn. Wat ik een betere regel zou vinden is dat wanneer een moderator niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven (verleden tijd "gebeurd" met een t schrijven bijvoorbeeld) dat het topic weer lekker open moet worden gegooid!
-------------------------------------------------------
Dit onderwerp had gewoon geplaatst kunnen worden waar het hoort! Niet gebeurt... Dan gaan we over en weer verwijten maken... gebeurt! Dus dan als volgt aan de gang, dik hangslot erop en sleuteltje weggooien.
Mijn goede vriend Pieter zal de discussie vanaf hier inhoudelijk overnemen.
Dit onderwerp had gewoon geplaatst kunnen worden waar het hoort! Niet gebeurt... Dan gaan we over en weer verwijten maken... gebeurt! Dus dan als volgt aan de gang, dik hangslot erop en sleuteltje weggooien.
Mijn goede vriend Pieter zal de discussie vanaf hier inhoudelijk overnemen.
Zondagsrijder
Ik denk dat Erikje een slechte dag heeft, topic locken omdat het in eerste instantie verkeerd geplaatst is is bullshit, het topic staat inmiddels al op de goede plek.
Maar ja, deze gaat ook op slot.
Maar ja, deze gaat ook op slot.
Laatst gewijzigd door legion op ma jan 15, 2007 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bikepark Groningen
Als je goed leest dan zie je twee zaken die gebeuren, het topic wordt alleen maar verplaatst en daarvan gaan mensen al over de zeik en laten dit merken. Dan heeft iemand anders een mening en daar gaan weer anderen van over de zeik. Daar is dit forum helemaal niet voor bedoeld! Het forum van GeenStijl is dan een betere plek. En dáárom is het topic dicht, omdat sommige mensen weinig respect voor elkaar hebben.
Verder heb ik een geweldige dag! Mooi weer en zo. En die laat ik ook niet vergallen door uitspraken als Befehl ist Befehl.... zo'n opmerking vind ik zo 40-45-achtig alsof je me vergelijkt zeg maar.
En wat betreft die T achter gebeur... lekker belangrijk. De eerste "gebeurd" had idd met een d gemoeten, de laatste "gebeurt" met een t (tegenwoordige tijd).
Erikje
P.S. Who the fuck is Pieter die wél inhoudelijk kan reageren?
Verder heb ik een geweldige dag! Mooi weer en zo. En die laat ik ook niet vergallen door uitspraken als Befehl ist Befehl.... zo'n opmerking vind ik zo 40-45-achtig alsof je me vergelijkt zeg maar.
En wat betreft die T achter gebeur... lekker belangrijk. De eerste "gebeurd" had idd met een d gemoeten, de laatste "gebeurt" met een t (tegenwoordige tijd).
Erikje
P.S. Who the fuck is Pieter die wél inhoudelijk kan reageren?
Haha doet ie t weer! Waar is dit forum dan voor bedoelT?Erikje schreef:Daar is dit forum helemaal niet voor bedoeld!
---------------------------------------------------------
Zandbak
Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.
---------------------------------------------------------
Zondagsrijder
Het is de bedoeling dat wij hier hand in hand samen praten over bikes en andere dingen (zijn die er dan?). Daarbij hebben wij beloofd om elkaar geen pijn te doen, of om naar te doen, elkaar niet uit te schelden, niet te flamen, en en en etc. Om al die duizenden DP leden een beetje te helpen zijn er andere mannetjes, voornamelijk die met grote bek en klein hartje, die af en toe wat mogen roepen als de belofte wordt gebroken. En af en toe drukken ze op een knopje die er zo:
uit ziet als het een beetje erg wordt. Dit onderstaande zijn dus dé redenen, niet omdat ik gebeurd/t vout sgreif, ook niet omdat ik geen wereldverbeteraar ben (wordt je dat trouwens automatisch als je die petitie tekent??).

Jumping Hansje schreef:Dank je!!!Scaluner schreef: Waarom iemand levenslang blijven behandelen (AIDS wordt tegenwoordig als een chronische i.p.v. fatale ziekte gezien) terwijl voor hetzelfde geld vele anderen preventief gespaard kunnen worden?
Ik spreek je nog wel een keer als je zelf door een dergelijke ziekte getroffen wordt.
Eens kijken of je dan nog zo praat.
Bro schreef:En TOBY - Ik blijf lekker doorzeuren![]()
Maar hey, als jij liever thuis op je reet blijft zitten zeuren over hoe onzinnig de goeie doelen wel niet zijn terwijl jij op je fiets van een paar duizend euro zit te geilen - terwijl sommige mensen nog geen paar cent op kunnen hoesten voor medicijnen voor hun dodelijke ziekje .. mij best joh!
http://www.lynxblow.com/main.html
Hier de mogelijkheid voor iedereen om stoom af te blazen...
Erikje
Hier de mogelijkheid voor iedereen om stoom af te blazen...

Erikje
-
Erikje schreef:Het is de bedoeling dat wij hier hand in hand samen praten over bikes en andere dingen (zijn die er dan?). Daarbij hebben wij beloofd om elkaar geen pijn te doen, of om naar te doen, elkaar niet uit te schelden, niet te flamen, en en en etc. Om al die duizenden DP leden een beetje te helpen zijn er andere mannetjes, voornamelijk die met grote bek en klein hartje, die af en toe wat mogen roepen als de belofte wordt gebroken. En af en toe drukken ze op een knopje die er zo:uit ziet als het een beetje erg wordt. Dit onderstaande zijn dus dé redenen, niet omdat ik gebeurd/t vout sgreif, ook niet omdat ik geen wereldverbeteraar ben (wordt je dat trouwens automatisch als je die petitie tekent??).
@ Erikje, het was niet mijn bedoeling om de topic te vergallen of op slot te zetten.Jumping Hansje schreef:Dank je!!!Scaluner schreef: Waarom iemand levenslang blijven behandelen (AIDS wordt tegenwoordig als een chronische i.p.v. fatale ziekte gezien) terwijl voor hetzelfde geld vele anderen preventief gespaard kunnen worden?
Ik spreek je nog wel een keer als je zelf door een dergelijke ziekte getroffen wordt.
Eens kijken of je dan nog zo praat.
Zelf vond ik de de opmerking van Scaluner een beetje kort door de bocht en ongenuanceerd, vandaar mijn reactie hierop. (recht uit het hart)
Hoewel, achteraf gezien is mijn formulering ook niet echt fijnbesnaard. Mijn excuses daarvoor, ik wens niemand deze ziekte toe.
Wat mij betreft had de topic hiervoor niet op slot gehoeven, aan de andere kant misschien was het inderdaad beter zo voordat het een welles/ niettes verhaal ging worden.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
dat zal met pasen zijn denk ik, maar als er geen sneeuw ligt ga ik misschien wel eens vroegerDon schreef:Mijn idee!schnitzer schreef:het wordt tijd dat Don nog eens naar Bad gaat rijden
zal hem goed doen
mij ook namelijk
Dat is het nare van de winter, je gaat je met andere, nutteloze, zaken bezighouden. Wanneer gaat BWB open?
bergbaan loopt toch het hele jaar
Dit gaat totaal de verkeerde kant op. Het gaat nergens meer over. Beetje lopen doorzeiken in een nieuw topic. Hoe bestaat het. Als je zonodig de wereldverbeteraar wilt uithangen dan is dat prima hoor, mijn geluk heb je. Maar om er nou zo'n punt van te maken dat gaat mij echt te ver. Het is een bikeforum en de moderators zijn er om dingen in goede banen te lijden. Had dan gevraagd of een van de forum eigenaren een nieuwsberichtje van wou plaatsen met de link. Maar liever heb ik gewoon dat dit forum gevrijwaard blijft van die petitielinks want dan zul je net zien dat volgende week weer een andere actie op DP wordt geplaatst. Zo blijven we aan de gang en daar is dit forum toch echt niet voor bedoeld.
Graag op het Fok forum of andere grote mensen massa fora want daar bereik je zoiezo véél meer mensen mee en dat is toch wat je wilt of niet
Graag op het Fok forum of andere grote mensen massa fora want daar bereik je zoiezo véél meer mensen mee en dat is toch wat je wilt of niet

En met deze woorden is het gedaan. Voor de verandering, voor onze wereldverbeteraar, gaat deze op de lock.BLRacing schreef:"God keek neer op de aarde en dacht 'het is wel goed zo!". Theo Maassen
Iedereen heeft zijn mening kunnen spuien, en als iemand nou nog problemen heeft PM't hij/zij eventjes de beheerdersgroep en zij zullen diegene vriendelijk te woord staan.
Overige vragen? => Policy <=